Cerința pentru Superset Consulting
O mare companie de servicii financiare a vrut să renunțe la utilizarea unei companii de top din industrie.
soluție BI în unul dintre produsele lor cheie și să treacă la un sistem Open Source (Superset) pentru a
a face economii considerabile la costurile licențelor.
Produse livrabile
NobleProg a desfășurat mai multe întâlniri de proiect cu clientul pentru a înțelege pe deplin
cerințele, domeniul de aplicare, riscurile și mediul tehnic. Pe baza acestor informații am creat un
o declarație cuprinzătoare a lucrărilor pentru a ajuta la ghidarea și urmărirea proiectului.
Consultantul nostru principal a lucrat pentru a alinia arhitectura de date existentă pentru a se adapta la
cerințele de raportare pentru fiecare tip de raport. Consultantul principal al NobleProg a sugerat
unele modificări care trebuie făcute la magazinele de date pentru a permite o utilizare optimă a Superset, precum și a
asigurarea unei performanțe optime, și a oferit îndrumări echipei care a implementat aceste
modificări.
În urma optimizării depozitului de date/poductelor de date, consultanții noștri au început
construirea și implementarea unei varietăți de rapoarte bazate pe cerințele existente și pe noile
cereri din partea întreprinderii și a clienților.
Pentru a putea prezenta datele așa cum au fost solicitate, au fost create câteva plug-in-uri personalizate pentru a
permite o prezentare mai interactivă a datelor (funcții de detaliere etc.).
Rezultat
Consultanții au construit noi tablouri de bord și s-au asigurat că există suficiente
cunoștințele necesare în organizația clientului pentru a menține tablourile de bord și pentru a
rapoarte.
Proiectul este în curs de desfășurare în prezent și a fost bine primit atât de către client, cât și de către
de afaceri și de clienții finali ai acestora. Pentru a sublinia succesul proiectului, acesta a fost
extins și extins pentru a include mai multe produse și clienți finali.
Need Help?
Reach out to learn more about our team and the kinds of tailored solutions we can offer your organization.