Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Introducere
Pregătirea Browser-ului pentru Redare WebGL
Prezentare a Procesului de Creare Grafică
Crearea unui Obiect Static 2D
Adăugarea Culorii Obiectului
Girarea Obiectului
Transformarea Obiectului în 3D
Înțelegerea Punctelor, Vectorilor și Rețelelor
Transformarea Obiectului
Adăugarea Iluminării Direcțională și Ambientală
Adăugarea Transparenței, Texturii și Reflexiei
Introducerea Altor Obiecte
Simularea Mișcărilor Camerei
Programarea Shader-ilor de Vertex și Pixel
Animarea Obiectului
Folosirea Mausului pentru Interacțiune cu Obiectul
Sumeazări și Concluzii
Cerințe
- Experiență în programare cu JavaScript
- Familiarizarea cu vectorii și matricele este utilă, dar nu este necesară
- Cunoașterea algebrei liniare (înmulțire, adunare matrice/vectoare)
- Cunoașterea trigonometriei (stirile cu cosinus și sinus...)
21 ore