Schița de curs

Modul 1 – Introducere în SAP Ariba

  • Ce este SAP Ariba și rolul său în ecosistemul SAP
  • Vantaje ale digitalizării proceselor de achiziții și lanț logistic
  • Prezentare a modulelor principale: Sursă, Achiziții, Management al contractelor, Management al furnizorilor

Modul 2 – Managementul furnizorilor și al contractelor

  • Înregistrarea și calificarea furnizorilor în rețeaua Ariba
  • Monitorizarea performanței și urmărirea conformității
  • Crearea, negocierea și gestionarea contractelor electronice

Modul 3 – Sursă și achiziții

  • Crearea de cereri de achiziții și solicitări de cotizare (RFI/RFQ)
  • Gestionarea evenimentelor de sursă și licitațiilor inverse
  • Compararea propunerilor și acordarea contractelor

Modul 4 – Colaborarea cu furnizorii și integrarea

  • Colaborare în timp real prin rețeaua Ariba
  • Automatizarea comenzilor de achiziții, facturilor și confirmărilor de livrare
  • Atingerea vizibilității end-to-end în procesul de achiziții

Modul 5 – Cele mai bune practici și abordările strategice

  • Fluxuri de lucru eficiente pentru achizițiile strategice
  • Raportare, panourile de control și indicatorii principali de performanță (KPIs)
  • Siguranța, conformitatea și considerentele legate de integrarea cu SAP ERP/S/4HANA

Rezumat și următoarele pași

Cerințe

  • Cunoștințe de bază ale proceselor de achiziții sau lanțului logistic
  • Înțelegere basică a software-ului enterprise (ERP)

Audiență

  • Profesionaliști de achiziții și sursă
  • Persoanele operaționale ERP și SAP
  • Specialiști în managementul furnizorilor și contractelor
 14 Ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Cursuri viitoare

Categorii înrudite