Schița de curs

Introducere

  • Pregătire generală a pachetului Microsoft 365 și al ecoului său
  • Vantajele instrumentelor de productivitate bazate pe cloud
  • Compreensiunea modului în care aplicațiile funcționează împreună

Lucrarea cu Outlook

  • Gestionarea eficientă a e-mailurilor și a dosarelor
  • Utilizarea calendarului și programarea întâlnirilor
  • Contacte, sarcini și reguli pentru automatizare

Folosirea OneDrive pentru Management fișiere

  • Încărcarea și organizarea fișierelor în OneDrive
  • Partajarea fișierelor și gestionarea permisiunilor de acces
  • Editare colaborativă și controlul versiunilor

Colaborarea în Microsoft Teams

  • Creațiie și gestionarea echipelor și canalelor
  • Birou instant, întâlniri video și împărțire de ecran
  • Integrarea Teams cu alte aplicații Microsoft 365

Gestionarea sarcinilor cu Microsoft Planner

  • Creațiie și atribuirea sarcinilor
  • Folosirea bucket-urilor și etichetelor pentru organizare
  • Monitorizarea progresului cu grafice și panouri de instrumente

Crearea formularilor și a sondajelor cu Microsoft Forms

  • Creațiie de formuri, teste și sonde
  • Personalizarea temelor și întrebărilor
  • Partajarea formularilor și analiza datelor răspunsurilor

Synopsis și următoarele pași

Cerințe

  • Oprit înțelegerea navigării de bază pe computer și internet
  • Experiența utilizării platformelor de email și partajare a fișierelor
  • Nu este necesară cunoașterea prealabilă a lui Microsoft 365

Auditorie

  • Profesionali administrativi
  • Lideri de echipă și coordonatori de proiecte
  • Utilizatorii Business care doresc să îmbunătățească productivitatea cu ajutorul lui Microsoft 365
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Upcoming Courses

Categorii înrudite