Schița de curs

Abilități de formare

    Livrarea unei sesiuni de instruire pregătită în prealabil pe tema aleasă de delegat, legată de munca sa.

NB Durata fiecărei sesiuni de formare a delegaților va depinde de durata cursului și de numărul de participanți. Opt este numărul ideal de participanți

    Feedback individual și de grup complet

Pregătirea unei sesiuni de antrenament

    Întrebări pe care formatorul să le pună în avans De ce eu? Logistica ce, unde, când, cum și cât timp? Înțelegerea modului în care răspunsurile la aceste întrebări afectează structura sesiunii de formare
Structurarea conținutului: Cercetare – cunoașterea subiectului
  • Punerea în ordine a conținutului
  • Crearea și utilizarea de ajutoare vizuale gratuite
  • Pregătirea antrenorului
  • Cele trei instrumente fundamentale de comunicare ale unui trainer: Verbal – cuvintele utilizate și evitând argoul și jargonul Vocal – sunetul cuvintelor evitând orice ticuri și punctuații verbale care distrag atenția Vizual – aspectul prezentatorului: rochie; manierisme; prezenţă

      Repetați sesiunea de antrenament – și obțineți feedback sincer de la o sursă de încredere
    Face față nervilor
  • Pregătirea mediului
  • Amenajarea camerei – și modul în care acestea comunică mesajele de bază celor care participă la curs. Utilizarea sălii pentru a îmbunătăți experiența de instruire … și aranjarea după curs
  • Evaluare

      Importanța evaluării Procesele de obținere și utilizare a evaluării delegate

    Abilități de formare – revizuite

      Livrarea unei alte sesiuni de antrenament (după timpul adecvat de pregătire).

    NB Aceasta ar putea fi aceeași prezentare ca în modulul 1, dar revizuită în urma feedback-ului detaliat

      Feedback individual și de grup complet

    Abilități de formare – revizuite

      Dacă timpul permite: livrarea unei alte sesiuni de formare (după timpul adecvat de pregătire) Feedback individual și de grup complet
     21 ore

    Cursuri înrudite

    Effective communication skills

    21 ore

    Effective interpersonal communication with elements of assertiveness

    14 ore

    Customer Care Strategy

    21 ore

    Categorii înrudite