Schița de curs

Analytics

    Introducere în analiza web Rădăcinile domeniului analizei web Importanța analizei web în strategia de marketing Prezentare generală a instrumentelor analitice disponibile Introducere în Piwik PRO
Sesiuni de utilizator și evenimente înregistrate De unde provin datele din rapoarte?
  • Definiții și înțelegere a sesiunilor și evenimentelor
  • Prezentare generală a tipurilor de evenimente: Vizualizări de pagină
  • Căutări (Searche)
  • Descărcări de fișiere
  • Clicuri pe linkuri (linkuri externe)
  • Evenimente personalizate
  • Consumul de conținut (afișarea conținutului/interacțiunea)
  • Conversii (Goal Conversii)
  • Urmărirea sesiunii și depanarea instrumentului de urmărire a jurnalului de sesiuni
  • Depanator tracker
  • KPI-uri de bază și importanța lor Prezentare generală a indicatorilor cheie de performanță (KPI): Sesiuni
  • Vizualizări de pagină
  • Vizitatori unici/UtilizatoriRata de respingere
  • Rata vizitatorilor care revin
  • Utilizarea KPI-urilor în analiza performanței
  • Elemente de bază ale raportării Rapoartele dispozitivului
  • Rapoarte despre sursele de trafic
  • Rapoarte subpagini - Pagini
  • Rapoarte despre tipuri specifice de evenimente
  • Segmentarea rapoartelor
  • Compararea segmentelor și a perioadelor de timp
  • Conversii Înțelegerea și urmărirea conversiilor
  • Raportarea conversiilor și valorile aferente
  • Capacități de raportare legate de conversii
  • Rapoarte personalizate Creați-vă propriile rapoarte
  • Explorer ca instrument analitic universal
  • Fluxul utilizatorului și analiza căii utilizatorului
  • Pâlnie (pâlnie de conversie) și utilizarea acestuia pentru a analiza căile de conversie
  • Tablouri de bord și widget-uri
  • Configurații suplimentare Dimensiunile proprii ale datelor - ce sunt acestea și exemple de aplicații
  • Gruparea valorilor dimensiunilor standard și personalizate
  • Utilizarea valorilor calculate
  • Grupare personalizată a canalelor
  • Programarea trimiterilor prin e-mail de rapoarte și alerte
  • Rapoarte suplimentare Heatmap - instalare și funcționare
  • Google Search - metodă de integrare, date disponibile și limitări
  • Google Reclame - integrarea și analiza datelor
  • Rapoarte de performanță a paginii
  • Gestionarea utilizatorilor și a permisiunilor Crearea și gestionarea conturilor de utilizator
  • Înțelegerea ierarhiei permisiunilor în Piwik PRO
  • Acordarea și gestionarea permisiunilor
  • Grupuri de utilizatori
  • Permisiunile modulelor
  • Jurnal de audit
  • Rapoarte și date brute API Introducere în API Piwik PRO
  • Exemple de aplicații API
  • Utilizarea clienților HTTP precum Postman/Insomnia
  • Manager de consimțământ
  • Ce este Consent Manager și pentru ce este Rolul mesajelor de consimțământ Istoricul și introducerea în GDPR Scopul și funcțiile Consent Manager Practici bune și rele - exemple
  • Configurați Managerul de consimțământ pe pagina dvs. Aspect interfață
  • Conținutul mesajului - posibilități și cerințe legale
  • Categorii de consimțământ
  • Suport pentru diverse limbi
  • Limitări ale legăturii identității de urmărire anonimă
  • Precizia datelor
  •  
  • Aspecte de implementare
  • Setări Piwik PRO pentru un anumit site web Prezentare generală și explicație a setărilor globale
  • Încorporarea codului în pagină Implementarea codului de urmărire
  • Configurație CORS

      Parametrizarea mediilor
    Configurare Consent Manager Posibilitatea de a construi propria interfață sau de a o integra cu mecanismele existente.
  • Configurare tracker Configurare corectă a domeniilor și cookie-urilor
  • Configurații suplimentare de urmărire
  • Manager de etichete
  • Cum funcționează browserul Elementy adresa paginii Cum se încarcă pagina
  • Ce sunt etichetele Introducere în HTML, CSS și JavaScript
  • Structura documentului HTML (cap, corp + fișiere)
  • Rolul etichetelor în crearea și modificarea site-urilor web
  • Exemple de etichete HTML

    Elemente de bază JavaScript în browser Sintaxa de bază JavaScript

      Console.log și depanare cod
    Caracteristici, evenimente și interacțiuni cu utilizatorul
  • Obiecte document și fereastră, elemente DOM
  • Folosind querySelector și querySelectorAll
  • Metode suplimentare utile
  • Ce este Managerul de etichete Scopul și funcțiile Managerului de etichete
  • Conceptul de tag-uri, declanșatoare și variabile
  • Cum să încărcați Managerul de etichete pe un site web
  • DataLayer - introducere și aplicare
  • Metode de urmărire a afișărilor de pagină Urmărirea afișărilor de pagină pentru paginile clasice reîncărcate
  • Urmărirea afișărilor de pagină pentru aplicații cu o singură pagină (SPA)

      Urmărire la cerere - Vizualizări de pagini virtuale
    Configurare și raportare împotriva fragmentelor URL (ancore)
  • Etichete personalizate JavaScript
  • Etichete de funcționalitate Piwik PRO
  • Etichete de integrare externe
  • Modificări dinamice HTML folosind etichete
  • Reguli de lansare (declanșatoare) Declanșatoare de bază: URL, clic
  • Faceți clic pe detectarea și limitările acestora
  • Declanșatoare avansate: prezența elementului, declanșarea etichetelor prin dataLayer
  • Variabile Folosind variabila „Click Element”.
  • Crearea de funcții în variabile
  • Depanarea variabilelor
  • Declanșarea etichetelor pe baza variabilelor
  • Jurnalul modificărilor și sistemul de publicare Jurnalul modificărilor și controlul versiunilor
  • Testarea modificărilor utilizând cookie-ul de depanare
  • Procesul de publicare și implementare a etichetelor
  • Soluții avansate Personalizarea site-ului HTML - Exemplu de urmărire a conținutului
  • Declanșatoare bazate pe DataLayer
  • Optimizarea și performanța Managerului de etichete
  • Cele mai bune practici și studii de caz Discuție despre cele mai bune practici în utilizarea Managerului de etichete
  • Analiza cazurilor de utilizare specifice
  • Succesele și capcanele asociate cu implementarea Managerului de etichete
  • Rezumat și discuție Rezumatul materialului discutat
  • Răspunsuri la întrebările participanților
  • Discuție despre experiențele legate de implementarea și utilizarea Managerului de etichete
  • Cerințe

    Participanții trebuie să aibă cunoștințe de bază în materie de marketing și dezvoltare web. Va fi util să aveți o anumită experiență cu HTML, CSS și/sau JavaScript, deși acest lucru nu este esențial.

    De asemenea, participanții trebuie să aibă cunoștințe de bază despre analiza web și rolul acesteia în strategia de marketing.

    Se recomandă ca participanții să aibă acces la contul lor Piwik PRO înainte de a participa la curs.

      14 ore

    Cursuri înrudite

    Categorii înrudite