Schița de curs

JavaScript - Orientare pe Obiecte

  • Crearea claselor și a obiectelor
  • Obiectele predefinite principale
  • Prototipuri și constructori
  • Encapsularea
  • Polimorfism
  • Moștenirea
  • Agregarea

Scheme de Design

  • Singleton
  • Factory
  • Observer
  • Decorator
  • Strategy

Paternuri Avansate în Programare cu JavaScript

  • Caracteristici de timer automat
  • Crearea alias-urilor pentru obiecte
  • NameSpaces
  • Paternul Modul
  • Comutarea Bibliotecilor "la cerere"
  • Fundamentele proiectării propriului tău bibliotecă

AJAX vs Promise vs Observable

  • Fundamentele comunicării asincrone
  • fetch() API vs 'async await'
  • Bazele RxJS
  • JSON vs Obiect

Cerințe

  • Cunoștințe de bază în programare cu JavaScript
  • Fundamentele programării orientate pe obiecte
 14 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Mărturii (7)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite