Schița de curs
Introducere
Prezentare generală a caracteristicilor și arhitecturii Scratch
Configurarea contului Scratch dvs.
Explorarea site-ului Scratch
Înțelegerea noțiunilor de bază ale editorului Scratch Editor
Programarea folosind Scratch’s Block-Based Environment
Interacțiunea cu coordonatele carteziene (XY)
Învățarea despre editorul de vopsea
Deplasarea obiectelor utilizând funcții de mișcare
Proiectarea prin categoriile de aspect și sunet
Utilizarea comenzilor, operatorilor și condițiilor
Înțelegerea senzorilor și a variabilelor în Scratch
Învățarea despre tipurile de date
Lucrul cu instrumentul creion
Accessinând bibliotecile externe
Crearea unui joc/aplicație cu Scratch
Depanare
Rezumat și concluzii
Cerințe
- Nu sunt necesare cunoștințe anterioare de programare
- Interesul pentru programare și crearea de jocuri simple și interactive
Audiență
- Cineva care este nou la codare
- Dezvoltatorii de jocuri și aplicații