Schița de curs

Revizuire

  • Moștenire și Intefances
  • Referințe de obiect vs moștenire
  • Polimorfism
  • Metode statice și implicite ale interfeței
  • Colecții și generice
  • Generice (moștenire, caractere joker)
  • Scrierea tipurilor generice

Design Patterns

  • Crearea de obiecte
  • Metode și câmpuri statice
  • new Operator
  • Modele de creare
  • Moștenire vsCompoziție / Pro și contra
  • Modelul compozit
  • Clase interioare

Reflecție

  • Clasa numită Class
  • Găsirea câmpurilor, metodelor și constructorilor
  • Accessinând câmpuri, invocând metode
  • Examinarea tablourilor

Adnotări

  • Adnotări în API Java (@Override, @Deprecated)
  • Definirea adnotărilor

Funcțional Programming

  • Lambda Expression Prezentare generală
  • Lambda Expressioni și interfețe funcționale
  • Utilizarea Lambda Expressioni
  • Lucrul cu referințe de metodă

API de flux

  • Fluxuri și colecții
  • Filtrarea colecțiilor
  • Catenă și pipe-line

Data / Ora API

  • API-uri Legecy
  • API Data/Ora (JSR 310)
  • Evenimente bazate pe dată și timp
  • Marcaje de timp, perioade și durate
  • Efectuarea calculelor
  • Formatarea
  • Localizare/zonele orare

Bazele JUnit

  • Prezentare generală a JUnit, Dezvoltare condusă de teste
  • Teste și aserțiuni
  • Lucrul cu excepțiile
  • Organizarea testelor cu JUnit
  • Scrierea de fixări - @Before, @After
  • Suite de teste și alte capacități
  • Prezentare generală a obiectelor Mock

Instrumente de construcție

  • Prezentare generală a furnicilor
  • Maven Prezentare generală

Clasa abstractă

  • Principii de declarare și implementare a claselor abstracte
  • Probleme tipice întâlnite la lucrul cu clasele abstracte

Rolul claselor, al claselor abstracte și al interfețelor în modelul de aplicație

  • Grades Java abstractizare orientată pe obiecte
  • Modelul complet al obiectelor din Java
  • Model de program orientat pentru interfețe, clase abstracte și interfețe pentru aplicații mai multă flexibilitate și independență a fiecăruia dintre subsistemele sale unul față de celălalt în implementarea lor
  • Aplicații ale claselor abstracte pentru a extrage funcționalitatea comună extinsă prin implementarea flexibilității pe care o oferă interfețele

Rolul obiectelor dinamice și statice în modelul de aplicație

  • Clasele statice Java și proprietățile dinamice ale acestor clase
  • Realizarea unei distincții în funcționalitatea celor două tipuri de entități în cadrul Java și a utilizărilor tipice, precum și exemplul lor de bună practică în proiectarea de soluții bazate pe ființe statice și dinamice Java.
  • Introducere în modelele de proiectare
  • Introducere în modelul de proiectare factory

Operații cu tipuri simple și clase de înfășurare

  • Date și tehnici foarte importante pentru a extinde utilizarea tipurilor simple în modelul de obiecte Java.
  • Discutarea rolului claselor de tip wrapper tipuri simple și a aplicațiilor tipice ale acestui tip în cadrul aplicației

Obiecte speciale Java, clasa String, StringBuilder și StringBuffer

  • Reamintirea proprietăților de bază ale clasei String și discutarea tratării obiectelor String de către mașina virtuală
  • Utilizarea claselor tampon și operarea pe lanțuri

Formatare și parsare, Expressioni regulari

  • Introducere în expresiile regulate în Java
  • Discutarea atât a tehnicilor de bază pentru manipularea expresiilor regulate (clasa String), cât și a tehnicilor avansate bazate pe clase dedicate pentru acest tip de construcție
  • Tokenizare, căutare și potrivire de tipare pentru tipurile de șiruri de caractere

Cerințe

  • Cunoștințe despre limbajul Java și OOP. Participanții trebuie să cunoască pachetele, fluxurile și buclele de control, clasele concrete de bază și interfețele de bază.
 21 ore

Cursuri înrudite

Categorii înrudite