Schița de curs

    Întrebări și probleme de cercetare Natura cercetării în afaceri Ce fel de probleme de afaceri necesită un studiu de cercetare? Care sunt problemele cheie în metodele de cercetare? Raționament inductiv sau deductiv, explicație, predicție Identificarea și revizuirea literaturii relevante Alegerea abordărilor și strategiilor de cercetare Paradigma de cercetare pentru afaceri Metode calitative și cantitative și modul în care acestea pot fi corelate Criterii de validitate și fiabilitate în contextul cercetării de afaceri Selectarea tehnicii de eșantionare adecvate pentru diferite cercetări studii Metode de cercetare cantitativă Tipuri de date pentru analiză Alegerea metodelor și instrumentelor adecvate Metode statistice Proiectarea chestionarului și testarea Utilizarea datelor secundare Ce să căutați o dată secundară și unde să le găsiți Contribuția datelor secundare la cercetarea de afaceri Avantajele utilizării datelor secundare în cercetare de afaceri Prezentarea rapoartelor de cercetare și comunicare Redactarea unui raport din cercetare Conținutul unui raport pentru un public de afaceri Comunicarea rezultatelor, metodelor și mass-media Producerea de prezentări ale constatărilor cheie Cod de conduită profesională și etică Cod de etică Istorie, concept de consimțământ informat Proprietatea datelor Confidențialitate și tehnologie Anonimitatea Datelor Validitatea Algoritmică Echitatea Consecințe pentru societate Codul de conduită profesională

Cerințe

Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.

 7 ore

Mărturii (4)

Cursuri înrudite

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

35 ore

MATLAB Fundamentals, Data Science & Report Generation

35 ore

Jupyter for Data Science Teams

7 ore

Python Programming for Finance

35 ore

Categorii înrudite