Cursuri Soft Skills

Cursuri Soft Skills

Instruirea locală, instruit live Skills (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile), demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțeleagă dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplice tehnici, și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele de afaceri, creând în același timp o experiență mai satisfăcătoare în muncă și viață Abilitățile Soft Skills sunt disponibile ca "formare live la fața locului" sau "instruire live la distanță" Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului Moldova sau în centrele de formare corporativa NobleProg din Moldova Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță NobleProg Furnizorul dvs de formare locală.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Numele cursului
Durata
Sinoptic
Numele cursului
Durata
Sinoptic
14 hours
Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează specialiștilor în domeniul resurselor umane și specialiștilor în recrutare care doresc să utilizeze metode analitice pentru a îmbunătăți performanța organizațională. Acest curs acoperă abordări calitative, dar și cantitative, empirice și statistice.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează specialiștilor în domeniul resurselor umane care doresc să utilizeze metode analitice pentru a îmbunătăți performanța organizațională. Acest curs acoperă abordări calitative, dar și cantitative, empirice și statistice.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
Public

Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate

- Pentru membrii individuali ai personalului lor
- Echipelor lor
- Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
- Oferiți sesiuni de coaching semnificative
21 hours
O strategie de îngrijire a clienților joacă un rol important în construirea satisfacției clienților, ajutându-vă să păstrați clienții loiali și să creșteți nivelurile de repetare a afacerii. Prin bună asistență pentru clienți veți câștiga încrederea clienților, vă veți îmbunătăți imaginea companiei și vă veți consolida avantajul competitiv pe piață. Acest curs se concentrează pe strategii și abilități pentru a construi relații cu clienții pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea de strategii valoroase și eficiente de îngrijire a clienților. Clienții mulțumiți pot, prin conversații și povestiri, să devină ambasadori voluntari pentru compania dvs. și sunt foarte susceptibili să vă recomandați serviciile celorlalți. Acest atelier va ajuta, de asemenea, participanții să comunice în mod eficient, adecvat și clar în toate situațiile.

Obiectivele

Dezvoltarea competențelor în domeniul asistenței clienților profesioniști Creșterea eficienței comunicării cu clienții Obținerea cunoștințelor despre cum să ajungă la nevoile și așteptările de bază ale clienților Crearea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și preferințe de comunicare atunci când se ocupă cu clienții Crearea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor pentru comunicarea eficientă Limbajul corpului și comunicarea nonverbală

Metode

Jocuri de rol Testul de autoevaluare Exerciții în grupuri Lucrări individuale Sesiuni de practică Lecturi dezbateri

Învățăm străzi

La finalizarea acestui curs, participanții vor putea:

Adoptarea unei strategii de îngrijire a clienților Identificarea problemelor cheie ale clienților Creați imaginea profesională a companiei Adaptarea la comportamentele specifice ale clienților Creșterea loialității clienților prin serviciul excepțional pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Dezvoltarea unui plan de acțiune personal pentru a îmbunătăți abilitățile de asistență pentru clienți Arăta gesturi de generositate și de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor pentru furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți
14 hours
Acest curs de două zile este destinat persoanelor care doresc să obțină rezultate mai bune din negocierile lor cu clienții, furnizorii și colegii Ea învață abilitățile și tacticile folosite de negociatorii eficienți și construiește încrederea necesară pentru a reuși Delegații învață diferitele stiluri de negociere și cum își maximizează puterea personală protejând în același timp relațiile importante Cursul este foarte participativ, cu o combinație de prelegeri, discuții, coaching și exerciții .
14 hours
Într-o lume din ce în ce mai globalizată, lucrăm în medii mai multiculturale, unde sunt posibile conflicte între persoane și grupuri Convingerea fundamentală care stă la baza soluționării conflictelor este că conflictele sunt inevitabile, dar că sunt gestionabile Asertivitatea, auto-încrederea, capacitatea de negociere, abilitățile interpersonale și celelalte sunt esențiale în sprijinirea soluționării conflictelor În viața noastră de zi cu zi, întâlnim multe ocazii în care conștient sau inconștient (cu membri ai familiei, prieteni, clienți, parteneri de afaceri) gestionăm conflicte Masteratul de rezolvare a conflictelor ajută la rezolvarea eficientă a conflictelor, precum și ne ajută să comunicăm mai bine, să convingem în mod eficient, să îmbunătățim rezultatele afacerii, precum și să îmbunătățim comportamentul și performanțele organizaționale și personale Acest curs oferă un amestec de teorii și concepte, combinate cu exerciții de grup și activități individuale pentru a permite delegațiilor să împărtășească idei și să-și dezvolte abilitățile Obiective: Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele conflictelor din cadrul organizațiilor Pentru a explora conceptele-cheie, factorii, teoriile, tipurile și modelele în rezolvarea conflictelor Pentru a descoperi tipurile de personalitate, stilurile de leadership care sprijină abilitățile de negociere Pentru a învăța arta de aserțiune și de auto-încredere A experimenta, a experimenta si a practica rezolvarea conflictelor .
7 hours
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
4 hours
În ansamblu:

Există cinci etape în procesul Design Thinking (DT) (empathize, definește problema, ideea, prototipul, testul).

Într-o lume din ce în ce mai complexă, ne confruntăm cu probleme care pot necesita abordări speciale. Design Thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe. Mastering design-thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe în mod eficient, comunicarea mai bine, convingerea eficient, îmbunătățirea rezultatelor de afaceri și îmbunătățirea comportamentului și performanței organizaționale și personale.

Cum funcționează DT: învățați de la oameni și probleme, găsiți modele, model de proiectare (drift model), testați modelul, evaluați modelul și re-inginer. Relația dintre DT, inovare și antreprenoriat. Metode și instrumente DT: persona, hartă a părților interesate, hartă a călătoriei clienților, proiectare a serviciilor, inovare a modelului de afaceri. Aplicarea DT: mentalitatea de proiectare, inovarea disruptivă, abordarea iterativă, tehnica de estimare agilă, gândirea critică, rezolvarea problemelor, munca în echipă, pregătirea de conducere, abilitățile de comunicare, conștientizarea tehnologică, gândirea în avans, competența interculturală și etică, inteligența emoțională, auto-conștientizarea, abilitățile de negociere, rezolvarea conflictelor.

Obiectivele sunt:

Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele DT Pentru a explora concepte cheie, factori, teorii, tipuri și modele în DT Pentru a experimenta, experiența și practica DT

livrări :

Acesta este un curs de 1 zi (4 ore) și este format din:

lecturi (40% - prezentarea de teorii, concepte, modele și interacțiuni), exerciții de grup (30% - dinamică de grup, jocuri, discuții de grup și exerciții de rezoluție a conflictelor), activități individuale (15% - scrierea, proiectarea și discuția peer) și altele (15% - videoclipuri, citiri).

Notă: datorită naturii acestui curs există o dimensiune de grup minimă de 3

14 hours
INTRODUCERE

Eticheta de Business internațională nu se referă la reguli și reglementări, dar este deosebit de importantă pentru munca personală sau călătoriile pentru afaceri.

Cunoașterea etichetei de afaceri internaționale este relevantă pentru desfășurarea de întâlniri, construirea relațiilor cu ceilalți și demonstrarea respectului pentru cultura locală.

În lumea afacerilor, o etichetă de afaceri bună înseamnă că acționezi profesional și exerciți maniere adecvate atunci când te angajezi cu alții din profesia ta.

OBIECTIV

Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți și Beneficii profesionale pe următoarele.

- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Stăpânirea protocolului internațional și diplomația personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporativă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, formale și informale.
- Abilități de comunicare profesională accentuate
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegere perfectă a rochiei formale și informale, inclusiv ținuta de seară.
- Capacitate sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și competență rafinată în contactele cu partenerii din întreaga lume.
14 hours
INTRODUCERE

China: o țară în curs de dezvoltare și a doua cea mai mare economie din lume. Transformarea rapidă a pieței și extinderea economică a Chinei, susținute de o serie de reforme guvernamentale, sunt acum o destinație atractivă pentru a face afaceri și a căuta locuri de muncă. .

Cultura și eticheta de afaceri din China pot fi puțin diferite decât practicile de afaceri occidentale. Pe măsură ce începeți să căutați locuri de muncă sau să vă extindeți afacerea în China, este important să aveți cel puțin o înțelegere de bază a culturii și etichetelor de afaceri chineze. Cunoașterea și practicarea obiceiurilor comune vă va ajuta, de asemenea, să vă relaxați, să evitați stânjenirea și să vă concentrați pe succesul clădirii.

În ceea ce privește eticheta de afaceri chineză, există o singură regulă generală:

Când este în China, fă cum fac chinezii!

Principalele obiective de învățare și dezvoltare sunt înclinația și dobândirea de noi cunoștințe de competențe în cultura de Business chineze și eticheta socială care ajută reprezentanții corporative, profesioniștii să facă o treabă bine în China.
21 hours
INTRODUCERE

- Te-ai simțit vreodată nesigur pe tine în situații sociale?
- Te preocupă cum să te adresezi oamenilor sau cum să propui un toast?
- Unde să îți așezi VIP-ul sau chiar ce furcă să folosești?
- Deși un protocol și o etichetă corespunzătoare pot trece neobservate, absența acestuia va fi notată în mod corespunzător

În acest curs veți învăța

- Cum să gestionezi situațiile sociale cu har și ușurință.
- Veți experimenta și veți învăța arta etichetei de luat masa,
- Într-un cadru de restaurant adevărat.

Vei învăța cum să te descurci cu toate tipurile de veselă și tacâmuri în cadrul adunărilor casual și formale și vei experimenta alimente speciale fără jenă.

Fie că sunteți responsabil de o ocazie socială sau participați la una, puteți fi o gazdă plină de cunoștință și invitat apreciat!
14 hours
acest curs este conceput pentru a ajuta managerii și directorii să înțeleagă importanța și organizarea conferinței de presă. participanții vor fi introduși la importanța conferinței de presă, instrumente ar fi înțelegerea mass-media, construirea unui relație cu mass-media, scris comunicate de presă, pregătirea kituri de presă, organizarea unei conferințe de presă, și care se ocupă cu interviuri mass-media. Atelierul interactiv va oferi, de asemenea, sfaturi utile cu privire la modul de a stabili și de a spori capacitatea de reacție a organizației la mass-media și să mențină relații bune cu reprezentanții mass-media și organizații.

obiective.

• dezvoltarea competențelor în domeniul organizării conferinței de presă.

• creșterea eficienței gestionării Conferinței de presă și a anchetelor media.

• atingerea cunoștințelor despre se ajunge la nevoile și așteptările de bază ale jurnalistului.

• construirea unor relații puternice și sustenabile cu membrii presei sau media.

• extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață.

• identificarea, reducerea și depășirea obiecțiunilor și a barierelor.

• dezvoltarea competențelor de comunicare în mod clar și eficient.

Training beneficii.

• cei care sunt interesați să valorifice puterea relațiilor publice pentru a realiza mai bine organizaționale

goluri.

• manageri/directori care trebuie să stabilească și să mențină relații de mass-media efective.

• cei care au nevoie pentru a obține o mai bună înțelegere a instrumentelor de PR, ar fi comunicate de presă, kituri de presă și apăsați

conferințe.

• cei care doresc să învețe să se ocupe de interviuri media pentru a obține rezultate pozitive.
7 hours
Acest antrenament în direct, instruit în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează persoanelor stresate care doresc să preia controlul stresului și să se simtă mai calmi, mai clari și mai plini de resurse.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Pentru a putea articula care sunt cele două tipuri de stres, indicatorii dvs. personali și factorii de stres.
- Pentru a crea un plan cu rutine specifice pentru a crește calmul, claritatea și energia, reducând în același timp stresul în timpul zilei
- Pentru a învăța tehnici dovedite pentru a schimba emoțiile negative și a stimula pe cele pozitive
- Pentru a face față convingerilor care disprețuiesc în jurul muncii, vieții, relațiilor care conduc adesea stresul

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs sau pentru a rezerva un singur antrenor, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Dezvoltați o idee mai puternică despre diferitele abordări în direcția livrării contemporane a învățării. Abilitatea de a lega livrarea curentă cu abordări noi și proaspete în livrarea învățării. Dezvoltați un curriculum adaptiv și proactiv care să maximizeze digitalizarea și toate beneficiile sale. Liderul organizației în aplicarea transformării digitale către învățare



Formatul cursului

Instructor Lead Training prin livrare online Planificarea interactivă cu rezultatele Icebreaker digitală Cursuri de lucru

14 hours
Cu mai mult de 70 de ani de cercetare, Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) este cea mai prevalentă evaluare psihologică astăzi. Instrumentul MBTI atribuie un rezultat de test de patru litri persoanelor care își interpretează preferințele, ajută în dezvoltarea personalității și piloții în managementul carierei.

Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor de resurse umane, echipelor de afaceri și persoanelor dintr-o organizație care doresc să lucreze prin diversitatea lor și să obțină eficiență la un nivel personal și profesional.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Înțelegeți conceptele psihologice de bază din spatele instrumentului MBTI. Percepe propriul tip de personalitate și impactul său pe locul de muncă. Gestionarea slăbiciunilor personalității și a forțelor frontale. Identificați alte tipuri de personalitate MBTI în locul de muncă și colaborați în consecință. Gestionați diferențele dintre colegii de echipă și construiți conexiuni mai bune.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
4 hours
Valorile unei companii formează și reflectă practicile sale nu numai ca o afacere, ci și ca o organizație. A se familiariza cu astfel de principii permite persoanelor să înțeleagă cultura care conduce compania la realizarea obiectivelor sale. Recunoașterea și aplicarea valorilor de bază sunt esențiale pentru construirea moralei angajaților și sunt foarte necesare în locul de muncă de astăzi.

Această formare directă (online sau online) este destinată angajaților nou angajați și echipelor organizaționale care doresc să se conecteze cu identitatea companiei, să stabilească un mediu de lucru sănătos și să-și întărească spiritul de colaborare.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Înțelegeți valorile companiei și recunoașteți-le ca pietrele de colț ale culturii organizaționale. Creați o atmosferă pozitivă între angajați, angajatori și clienți. Aplicați valorile de bază pe care le-au învățat pentru realizarea obiectivelor proiectului. Apreciați rolul obiectivelor companiei pentru dezvoltarea generală a caracterului.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
Pe măsură ce ritmul schimbărilor accelerează cu afacerile digitale și Business 3.0, frontierele organizaționale și alianțele se schimbă în mod constant. Pentru a supraviețui și a prospera în această nouă economie a cunoștințelor, echipele și indivizii trebuie să învețe cum să rezolve conflictele mai eficient, menținând relațiile pe termen lung. Din păcate, cei mai mulți profesioniști primesc foarte puțină educație în rezolvarea efectivă a conflictelor, ceea ce duce la situații în care conflictul este fie evitat, răspunsurile sunt pasive agresive, sau chiar mai rău, bullying-ul de la școală devine mijlocul dominant de a câștiga conflict.

Această instruire condusă de instructor, formare live (on-site sau la distanță) este destinată executivilor, liderilor, echipelor și persoanelor de afaceri care doresc să învețe cum să rezolve conflictele folosind modele practice, simple de urmărire, dar foarte eficiente de conflict.După finalizarea cursului, veți avea experiență cu 14 instrumente puternice plug-and-play care vă pot ajuta să rezolvați conflicte în timp ce mențin relații pozitive la locul de muncă.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

5 etape de rezolvare a conflictelor. Acordă cum să rezolve conflictul înainte de a începe Gestionați-vă pozitiv prin conflict. Lucrați cu metode dovedite pentru a rezolva conflictele mai rapid și mai eficient Recuperarea conflictului pentru un rezultat mai bun Învățați de la conflict la abordarea conflictelor viitoare diferit.

Programul include simulări, activități de rol, și ateliere interactive pentru a vă oferi experiența practică necesară. Cursul are o empahsis pe distracție, interactive, practice, vizuale și de învățare bazată pe analogie pentru a ajuta să încorporeze modelele în timp ce se mișcă la un ritm rapid. Puteți aștepta să auzi despre subiecte care variază de la clădiri, la emoții, pentru a vă pregăti discul de conflict, la lemmings, liderul secolului al XX-lea pyschologists, Harvard Business modele, Yogic respirație, răpire, orez, scaune și Les Miserables.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
Inteligența emoțională (EI), cunoscută și sub numele de Coeint emoțional (EQ), este abilitatea de a identifica și de a gestiona emoțiile în sine și în alții. Dezvoltarea EQ în echipe poate îmbunătăți performanța, comunicarea, managementul și relațiile în spațiul de lucru.

Această formare directă (online sau on-site) este destinată echipelor care doresc să evalueze, să gestioneze și să evalueze EQ individual și de echipă.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

EQ individual pentru a înțelege cum să interacționeze mai bine cu colegii lor. Înțelegeți emoțiile și stilurile de comportament ale altor persoane pentru a îmbunătăți relațiile cu colegii de echipă. Utilizați inteligența emoțională pentru a forma un mediu de lucru pozitiv și productiv. Utilizați inteligența emoțională pentru a gestiona schimbările și conflictele la locul de muncă.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
O echipă la distanță (cunoscută și ca o echipă virtuală, o echipă dispersă sau o echipă distribuită) este un grup de oameni care lucrează împreună din diferite locații. Leadership la distanță este o abilitate esențială de management pentru a construi și facilita o echipă eficientă la distanță.

Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor și executivilor care doresc să implementeze instrumentele, abilitățile și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță. Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă. Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală. Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
21 hours
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
21 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
35 hours
Abilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.

Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
14 hours
This instructor-led, live training in Moldova (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members.

By the end of this training, participants will be able to:

- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 hours
Lucrarea într-o echipă vine cu provocări în comunicare, muncă în echipă și eficiență. Deși tehnicile pentru a depăși aceste provocări nu sunt complicate, implementarea lor în viața reală necesită angajament și practică.

Această formare directă, condusă de instructori (online sau on-site) este destinată liderilor echipei și membrilor echipei care doresc să îmbunătățească modul în care comunică, colaborează și se relaționează unul cu celălalt. Prin urmarea unei serii de practici, echipele pot îmbunătăți aceste abilități, ducând la o muncă mai productivă și la o viață de lucru mai fericită.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Identificați și rezolvați problemele comune în modul în care comunică și răspunde la alții la locul de muncă. Îmbunătățește eficiența cu care se desfășoară activitatea ca echipă. Înțelegeți individul, precum și nevoile colective ale unei echipe pentru a-și gestiona și a-și direcționa mai bine eforturile. Înțelegeți semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
Public

Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:

- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
7 hours
This instructor-led, live training in Moldova (online or onsite) is aimed at trainers, consultants, leaders and communicators in any fields who wish to apply the Art of Hosting methods to facilitate online meetings more effectively on different virtual platforms (Zoom, Google Meet, Slack, etc.)

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
21 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să prezinte prezentări:

- Echipelor lor
- Pentru clienți
- Pentru alte segmente de public interne ale companiei
- Pentru alte segmente de public externe companiei

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Pregătiți și structurați o prezentare eficientă
- Pregătiți-vă corespunzător pentru acea prezentare
- Prezentați această prezentare cu încredere
- Folosiți diferitele mijloace vizuale pe care un prezentator le-ar putea folosi pentru a crea o prezentare stimulatoare
- Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în prezentările lor
14 hours
This course aims to improve public speaking skills of the trainees by practical exercises supported by relevant theory.

It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.

Last Updated:

Sfarsit de saptamana Soft Skills Cursuri, Seara Soft Skills Training, Soft Skills Camp, Soft Skills Cu instructor, Sfarsit de saptamana Soft Skills Training, Seara Soft Skills Cursuri, Soft Skills Coaching, Soft Skills Instructor, Soft Skills Trainer, Soft Skills Cursuri, Soft Skills Clase, Soft Skills Pe pagina, Soft Skills curs privat, Soft Skills one on one training

Reduceri pentru cursuri

No course discounts for now.

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Moldova!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions