Schița de curs

Introducere

  • Prezentare generală a Guava
  • Configurarea unui mediu Guava

De bază Guava Utilități

  • Utilizarea și evitarea nulului
  • Condiții prealabile
  • Eș ecuri condiționate
  • Ordonarea
  • Metode de obiect
  • Aruncabile

Utilități de colectare

  • Tipuri de colecții
  • Clase utilitare
  • Utilități de extensie

Grafice

  • Guava definiția și capacitățile grafului
  • Tipuri de grafuri
  • Construirea instanțelor de graf
  • Grafuri mutabile și imuabile
  • Elemente de graf
  • Contracte de bibliotecă

Utilități de cache

  • Populația și evacuarea
  • Caracteristici

Utilități String

  • Joiner și splitter
  • CharMatcher
  • Seturi de caractere
  • Formatul casetelor

Utilități primitive

  • Matrici primitive
  • Utilități generale
  • Conversia de octeți

Utilități matematice

  • Integral
  • Punctul flotant

Rezumat și etapele următoare

Cerințe

  • Cunoștințe și experiență în programare Java

Audiență

  • Java dezvoltatori
 21 ore

Categorii înrudite