Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Marketing pe internet
- Ce este social media? Fenomenul comunităților online
- Exemple de campanii curente pe internet
- Principalele avantaje ale rețelelor sociale față de canalele tradiționale de comunicare
- Social Media și Advertising
- Business beneficii rezultate din campania social media
- Selectarea canalului de comunicare
- Consumatorii electronici - participanți mai degrabă decât utilizatori - cine sunt, ei caută și la ce vă așteptați?
- Terminologie de bază în e-marketing
- Direcționarea publicității online
- Indicatorii de performanță
- Activitati de eficientizare si optimizare
- Rețele sociale: domenii, funcționare, funcție
- Construirea unei comunități în jurul mărcii - obiective și metode
- Implicare Marketing pe rețelele sociale
- Word of Mouth Marketing - Oportunități și amenințări și un cod de bune practici.
- Viral Marketing - cum să proiectați o campanie virală de succes
- campanii de publicitate
- Gestionarea situațiilor critice
Prezentare generală și specificații ale platformelor de comunicare de bază și utilizarea lor în diverse industrii
- Stare de nervozitate
- Microbloguri
- Forumuri de discuții
- YouTube
- Clasa noastra
- Blogul companiei
- Noutăți de servicii
- Jurnalismul cetățenilor
- Cooperare cu bloggerii
Crearea imaginii
- Creați o imagine de campanie pe web
- Principii de bază ale creării strategiilor de comunicare în social media
- Comunicare eficientă pe internet
- Limba Internet.
- La ce să te concentrezi și cu ce să renunți.
- Tehnologii mobile.
- Reguli pentru un e-mail bun
- Buletine informative
Analiza și monitorizarea dacă acțiunile noastre obțin beneficiile scontate
- Instrumente analitice disponibile și aplicarea lor în practică:
- Statistics Facebook și YouTube
- Google Analytics
- Disponibil Social Media Instrument de monitorizare
- Măsurarea practică a ROI, costul obținerii utilizatorului/clientului și activarea acestora
- Evaluarea impactului Social Media asupra imaginii mărcii în ansamblu
Studii de caz
Finalizarea instruirii și a evaluării
7 ore