Schița de curs
Introducere
- Ce sunt Microsip SCM și ERP și de ce să le folosim?
- Prezentare generală a funcțiilor și modulelor Microsip SCM și ERP
- Instalarea și configurarea Microsip SCM și ERP
- Configurarea unui proiect de bază
Inventar Management
- Crearea și utilizarea articolelor de inventar, a categoriilor și a locațiilor
- Gestionarea mișcărilor, transferurilor și ajustărilor de inventar
- Efectuarea evaluării inventarului și calcularea costurilor
- Utilizarea rapoartelor și a tablourilor de bord privind inventarul
Achiziții Management
- Crearea și utilizarea furnizorilor, a comenzilor de achiziție și a chitanțelor
- Gestionarea cererilor de cumpărare, a aprobărilor și a retururilor
- Efectuarea planificării și prognozei achizițiilor
- Utilizarea rapoartelor și tablourilor de bord privind achizițiile
Producție Management
- Crearea și utilizarea produselor, a listelor de materiale și a rutelor de fabricație
- Gestionarea comenzilor de producție, a operațiunilor și a resurselor
- Efectuarea planificării producției și a planificării capacității
- Utilizarea rapoartelor și a tablourilor de bord privind producția
Distribuție Management
- Crearea și utilizarea clienților, a comenzilor de vânzare și a livrărilor
- Gestionarea ofertelor de vânzare, a facturilor și a retururilor
- Efectuarea planificării și optimizării distribuției
- Utilizarea rapoartelor și a tablourilor de bord privind distribuția
Logistică Management
- Crearea și utilizarea depozitelor, a transportatorilor și a rutelor
- Gestionarea operațiunilor de depozitare, de colectare, ambalare și expediere
- Efectuarea planificării și optimizării logistice
- Utilizarea rapoartelor și tablourilor de bord logistice
Performanța lanțului de aprovizionare Management
- Definirea și măsurarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) ai lanțului de aprovizionare
- Analizând și îmbunătățind eficiența, eficacitatea și agilitatea lanțului de aprovizionare
- Utilizarea instrumentelor de informații de afaceri și de analiză
Lanțul de aprovizionare Collaboration și Communication
- Integrarea cu alte module Microsip ERP
- Integrarea cu alte sisteme și aplicații
- Partajarea și schimbul de date cu furnizorii, clienții și partenerii
- Comunicarea și coordonarea cu furnizorii, clienții și partenerii
Rezumat și etape următoare
Cerințe
- Cunoștințe de bază privind managementul lanțului de aprovizionare (SCM) și conceptele de planificare a resurselor întreprinderii (ERP)
Audiență
- Manageri și analiști ai lanțului de aprovizionare
- Consultanți și administratori ERP
Mărturii (2)
felul dinamic si interactiv in care a fost parcurs materialul
Ana-Maria - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Am găsit colaborarea cu NobleProg foarte ușoară, având în vedere provocările cu fusurile orare și dificultățile noastre cu participanții care necesitau susținere în limba japoneză. În general, colaborarea cu dumneavoastră pentru acest training a fost satisfăcătoare și nu am avea nicio ezitare să vă recomand. Dacă va apărea din nou o nevoie de instruire în regiunea ASPAC, voi fi în contact cu NobleProg.
Siobhan Bowe - Glanbia Nutritionals
Curs - SAP Sales Order Processing and Supply Chain Management
Tradus de catre o masina