Schița de curs

Introducere în analiza datelor pentru Marketing

Importanța analizei datelor în Marketing strategii

Instalarea și configurarea instrumentelor pentru bazate pe date Marketing

  • Tableau
  • Google Analytics
  • Zarget
  • Instapage
  • Pilot automat
  • Rază
  • Atingeți clicuri

Utilizarea Tableau pentru a vedea și înțelege datele pentru Marketing

  • Social Analytics
  • Web Analytics
  • Datele despre consumator

Măsurarea impactului Marketing campaniilor dvs. cu Google Analytics

Proiectarea și implementarea Marketing Teste de strategie folosind Zarget

Optimizarea cheltuielilor Marketing și a tacticilor pentru a îmbunătăți rezultatele utilizând Instapage

Segmentarea audienței Marketing folosind Autopilot

Îmbunătățirea ratelor de răspuns prin modelarea predictivă cu radius

Implementarea povestirii datelor folosind TapClicks

Rezumat și Concluzie

Cerințe

  • Nu este nevoie de experiență de programare
  • Cunoștințe avansate de operare pe calculator
 14 ore

Mărturii (5)

Cursuri înrudite

QGIS for Geographic Information System

21 ore

Categorii înrudite