Schița de curs
Modulul 1: Introducere în conceptele de bază Programming
- Computer Stocarea și prelucrarea datelor
- Tipuri de aplicații
- Ciclul de viață al aplicațiilor
- Compilarea codului
Modulul 2: Noțiuni de bază Programming Concepte lingvistice
- Sintaxa
- Tipuri de date
- Variabile și constante
Modulul 3: Fluxul programului
- Introducere în conceptele structurate Programming
- Introducere în ramificare
- Utilizarea funcțiilor
- Utilizarea structurilor de decizie
- Introducerea repetiției
Modulul 4: Algoritmi și structuri de date
- Înțelegeți cum să scrieți pseudocod
- Exemple de algoritmi
- Introducere în structurile de date
Modulul 5: Gestionarea erorilor și depanarea
- Introducere în erorile de program
- Introducere în manipularea structurată a erorilor
- Introducere în depanarea în Visual Studio
Modulul 6: Introducere în orientarea pe obiecte Programming
- Introducere în structurile complexe
- Introducere în structuri
- Introducere în clase
- Introducere în încapsulare
Modulul 7: Mai mult orientat pe obiecte Programming
- Introducere în moștenire
- Introducere în polimorfism
- Introducere în .NET Framework și în biblioteca de clase de bază
Modulul 8: Introducere în securitatea aplicațiilor
- Autentificare și autorizare
- Permisiuni de cod pe Computers
- Prezentarea semnării codului
Modulul 9: Core I/O Programming
- Utilizarea consolei I/O
- Utilizarea I/O de fișiere
Modulul 10: Performanța aplicațiilor și memoria Management
- Tipuri de valori vs. tipuri de referință
- Conversia tipurilor
- Colectorul de gunoi
Cerințe
- Capacitatea de a utiliza calculatoarele pentru a porni programe, a deschide și a salva fișiere, a naviga prin meniurile și interfețele aplicațiilor .
- Capacitatea de a înțelege concepte logice, cum ar fi comparațiile
- Înțelegerea teoriei numerelor
- Capacitatea de a crea, de a înțelege și de a urma instrucțiuni structurate sau proceduri pas cu pas .
- Capacitatea de a înțelege și de a aplica concepte abstracte la exemple concrete
Publicul:
Acest curs se adresează tuturor celor care sunt începători în dezvoltarea de software și care doresc sau au nevoie să dobândească o înțelegere a fundamentelor de programare și a conceptelor de programare orientată pe obiecte. Aceștia vor fi, de obicei, elevi de liceu, elevi de școală postliceală sau persoane care își schimbă cariera, fără experiență anterioară în programare. Aceștia ar putea dori să dobândească o înțelegere a noțiunilor fundamentale de programare înainte de a trece la cursuri mai avansate, cum ar fi 20483B: Programming în C#.
Mărturii (1)
Doing labs