Schița de curs
Introducere
Înțelegerea calității, sistemelor de calitate și auditului QMS (Sistemul de calitate Management).
Înțelegerea relației Audit QMS, Satisfacția clienților și profitabilitatea
Înțelegerea ISO 9001 și a celor șapte QMP (principii de calitate Management)
Planificarea auditului QMS pe baza intrărilor de la Top Management și personalul tehnic principal
Crearea unei liste de verificare a auditului QMS pentru a înregistra detaliile de conformitate și neconformitate
Crearea unui raport de audit QMS
Înțelegerea ciclului recurent de îmbunătățire continuă
Înțelegerea cerințelor de certificare ISO 9001
Prezentarea în partea de sus Management
Observații de încheiere
Cerințe
- O înțelegere a îmbunătățirii continue în direcția satisfacției clienților
- O înțelegere a îmbunătățirii proceselor de afaceri .
- O înțelegere generală a sistemelor de calitate și a îmbunătățirii sistemelor de calitate Management .
- Experiență cu procesele de îmbunătățire continuă și cu metricele de performanță .
Audiență
- Auditori care sunt sau vor fi implicați în auditul SMQ
- Consultanți și manageri implicați în programe de calitate
- Persoane care trebuie să lucreze cu auditorii SMQ
Mărturii (3)
With both my 2022 ISO 9001 audit prep-related training & the recently completed ISO 9001 audit prep refresher course; Dereck has helped me significantly with regards to gaining a new & practical perspective of the ISO 9001:2015 clauses & sections & how they apply to our business. Dereck has also helped me with both training courses --- to improve my ISO-related communications both with our company's employees and the external ISO Auditors .
Dana Foster - Corrigan Oil Company
Curs - ISO 9001 Foundation
Mi-au plăcut testele și stilul de predare al lui Driton.
Chloe - SEEC MM Ltd.,
Curs - ISO 9001 Lead Implementer
Tradus de catre o masina
The quizzes to reinforce the reading and the ability to ask questions at any time