Schița de curs
Introducere
- Ce sunt Microsip SCM și ERP și de ce să le folosim?
- Prezentare generală a funcțiilor și modulelor Microsip SCM și ERP
- Instalarea și configurarea Microsip SCM și ERP
- Configurarea unui proiect de bază
Inventar Management
- Crearea și utilizarea articolelor de inventar, a categoriilor și a locațiilor
- Gestionarea mișcărilor, transferurilor și ajustărilor de inventar
- Efectuarea evaluării inventarului și calcularea costurilor
- Utilizarea rapoartelor și a tablourilor de bord privind inventarul
Achiziții Management
- Crearea și utilizarea furnizorilor, a comenzilor de achiziție și a chitanțelor
- Gestionarea cererilor de cumpărare, a aprobărilor și a retururilor
- Efectuarea planificării și prognozei achizițiilor
- Utilizarea rapoartelor și tablourilor de bord privind achizițiile
Producție Management
- Crearea și utilizarea produselor, a listelor de materiale și a rutelor de fabricație
- Gestionarea comenzilor de producție, a operațiunilor și a resurselor
- Efectuarea planificării producției și a planificării capacității
- Utilizarea rapoartelor și a tablourilor de bord privind producția
Distribuție Management
- Crearea și utilizarea clienților, a comenzilor de vânzare și a livrărilor
- Gestionarea ofertelor de vânzare, a facturilor și a retururilor
- Efectuarea planificării și optimizării distribuției
- Utilizarea rapoartelor și a tablourilor de bord privind distribuția
Logistică Management
- Crearea și utilizarea depozitelor, a transportatorilor și a rutelor
- Gestionarea operațiunilor de depozitare, de colectare, ambalare și expediere
- Efectuarea planificării și optimizării logistice
- Utilizarea rapoartelor și tablourilor de bord logistice
Performanța lanțului de aprovizionare Management
- Definirea și măsurarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) ai lanțului de aprovizionare
- Analizând și îmbunătățind eficiența, eficacitatea și agilitatea lanțului de aprovizionare
- Utilizarea instrumentelor de informații de afaceri și de analiză
Lanțul de aprovizionare Collaboration și Communication
- Integrarea cu alte module Microsip ERP
- Integrarea cu alte sisteme și aplicații
- Partajarea și schimbul de date cu furnizorii, clienții și partenerii
- Comunicarea și coordonarea cu furnizorii, clienții și partenerii
Rezumat și etape următoare
Cerințe
- Cunoștințe de bază privind managementul lanțului de aprovizionare (SCM) și conceptele de planificare a resurselor întreprinderii (ERP)
Audiență
- Manageri și analiști ai lanțului de aprovizionare
- Consultanți și administratori ERP
Mărturii (2)
felul dinamic si interactiv in care a fost parcurs materialul
Ana-Maria - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
I found NobleProg very easy to work with, considering the timezone challenges and our difficulty with trainees requiring support in Japanese. Overall, working with you on this training was satisfactory and I would have no hesitation recommending your organisation. If a training need occurs for us in the ASPAC region again, I will be in touch with NobleProg.