Schița de curs

Introducere

Înțelegerea calității, sistemelor de calitate și auditului QMS (Sistemul de calitate Management).

Înțelegerea relației Audit QMS, Satisfacția clienților și profitabilitatea

Înțelegerea ISO 9001 și a celor șapte QMP (principii de calitate Management)

Planificarea auditului QMS pe baza intrărilor de la Top Management și personalul tehnic principal

Crearea unei liste de verificare a auditului QMS pentru a înregistra detaliile de conformitate și neconformitate

Crearea unui raport de audit QMS

Înțelegerea ciclului recurent de îmbunătățire continuă

Înțelegerea cerințelor de certificare ISO 9001

Prezentarea în partea de sus Management

Observații de încheiere

Cerințe

  • O înțelegere a îmbunătățirii continue în direcția satisfacției clienților    
  • O înțelegere a îmbunătățirii proceselor de afaceri 
  • .
  • O înțelegere generală a sistemelor de calitate și a îmbunătățirii sistemelor de calitate Management
  • .
  • Experiență cu procesele de îmbunătățire continuă și cu metricele de performanță
  • .

Audiență

  • Auditori care sunt sau vor fi implicați în auditul SMQ
  • Consultanți și manageri implicați în programe de calitate
  • Persoane care trebuie să lucreze cu auditorii SMQ
 21 ore

Cursuri înrudite

Introduction to ISO27001

7 ore

GDPR - Certified Data Protection Officer

35 ore

ISO 14001:2015 Internal Auditor of the Environmental Management System

35 ore

ISO 14001:2015 Requirements

14 ore

ISO 19011:2018 Requirements

14 ore

ISO 22301 Lead Auditor

35 ore

ISO 22301 Lead Implementer

35 ore

ISO 22316 Foundation

14 ore

ISO 22316 Introduction

7 ore

ISO 22316 Lead Resilience Manager

35 ore

ISO 26262 Automotive Functional Safety

28 ore

ISO 26262 Part 6: Safe Software Development

7 ore

ISO 27001:2023 Internal Auditor of the Information Security Management System

35 ore

ISO 27001:2023 Lead Auditor of the Information Security Management System

35 ore

ISO 27001:2023 Requirements

14 ore

Categorii înrudite

1