Schița de curs
1. The Important of Understanding Chinese Business Culture and Etiquettes
2. Guanxi
3. Face or Mian Zi
4. Save and Give Face
5. Greetings
6. Addressing
7. Business Cards
8. When Attending meetings
9. Chinese Chatting Etiquettes – Small Talk
10. Conversation Topics
11. Chinese Dining Etiquette
12. Chinese Gifts Etiquette
Cerințe
WHO SHOULD ATTEND?
This course is designed for corporate Representatives, Professionals doing business with the Chinese. It provides a business focused overview of Chinese Business Culture & Etiquette in China and will help participants interact more confidently, build rapport and strengthen relationships with potential business partners and/or clients.
- Export Manager
- International Trade Executives
- Professional Conversion
- Administrative Executive Fresh Graduates
- Corporate Representatives
- New Hirer
- Business Owner
- Job seekers in China
Mărturii (3)
Am descoperit modalități de a echilibra stresul în diferite medii.
Vitalie
Curs - Stress Management Workshop
Tradus de catre o masina
Deschiderea, simțul umorului, abordarea și cunoștințele liderului
Justyna - e-file
Curs - Mindfulness Workshop
Tradus de catre o masina
A fost o experiență utilă atât din punct de vedere profesional, cât și din punct de vedere personal. Formatorul a fost foarte bine informat și ne-a oferit informații importante pe care să le folosim la locul de muncă, dar și în viața privată. Am reușit să reflectez asupra trăsăturilor mele de caracter și a celor din jurul meu și, prin intermediul lor, să beneficiez sau să mă îmbunătățesc. Exercițiile de gestionare a stresului au fost simple și utile pentru a fi aplicate.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Curs - Stress Management and Prevention
Tradus de catre o masina