Schița de curs

Marketing pe internet

  • Ce este social media? Fenomenul comunităților online
  • Exemple de campanii curente pe internet
  • Principalele avantaje ale rețelelor sociale față de canalele tradiționale de comunicare
  • Social Media și Advertising
  • Business beneficii rezultate din campania social media
  • Selectarea canalului de comunicare
  • Consumatorii electronici - participanți mai degrabă decât utilizatori - cine sunt, ei caută și la ce vă așteptați?
  • Terminologie de bază în e-marketing
  • Direcționarea publicității online
  • Indicatorii de performanță
  • Activitati de eficientizare si optimizare
  • Rețele sociale: domenii, funcționare, funcție
  • Construirea unei comunități în jurul mărcii - obiective și metode
  • Implicare Marketing pe rețelele sociale
  • Word of Mouth Marketing - Oportunități și amenințări și un cod de bune practici.
  • Viral Marketing - cum să proiectați o campanie virală de succes
  • campanii de publicitate
  • Gestionarea situațiilor critice

Prezentare generală și specificații ale platformelor de comunicare de bază și utilizarea lor în diverse industrii

  • Facebook
  • Stare de nervozitate
  • Microbloguri
  • Forumuri de discuții
  • YouTube
  • Clasa noastra
  • Blogul companiei
  • Noutăți de servicii
  • Jurnalismul cetățenilor
  • Cooperare cu bloggerii

Crearea imaginii

  • Creați o imagine de campanie pe web
  • Principii de bază ale creării strategiilor de comunicare în social media
  • Comunicare eficientă pe internet
  • Limba Internet.
  • La ce să te concentrezi și cu ce să renunți.
  • Tehnologii mobile.
  • Reguli pentru un e-mail bun
  • Buletine informative

Analiza și monitorizarea dacă acțiunile noastre obțin beneficiile scontate

  • Instrumente analitice disponibile și aplicarea lor în practică:
  • Statistics Facebook și YouTube
  • Google Analytics
  • Disponibil Social Media Instrument de monitorizare
  • Măsurarea practică a ROI, costul obținerii utilizatorului/clientului și activarea acestora
  • Evaluarea impactului Social Media asupra imaginii mărcii în ansamblu

Studii de caz

Finalizarea instruirii și a evaluării

 7 ore

Cursuri înrudite

Categorii înrudite