Schița de curs

Introducere la Notion

  • Panorama generală a Notion și caracteristicile sale principale
  • Înțelegerea structurii spațiului de lucru din Notion: Pagini, Blocuri și Baze de Date
  • Navigarea în interfața Notion

Gestionarea Sarcinilor și Proiectelor în Notion

  • Crearea și gestionarea sarcinelor echipelor și listelor de sarcini
  • Setarea paginilor de proiecte și urmărirea progresului
  • Atribuirea sarcinilor și urmărirea termenilor limită

Organizarea Cunoștințelor și Documentației

  • Crearea de documente partajate și baze de cunoștințe ale echipelor
  • Folosirea șabloanelor pentru documentare consistentă
  • Crearea de note colaborative și agende ale întâlnirilor

Caracteristici Colaborative ale Notion

  • Editare în timp real și comentarii collaborative
  • Setarea spațiilor de lucru partajate și permisiunilor
  • Folosirea integrărilor pentru colaborare îmbunătățită

Crearea de Vizualizări Personalizate și Baze de Date

  • Folosirea tabelelor, panourilor și calendarului pentru organizarea datelor
  • Personalizarea vizualizărilor pentru nevoile diferitelor echipe
  • Legarea paginilor și bazelor de date pentru urmărire comprehensivă a proiectelor

Cel mai bine Practici și Sfaturi

  • Organizarea spațiilor echipelor în mod eficient
  • Maintinerea consistenței cu șabloane
  • Sfaturi pentru creșterea productivității în proiectele collaborative

Rezumat și Următorii Pași

Cerințe

  • Nu este necesară experiența anterioară cu Notion
  • Familiaritate de bază cu conceptele de gestionare a sarcinilor și proiectelor

Audiență

  • Echipe corporative care optimiză productivitatea și organizarea
  • Manageri de proiecte care gestionează sarcinile și documentele echipelor
  • Coordonatori de departament care simplifică fluxurile de muncă
 14 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Cursuri viitoare

Categorii înrudite