
Instruirea locală, instruit live Skills (cunoscute și ca abilități de oameni, abilități interpersonale, abilități sociale și abilități transferabile), demonstrează prin discuții și exerciții cum să înțeleagă dinamica relațiilor umane într-un mediu de afaceri și cum să aplice tehnici, și mentalități pentru a îmbunătăți relațiile, precum și rezultatele de afaceri, creând în același timp o experiență mai satisfăcătoare în muncă și viață Abilitățile Soft Skills sunt disponibile ca "formare live la fața locului" sau "instruire live la distanță" Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului Moldova sau în centrele de formare corporativa NobleProg din Moldova Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță NobleProg Furnizorul dvs de formare locală.
Machine Translated
Mărturii
În general, am beneficiat de interacțiune și flexibilitate.
Olivier Pugliesi-Conti
Curs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
prezentare "vorbitor:
Antoni Wesoły
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Tot :)
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Exerciții
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Am aflat multe
Barbara Kozłowska - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
răspuns rapid la întrebări suplimentare
Krzysztof Krawczyk - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Înțelegerea comenzilor rapide de la tastatură, trimiterile la alte programe Office, ritmul răcoros.
NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
muncă
Artur Kosim - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
CUM Cursului
jacek zapędowski - NBP
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Formatorul a făcut clasa foarte dinamyc și vă puteți spune că este foarte knowloable pe acest subiect.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
ritmul, informațiile furnizate. modul în care a predat cu teoria și practica cazuri, handouts, exerciții, etc
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Aș dori să mai am o practică/exercițiu de negociere și nu doar una.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Mi-a placut toate informațiile furnizate, cunoștințe și de partajare de experiență.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Vorbitor informat și o mulțime de exemple
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
Totul
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
O mulțime de cunoștințe într-un timp scurt. Plus anecdote
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
O mulțime de cunoștințe utile legate de munca efectuată în domeniul de utilizare a programului.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Formatorul a explicat problemele pe care am fost cel mai dependent
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
de a conduce
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
O mulțime de exerciții, un memento într-o formă accesibilă de Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
ok
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
se operează
jolanta czajka - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Aptitudini trainer
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Curs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Diverse studii de caz
张 森凯 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Analiza comunității de interese
谢 永泉 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Gândire inovatoare
孙 卓峰 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Parte interactivă
李 佳伟 - 星空时间
Curs: Design Thinking
Machine Translated
Reflectându-mi propriul eu pentru a-i învăța pe alții
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs: People and Team Management
Machine Translated
Secțiunea de practică a puzzle-ului
Cindy Liu - IRU Beijing
Curs: Public Speaking 101
Machine Translated
Cunoștințele de fond ale Evei și să le prezinte
Marta Jakubowicz - Schaeffler Global Services Europe
Curs: Train the Trainer
Machine Translated
Încrederea antrenorului.
Schaeffler Global Services Europe
Curs: Train the Trainer
Machine Translated
Grija pentru ascultătorii tăi
Adam Komorowski - Akademia Morska w Szczecinie
Curs: Advanced MS PowerPoint
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Personalizat la nevoile mele
Curs: Business Communication Skills
Machine Translated
Soft Skills Course Outlines
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate
- Pentru membrii individuali ai personalului lor
- Echipelor lor
- Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
- Oferiți sesiuni de coaching semnificative
Obiectivele
Dezvoltarea competențelor în domeniul asistenței clienților profesioniști Creșterea eficienței comunicării cu clienții Obținerea cunoștințelor despre cum să ajungă la nevoile și așteptările de bază ale clienților Crearea unor relații puternice și durabile cu clienții Extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață Identificarea, reducerea și depășirea obiecțiilor și barierelor Învățarea despre personalități și preferințe de comunicare atunci când se ocupă cu clienții Crearea capacității de a crea un mediu deschis pentru comunicare Dezvoltarea abilităților de a comunica în mod clar și eficient Identificarea barierelor pentru comunicarea eficientă Limbajul corpului și comunicarea nonverbală
Metode
Jocuri de rol Testul de autoevaluare Exerciții în grupuri Lucrări individuale Sesiuni de practică Lecturi dezbateri
Învățăm străzi
La finalizarea acestui curs, participanții vor putea:
Adoptarea unei strategii de îngrijire a clienților Identificarea problemelor cheie ale clienților Creați imaginea profesională a companiei Adaptarea la comportamentele specifice ale clienților Creșterea loialității clienților prin serviciul excepțional pentru clienți Dezvoltarea abilităților de comunicare cu clienții Utilizați tehnici pentru a construi relații Dezvoltarea unui plan de acțiune personal pentru a îmbunătăți abilitățile de asistență pentru clienți Arăta gesturi de generositate și de îngrijire a clienților de înaltă calitate Utilizați tehnici pentru a face față situațiilor dificile Recunoașterea barierelor pentru furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți
Există cinci etape în procesul Design Thinking (DT) (empathize, definește problema, ideea, prototipul, testul).
Într-o lume din ce în ce mai complexă, ne confruntăm cu probleme care pot necesita abordări speciale. Design Thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe. Mastering design-thinking ajută la rezolvarea problemelor complexe în mod eficient, comunicarea mai bine, convingerea eficient, îmbunătățirea rezultatelor de afaceri și îmbunătățirea comportamentului și performanței organizaționale și personale.
Cum funcționează DT: învățați de la oameni și probleme, găsiți modele, model de proiectare (drift model), testați modelul, evaluați modelul și re-inginer. Relația dintre DT, inovare și antreprenoriat. Metode și instrumente DT: persona, hartă a părților interesate, hartă a călătoriei clienților, proiectare a serviciilor, inovare a modelului de afaceri. Aplicarea DT: mentalitatea de proiectare, inovarea disruptivă, abordarea iterativă, tehnica de estimare agilă, gândirea critică, rezolvarea problemelor, munca în echipă, pregătirea de conducere, abilitățile de comunicare, conștientizarea tehnologică, gândirea în avans, competența interculturală și etică, inteligența emoțională, auto-conștientizarea, abilitățile de negociere, rezolvarea conflictelor.
Obiectivele sunt:
Pentru a înțelege fundamentele și nuanțele DT Pentru a explora concepte cheie, factori, teorii, tipuri și modele în DT Pentru a experimenta, experiența și practica DT
livrări :
Acesta este un curs de 1 zi (4 ore) și este format din:
lecturi (40% - prezentarea de teorii, concepte, modele și interacțiuni), exerciții de grup (30% - dinamică de grup, jocuri, discuții de grup și exerciții de rezoluție a conflictelor), activități individuale (15% - scrierea, proiectarea și discuția peer) și altele (15% - videoclipuri, citiri).
Notă: datorită naturii acestui curs există o dimensiune de grup minimă de 3
•
Eticheta de Business internațională nu se referă la reguli și reglementări, dar este deosebit de importantă pentru munca personală sau călătoriile pentru afaceri.
Cunoașterea etichetei de afaceri internaționale este relevantă pentru desfășurarea de întâlniri, construirea relațiilor cu ceilalți și demonstrarea respectului pentru cultura locală.
În lumea afacerilor, o etichetă de afaceri bună înseamnă că acționezi profesional și exerciți maniere adecvate atunci când te angajezi cu alții din profesia ta.
OBIECTIV
Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți și Beneficii profesionale pe următoarele.
- Imagine îmbunătățită personală și profesională.
- Stăpânirea protocolului internațional și diplomația personală.
- Competență și competență în diferite forme de comunicare corporativă și diplomatică.
- Creșterea încrederii în sine în contactele oficiale, formale și informale.
- Abilități de comunicare profesională accentuate
- Creșterea încrederii în relațiile publice.
- Înțelegere perfectă a rochiei formale și informale, inclusiv ținuta de seară.
- Capacitate sporită de a lucra în mediul internațional, înțelegerea elementelor cheie ale comunicării interculturale și competență rafinată în contactele cu partenerii din întreaga lume.
China: o țară în curs de dezvoltare și a doua cea mai mare economie din lume. Transformarea rapidă a pieței și extinderea economică a Chinei, susținute de o serie de reforme guvernamentale, sunt acum o destinație atractivă pentru a face afaceri și a căuta locuri de muncă. .
Cultura și eticheta de afaceri din China pot fi puțin diferite decât practicile de afaceri occidentale. Pe măsură ce începeți să căutați locuri de muncă sau să vă extindeți afacerea în China, este important să aveți cel puțin o înțelegere de bază a culturii și etichetelor de afaceri chineze. Cunoașterea și practicarea obiceiurilor comune vă va ajuta, de asemenea, să vă relaxați, să evitați stânjenirea și să vă concentrați pe succesul clădirii.
În ceea ce privește eticheta de afaceri chineză, există o singură regulă generală:
Când este în China, fă cum fac chinezii!
Principalele obiective de învățare și dezvoltare sunt înclinația și dobândirea de noi cunoștințe de competențe în cultura de Business chineze și eticheta socială care ajută reprezentanții corporative, profesioniștii să facă o treabă bine în China.
- Te-ai simțit vreodată nesigur pe tine în situații sociale?
- Te preocupă cum să te adresezi oamenilor sau cum să propui un toast?
- Unde să îți așezi VIP-ul sau chiar ce furcă să folosești?
- Deși un protocol și o etichetă corespunzătoare pot trece neobservate, absența acestuia va fi notată în mod corespunzător
În acest curs veți învăța
- Cum să gestionezi situațiile sociale cu har și ușurință.
- Veți experimenta și veți învăța arta etichetei de luat masa,
- Într-un cadru de restaurant adevărat.
Vei învăța cum să te descurci cu toate tipurile de veselă și tacâmuri în cadrul adunărilor casual și formale și vei experimenta alimente speciale fără jenă.
Fie că sunteți responsabil de o ocazie socială sau participați la una, puteți fi o gazdă plină de cunoștință și invitat apreciat!
obiective.
• dezvoltarea competențelor în domeniul organizării conferinței de presă.
• creșterea eficienței gestionării Conferinței de presă și a anchetelor media.
• atingerea cunoștințelor despre se ajunge la nevoile și așteptările de bază ale jurnalistului.
• construirea unor relații puternice și sustenabile cu membrii presei sau media.
• extinderea imaginii pozitive a companiei pe piață.
• identificarea, reducerea și depășirea obiecțiunilor și a barierelor.
• dezvoltarea competențelor de comunicare în mod clar și eficient.
Training beneficii.
• cei care sunt interesați să valorifice puterea relațiilor publice pentru a realiza mai bine organizaționale
goluri.
• manageri/directori care trebuie să stabilească și să mențină relații de mass-media efective.
• cei care au nevoie pentru a obține o mai bună înțelegere a instrumentelor de PR, ar fi comunicate de presă, kituri de presă și apăsați
conferințe.
• cei care doresc să învețe să se ocupe de interviuri media pentru a obține rezultate pozitive.
Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:
- Pentru a putea articula care sunt cele două tipuri de stres, indicatorii dvs. personali și factorii de stres.
- Pentru a crea un plan cu rutine specifice pentru a crește calmul, claritatea și energia, reducând în același timp stresul în timpul zilei
- Pentru a învăța tehnici dovedite pentru a schimba emoțiile negative și a stimula pe cele pozitive
- Pentru a face față convingerilor care disprețuiesc în jurul muncii, vieții, relațiilor care conduc adesea stresul
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs sau pentru a rezerva un singur antrenor, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Dezvoltați o idee mai puternică despre diferitele abordări în direcția livrării contemporane a învățării. Abilitatea de a lega livrarea curentă cu abordări noi și proaspete în livrarea învățării. Dezvoltați un curriculum adaptiv și proactiv care să maximizeze digitalizarea și toate beneficiile sale. Liderul organizației în aplicarea transformării digitale către învățare
•
Formatul cursului
Instructor Lead Training prin livrare online Planificarea interactivă cu rezultatele Icebreaker digitală Cursuri de lucru
•
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor de resurse umane, echipelor de afaceri și persoanelor dintr-o organizație care doresc să lucreze prin diversitatea lor și să obțină eficiență la un nivel personal și profesional.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Înțelegeți conceptele psihologice de bază din spatele instrumentului MBTI. Percepe propriul tip de personalitate și impactul său pe locul de muncă. Gestionarea slăbiciunilor personalității și a forțelor frontale. Identificați alte tipuri de personalitate MBTI în locul de muncă și colaborați în consecință. Gestionați diferențele dintre colegii de echipă și construiți conexiuni mai bune.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare directă (online sau online) este destinată angajaților nou angajați și echipelor organizaționale care doresc să se conecteze cu identitatea companiei, să stabilească un mediu de lucru sănătos și să-și întărească spiritul de colaborare.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Înțelegeți valorile companiei și recunoașteți-le ca pietrele de colț ale culturii organizaționale. Creați o atmosferă pozitivă între angajați, angajatori și clienți. Aplicați valorile de bază pe care le-au învățat pentru realizarea obiectivelor proiectului. Apreciați rolul obiectivelor companiei pentru dezvoltarea generală a caracterului.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această instruire condusă de instructor, formare live (on-site sau la distanță) este destinată executivilor, liderilor, echipelor și persoanelor de afaceri care doresc să învețe cum să rezolve conflictele folosind modele practice, simple de urmărire, dar foarte eficiente de conflict.După finalizarea cursului, veți avea experiență cu 14 instrumente puternice plug-and-play care vă pot ajuta să rezolvați conflicte în timp ce mențin relații pozitive la locul de muncă.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
5 etape de rezolvare a conflictelor. Acordă cum să rezolve conflictul înainte de a începe Gestionați-vă pozitiv prin conflict. Lucrați cu metode dovedite pentru a rezolva conflictele mai rapid și mai eficient Recuperarea conflictului pentru un rezultat mai bun Învățați de la conflict la abordarea conflictelor viitoare diferit.
Programul include simulări, activități de rol, și ateliere interactive pentru a vă oferi experiența practică necesară. Cursul are o empahsis pe distracție, interactive, practice, vizuale și de învățare bazată pe analogie pentru a ajuta să încorporeze modelele în timp ce se mișcă la un ritm rapid. Puteți aștepta să auzi despre subiecte care variază de la clădiri, la emoții, pentru a vă pregăti discul de conflict, la lemmings, liderul secolului al XX-lea pyschologists, Harvard Business modele, Yogic respirație, răpire, orez, scaune și Les Miserables.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată echipelor care doresc să evalueze, să gestioneze și să evalueze EQ individual și de echipă.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
EQ individual pentru a înțelege cum să interacționeze mai bine cu colegii lor. Înțelegeți emoțiile și stilurile de comportament ale altor persoane pentru a îmbunătăți relațiile cu colegii de echipă. Utilizați inteligența emoțională pentru a forma un mediu de lucru pozitiv și productiv. Utilizați inteligența emoțională pentru a gestiona schimbările și conflictele la locul de muncă.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor și executivilor care doresc să implementeze instrumentele, abilitățile și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță. Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă. Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală. Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Această formare directă, condusă de instructori (online sau on-site) este destinată liderilor echipei și membrilor echipei care doresc să îmbunătățească modul în care comunică, colaborează și se relaționează unul cu celălalt. Prin urmarea unei serii de practici, echipele pot îmbunătăți aceste abilități, ducând la o muncă mai productivă și la o viață de lucru mai fericită.
La sfârșitul cursului, participanții vor putea:
Identificați și rezolvați problemele comune în modul în care comunică și răspunde la alții la locul de muncă. Îmbunătățește eficiența cu care se desfășoară activitatea ca echipă. Înțelegeți individul, precum și nevoile colective ale unei echipe pentru a-și gestiona și a-și direcționa mai bine eforturile. Înțelegeți semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă.
Formatul cursului
Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:
- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.
Personalul care trebuie să fie pe deplin pregătit să prezinte prezentări:
- Echipelor lor
- Pentru clienți
- Pentru alte segmente de public interne ale companiei
- Pentru alte segmente de public externe companiei
Formatul cursului
O combinație de:
- Discuții facilite
- Prezentări delegate - cu feedback complet
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Pregătiți și structurați o prezentare eficientă
- Pregătiți-vă corespunzător pentru acea prezentare
- Prezentați această prezentare cu încredere
- Folosiți diferitele mijloace vizuale pe care un prezentator le-ar putea folosi pentru a crea o prezentare stimulatoare
- Să se ocupe de diferitele tipuri de persoane pe care le vor întâlni în prezentările lor
It's designed for everyone, mostly conference speakers and team-meeting presenters.
Last Updated: