Schița de curs

Introducere

Pregătirea Browser-ului pentru Redare WebGL

Prezentare a Procesului de Creare Grafică

Crearea unui Obiect Static 2D

Adăugarea Culorii Obiectului

Girarea Obiectului

Transformarea Obiectului în 3D

Înțelegerea Punctelor, Vectorilor și Rețelelor

Transformarea Obiectului

Adăugarea Iluminării Direcțională și Ambientală

Adăugarea Transparenței, Texturii și Reflexiei

Introducerea Altor Obiecte

Simularea Mișcărilor Camerei

Programarea Shader-ilor de Vertex și Pixel

Animarea Obiectului

Folosirea Mausului pentru Interacțiune cu Obiectul

Sumeazări și Concluzii

Cerințe

  • Experiență în programare cu JavaScript
  • Familiarizarea cu vectorii și matricele este utilă, dar nu este necesară
  • Cunoașterea algebrei liniare (înmulțire, adunare matrice/vectoare)
  • Cunoașterea trigonometriei (stirile cu cosinus și sinus...)
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Cursuri viitoare

Categorii înrudite