Schița de curs

Modulul 1: Planificarea și provizionarea Office 365Acest modul trece în revistă caracteristicile Office 365 și identifică îmbunătățirile recente aduse serviciului, precum și descrie procesul de provizionare a unui locatar Office 365. Acest modul identifică, de asemenea, provocările legate de implementarea Office 365 și beneficiile abordării Microsoft FastTrack pentru Office 365, în comparație cu procesul tradițional de planificare, pregătire și migrare a implementării. lecții

  • Prezentare generală a Office 365
  • Aprovizionarea unui locatar Office 365
  • Planificarea unei implementări pilot

Modulul 2: Gestionarea utilizatorilor și grupurilor Office 365Acest modul explică modul de gestionare a utilizatorilor, grupurilor și licențelor și de configurare a accesului administrativ prin utilizarea consolei Office 365 și a interfeței de linie de comandă Windows PowerShell. Acest modul explică, de asemenea, cum se gestionează parolele utilizatorilor și cum se configurează autentificarea cu mai mulți factori. lecții

  • Gestionarea conturilor de utilizator și a licențelor
  • Gestionarea parolelor și a autentificării
  • Gestionarea grupurilor de securitate în Office 365
  • Gestionarea utilizatorilor și grupurilor din Office 365 cu Windows PowerShell
  • Configurarea accesului administrativ

Modulul 3: Configurarea conectivității clienților la Microsoft Office 365Acest modul acoperă diferitele tipuri de software client pe care le puteți utiliza pentru a vă conecta la Office 365. De asemenea, explică cerințele de infrastructură de care au nevoie clienții pentru a se conecta la Office 365, pe lângă modul de configurare a diferitelor tipuri de clienți Office 365. Lecții

  • Planificarea pentru clienții Office 365
  • Planificarea conectivității pentru clienții Office 365
  • Configurarea conectivității pentru clienții Office 365

Modulul 4: Planificarea și configurarea sincronizării directoarelorAcest modul explică modul în care se planifică, se pregătește și se implementează sincronizarea directoarelor ca metodologie de gestionare a utilizatorilor și grupurilor într-o implementare Office 365. Se explică modul de pregătire a unui mediu on-premise, precum și de instalare și configurare a sincronizării directoarelor. De asemenea, explică cum să gestionați identitățile Office 365 după ce ați activat sincronizarea directoarelor. lecții

  • Planificarea și pregătirea pentru sincronizarea directoarelor
  • Implementarea sincronizării directoarelor prin utilizarea Azure AD Connect
  • Gestionarea identităților Office 365 cu sincronizarea directoarelor

Modulul 5: Planificarea și implementarea Office 365 ProPlusAcest modul explică modul în care se planifică implementarea unui client și se asigură că utilizatorii primesc instrumentele de care au nevoie pentru a interacționa eficient cu Office 365. De asemenea, explică procesul de planificare, cum să puneți Office 365 ProPlus la dispoziția utilizatorilor finali în mod direct și cum să îl implementați ca pachet gestionat. În cele din urmă, se descrie cum se configurează telemetria Office, astfel încât administratorii să poată urmări modul în care utilizatorii interacționează cu Microsoft Office.Lecții

  • Prezentare generală a Office 365 ProPlus
  • Planificarea și gestionarea implementărilor Office 365 ProPlus orientate către utilizatori
  • Planificarea și gestionarea implementărilor centralizate ale Office 365 ProPlus
  • Telemetrie și raportare Office

Modulul 6: Planificarea și gestionarea destinatarilor și a permisiunilor Exchange Online Acest modul descrie Exchange Online și explică cum se creează și se gestionează obiectele destinatarilor, precum și cum se gestionează și se deleagă securitatea Exchange.Lecții

  • Prezentare generală a Exchange Online
  • Gestionarea destinatarilor Exchange Online
  • Planificarea și configurarea permisiunilor Exchange Online

Modulul 7: Planificarea și configurarea serviciilor Exchange OnlineAcest modul explică cum să planificați și să configurați fluxul de e-mail, în plus față de setările anti-malware și anti-spam în Office 365. De asemenea, explică cum se planifică și se configurează politicile pentru clienții Exchange. În plus, descrie cum se planifică și se configurează o migrare la Exchange Online. lecții

  • Planificarea și configurarea fluxului de e-mail în Office 365
  • Planificarea și configurarea protecției e-mailurilor în Office 365
  • Planificarea și configurarea politicilor de acces al clienților
  • Migrarea la Exchange Online

Modulul 8: Planificarea și implementarea Microsoft EchipeAcest modul explică modul de planificare și configurare a echipelor. Explică cum să configurați setările de utilizator și clienții Teams și cum să planificați integrarea vocală. De asemenea, se explică cum se face tranziția de la Skype for Business la Teams și cum se integrează Teams cu alte servicii Office 365. Lecții

  • Explicații despre echipe
  • Implementarea echipelor
  • Autentificare și acces
  • Tranziția de la Skype For Buisness la Microsoft Teams
  • Gestionare și raportare

Modulul 9: Planificarea și configurarea SharePoint OnlineAcest modul descrie modul de configurare a serviciilor SharePoint Online. Se explică cum se planifică și se configurează colecțiile de site-uri SharePoint și partajarea utilizatorilor externi. De asemenea, oferă o scurtă prezentare generală a portalurilor suplimentare, cum ar fi portalul video. lecții

  • Configurarea SharePoint Servicii online
  • Planificarea și configurarea SharePoint Colecții de site-uri online
  • Planificarea și configurarea partajării utilizatorilor externi

Modulul 10: Planificarea și configurarea unei soluții de colaborare Office 365Acest modul descrie cum să activați și să configurați Yammer Enterprise. De asemenea, se explică cum se configurează OneDrive pentru Business și grupurile Office 365. Lecții

  • Planificarea și gestionarea Yammer Enterprise
  • Planificarea și configurarea OneDrive for Business
  • Configurarea grupurilor Office 365

Modulul 11: Planificarea și configurarea securității și conformității în Office 365Acest modul descrie caracteristicile de conformitate din Office 365 și modul de gestionare a acestora. Se explică cum se planifică și se configurează Azure Protecția informațiilor. În plus, explică caracteristicile de securitate din Office 365. Lecții

  • Prezentare generală a funcțiilor de conformitate din Office 365
  • Planificarea și configurarea Azure Protecției informațiilor în Office 365
  • Gestionarea funcțiilor de conformitate în Office 365

Modulul 12: Monitorizarea și depanarea Microsoft Office 365Acest modul explică modul de depanare a problemelor legate de conectivitatea și serviciile Office 365 și de monitorizare a sănătății serviciilor Office 365.Lecții

  • Depanarea Office 365
  • Monitorizarea sănătății serviciului Office 365
 35 ore

Cursuri înrudite

MS 100 Microsoft 365 Identity and Services

35 ore

Office 365 Administration and Troubleshooting MS-10997 (Retired)

21 ore

Office 365 Administrator (szkolenie autoryzowane MS 030)

35 ore

Managing Modern Desktops (MD-101T00)

35 ore

MS 040: Manage SharePoint and OneDrive in Microsoft 365 (authorized training course)

21 ore

SharePoint Hybrid Deployment and Migration (MS-050T00)

35 ore

MS-100: Microsoft 365 Identity and Services

35 ore

MS-101: Microsoft 365 Mobility and Security

35 ore

MS 500: Microsoft 365 Security Administration (authorized training course)

28 ore

MS-600T00: Building applications and solutions with Microsoft 365 core services

35 ore

MS-700T00: Managing Microsoft Teams

28 ore

MS-900T01: Microsoft 365 Fundamentals

7 ore

MS-203T00: Microsoft 365 Messaging

35 ore

Deploying and Managing Office 365 Hybrid Deployments (authorized training course MS 10984)

21 ore

Office 365 Administration and Troubleshooting (10997DC)

21 ore

Categorii înrudite