Schița de curs

ZIUA 1

Introducere

Sesiunea 1 - Introducere în ABMS

  • Modelare și simulare industrială
  • Ce este un model, nivelul de abstractizare
  • Avantajele creării unui model executabil
  • Avantajele simulării sistemului

Sesiunea 2 - Agenți

  • Ce sunt agenții
  • Cum să identificăm agenții
  • Cum să modelăm agenții
  • Selectarea agenților și decizia privind nivelul de abstractizare
  • Instalarea mediului repast

Q & A

ZIUA 2

Reîmprospătare a zilei 1

Sesiunea 3 - Context esențial

  • Ce sunt logo, OO, Java
  • Concepte orientate pe obiect
  • concepte de moștenire
  • Agenții ca obiecte
  • Reamintirea LOGO

Sesiunea 4 - Repast/ mediul relogo

  • Programul de bază relogo
  • Mediul reLogo
  • Clase încorporate ale relogo

Q & A

ZIUA 3

Reîmprospătarea zilei 2

Sesiunea 5 - Regulile de modelare Governing

  • Exemple de reguli fizice și matematice pentru modelare
  • Poziție, viteză și accelerație
  • Regula celei de-a doua legi a lui Newton
  • Schimbări chimice și fizice

Sesiunea 6 - Dezvoltarea modelului

  • Broasca țestoasă Groovy/Clasă
  • Metoda pas cu pas Turtle
  • Patch Groovy
  • Panou utilizator
  • Ce sunt legăturile relogo
  • link groovy

Q & A

ZIUA 4

Reîmprospătare a zilei 3

Sesiunea 7 - Simularea modelului

  • Concepte generale de simulare
  • Controlul simulării prin intermediul parametrilor
  • Crearea scenariilor și a situațiilor de tipul "ce se întâmplă dacă
  • Colectarea rezultatelor simulării
  • Un studiu de caz

Sesiunea 8 - Menținerea modelelor

  • moștenirea unui model existent
  • modificări minore ale modelelor
  • crearea unui exemplu real de ABMS

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI

 28 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite