Analytics
Introducere în analiza web Rădăcinile domeniului analizei web Importanța analizei web în strategia de marketing Prezentare generală a instrumentelor analitice disponibile Introducere în Piwik PRO
Sesiuni de utilizator și evenimente înregistrate De unde provin datele din rapoarte?
Definiții și înțelegere a sesiunilor și evenimentelorPrezentare generală a tipurilor de evenimente: Vizualizări de paginăCăutări (Searche)Descărcări de fișiereClicuri pe linkuri (linkuri externe)Evenimente personalizateConsumul de conținut (afișarea conținutului/interacțiunea)Conversii (Goal Conversii)Urmărirea sesiunii și depanarea instrumentului de urmărire a jurnalului de sesiuniDepanator tracker
KPI-uri de bază și importanța lor Prezentare generală a indicatorilor cheie de performanță (KPI): SesiuniVizualizări de paginăVizitatori unici/UtilizatoriRata de respingere
Rata vizitatorilor care revinUtilizarea KPI-urilor în analiza performanțeiElemente de bază ale raportării Rapoartele dispozitivuluiRapoarte despre sursele de traficRapoarte subpagini - PaginiRapoarte despre tipuri specifice de evenimente
Segmentarea rapoartelorCompararea segmentelor și a perioadelor de timp
Conversii Înțelegerea și urmărirea conversiilorRaportarea conversiilor și valorile aferenteCapacități de raportare legate de conversiiRapoarte personalizate Creați-vă propriile rapoarteExplorer ca instrument analitic universalFluxul utilizatorului și analiza căii utilizatoruluiPâlnie (pâlnie de conversie) și utilizarea acestuia pentru a analiza căile de conversie
Tablouri de bord și widget-uriConfigurații suplimentare Dimensiunile proprii ale datelor - ce sunt acestea și exemple de aplicațiiGruparea valorilor dimensiunilor standard și personalizateUtilizarea valorilor calculate
Grupare personalizată a canalelorProgramarea trimiterilor prin e-mail de rapoarte și alerteRapoarte suplimentare Heatmap - instalare și funcționareGoogle Search - metodă de integrare, date disponibile și limităriGoogle Reclame - integrarea și analiza datelorRapoarte de performanță a paginii
Gestionarea utilizatorilor și a permisiunilor Crearea și gestionarea conturilor de utilizatorÎnțelegerea ierarhiei permisiunilor în Piwik PROAcordarea și gestionarea permisiunilorGrupuri de utilizatoriPermisiunile modulelorJurnal de audit
Rapoarte și date brute API Introducere în API Piwik PROExemple de aplicații APIUtilizarea clienților HTTP precum Postman/InsomniaManager de consimțământCe este Consent Manager și pentru ce este Rolul mesajelor de consimțământ Istoricul și introducerea în GDPR Scopul și funcțiile Consent Manager Practici bune și rele - exemple
Configurați Managerul de consimțământ pe pagina dvs. Aspect interfațăConținutul mesajului - posibilități și cerințe legaleCategorii de consimțământSuport pentru diverse limbiLimitări ale legăturii identității de urmărire anonimăPrecizia datelor Aspecte de implementareSetări Piwik PRO pentru un anumit site web Prezentare generală și explicație a setărilor globaleÎncorporarea codului în pagină Implementarea codului de urmărireConfigurație CORS
Parametrizarea mediilor
Configurare Consent Manager Posibilitatea de a construi propria interfață sau de a o integra cu mecanismele existente.
Configurare tracker Configurare corectă a domeniilor și cookie-urilorConfigurații suplimentare de urmărireManager de eticheteCum funcționează browserul Elementy adresa paginii Cum se încarcă paginaCe sunt etichetele Introducere în HTML, CSS și JavaScript
Structura documentului HTML (cap, corp + fișiere)Rolul etichetelor în crearea și modificarea site-urilor webExemple de etichete HTML
Elemente de bază JavaScript în browser Sintaxa de bază JavaScript
Console.log și depanare cod
Caracteristici, evenimente și interacțiuni cu utilizatorul
Obiecte document și fereastră, elemente DOMFolosind querySelector și querySelectorAllMetode suplimentare utileCe este Managerul de etichete Scopul și funcțiile Managerului de etichete
Conceptul de tag-uri, declanșatoare și variabileCum să încărcați Managerul de etichete pe un site web
DataLayer - introducere și aplicareMetode de urmărire a afișărilor de pagină Urmărirea afișărilor de pagină pentru paginile clasice reîncărcateUrmărirea afișărilor de pagină pentru aplicații cu o singură pagină (SPA)
Urmărire la cerere - Vizualizări de pagini virtuale
Configurare și raportare împotriva fragmentelor URL (ancore)
Etichete personalizate JavaScriptEtichete de funcționalitate Piwik PROEtichete de integrare externeModificări dinamice HTML folosind eticheteReguli de lansare (declanșatoare) Declanșatoare de bază: URL, clic
Faceți clic pe detectarea și limitările acestoraDeclanșatoare avansate: prezența elementului, declanșarea etichetelor prin dataLayerVariabile Folosind variabila „Click Element”.Crearea de funcții în variabileDepanarea variabilelorDeclanșarea etichetelor pe baza variabilelorJurnalul modificărilor și sistemul de publicare Jurnalul modificărilor și controlul versiunilor
Testarea modificărilor utilizând cookie-ul de depanareProcesul de publicare și implementare a etichetelorSoluții avansate Personalizarea site-ului HTML - Exemplu de urmărire a conținutuluiDeclanșatoare bazate pe DataLayerOptimizarea și performanța Managerului de etichete
Cele mai bune practici și studii de caz Discuție despre cele mai bune practici în utilizarea Managerului de eticheteAnaliza cazurilor de utilizare specificeSuccesele și capcanele asociate cu implementarea Managerului de eticheteRezumat și discuție Rezumatul materialului discutatRăspunsuri la întrebările participanților
Discuție despre experiențele legate de implementarea și utilizarea Managerului de etichete