Schița de curs

JavaScript - orientare obiect

  • Crearea de clase și obiecte
  • Cele mai importante obiecte predefinite
  • Prototipări și constructori
  • Încapsulare
  • polimorfism
  • Moştenire
  • Agregare

Design Patterns

  • Singleton
  • Fabrică
  • Observator
  • Fabrică
  • Decorator
  • Strategie

Avansat JavaModele de programare script

  • Funcții de autodeclanșare
  • Creați un alias de obiecte
  • Spații de nume
  • modelul modulului
  • Comutarea bibliotecilor „la cerere”
  • Elementele de bază ale proiectării propriei biblioteci

AJAX

  • Fundamentele comunicării asincrone
  • Obiectul XMLHttpRequest
  • JSON
  • Și gestionarea erorilor de răspuns a serverului
  • JSONP

Cerințe

  • Cunoștințe de bază de programare JavaScript
  • Fundamentele programării orientate pe obiecte
  14 ore
 

Mărturii (1)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite