Schița de curs

Modulul 1: Servicii Management Prezentare generalăÎn acest modul, veți învăța multe dintre cele mai bune practici și proceduri ITIL și MOF pentru furnizarea eficientă a serviciilor IT Management și modul în care System Center 2016 Service Manager poate fi utilizat pentru a le implementa în organizația dumneavoastră. De asemenea, veți învăța câteva dintre factorii cheie de afaceri care stau la baza Serviciului IT Management.Lecții

  • Motive de afaceri care stau la baza managementului serviciilor IT.
  • Introducere în Microsoft System Center 2016.
  • System Center 2016 Service Manager Prezentare generală și caracteristici cheie.
  • Adoptarea celor mai bune practici ITIL/ MOF cu Service Manager.
  • Alinierea cerințelor de gestionare a serviciilor IT cu Service Manager.

Modulul 2: Instalarea System Center 2016 Service ManagerÎn acest modul, veți învăța despre componentele cheie și arhitectura Service Manager, inclusiv cerințele hardware și software. De asemenea, veți afla despre cerințele și considerațiile de securitate care trebuie luate în considerare înainte, în timpul și după implementarea Service Manager.lecții

  • Arhitectura și componentele principale ale System Center 2016 Service Manager.
  • Cerințe hardware, software și de securitate.
  • Planificarea și dimensionarea unei implementări System Center 2016 Service Manager.
  • Instalarea System Center 2016 Service Manager.
  • Instalarea și configurarea portalului de autoservire Service Manager.
  • Prezentare generală a consolei Service Manager.
  • Actualizarea la System Center 2016 Service Manager.

Modulul 3: Concepte și caracteristici cheieÎn acest modul, veți învăța multe dintre caracteristicile și conceptele cheie care vă vor ajuta să înțelegeți cum să configurați funcții importante în Service Manager.Lecții

  • Prezentare generală a pachetelor Management.
  • Prezentare generală a CMDB Service Manager.
  • Gestionarea activităților.
  • Gestionarea fluxurilor de lucru.
  • Gestionarea șabloanelor.
  • Securitate și roluri de utilizator.

Modulul 4: Configurarea Service Manager pentru mediul dumneavoastrăÎn acest modul, veți învăța câteva dintre sarcinile cheie de configurare care trebuie efectuate în Service Manager pentru a-l personaliza pentru mediul dumneavoastră.Lecții

  • System Center 2016 Service Manager Configurație inițială.
  • Configurarea Business serviciilor.
  • Configurarea accesului pentru echipele de asistență.
  • Configurarea notificărilor.

Modulul 5: Popularea CMDB Service Manager folosind conectoriConectori în Service Manager oferă o funcție cheie în popularea CMDB Service Manager. De exemplu, conectorul Operations Manager CI Connector importă obiectele descoperite, cum ar fi site-urile web și bazele de date, în Service Manager, astfel încât acestea să poată fi adăugate la elementele de lucru, cum ar fi incidentele și cererile de modificareLecții

  • Integrarea Service Manager cu Active Directory și alte componente System Center.
  • Integrarea Service Manager cu Exchange.

Modulul 6: Gestionarea incidentelor și a problemelorÎn acest modul, veți învăța cum să faceți diferența între o problemă care apare în mediul IT și un incident și o problemă. De asemenea, veți învăța cum să configurați incidentele și problemele, ceea ce include crearea de șabloane care pot fi utilizate pentru a completa automat formularele Incident.Lecții

  • Definirea unui incident și a unei probleme.
  • Gestionarea incidentelor.
  • Gestionarea problemelor.
  • Utilizarea cozilor și a vizualizărilor cu incidente și probleme.

Modulul 7: Gestionarea modificărilor și a versiunilor În acest modul, veți învăța cum Service Manager gestionează modificările în mediul IT prin utilizarea cererilor de modificare. Aceasta include crearea și gestionarea Activitielor, cum ar fi Review Activitielor de revizuire care sunt utilizate pentru a aproba sau respinge modificările. Veți învăța, de asemenea, cum se utilizează Release Records pentru a grupa, programa și dezvolta modificările aprobate.Lecții

  • Gestionarea cererilor de modificare.
  • Gestionarea înregistrărilor de eliberare.

Modulul 8: Configurarea și gestionarea catalogului de serviciiÎn acest modul, veți învăța toate aspectele legate de îndeplinirea cererilor de servicii în cadrul Service Manager, cu excepția nivelului de servicii Management, care este acoperit în modulul 10.Lecții

  • Catalogul de servicii, ofertele de cereri și ofertele de servicii.
  • Gestionarea cererilor de servicii și a grupurilor din catalog.
  • Portalul de autoservire.

Modulul 9: Automatizarea Business proceselor cu OrchestratorÎn acest modul, veți învăța cum pot fi utilizate Orchestrator și Service Manager pentru a automatiza procesele de afaceri.Lecții

  • Privire de ansamblu asupra Orchestrator.
  • Configurarea Runbooks în Orchestrator.
  • Configurarea integrării între Orchestrator și Service Manager.
  • Crearea unei oferte de cerere în Service Manager pentru a iniția un Runbook în Orchestrator.

Modulul 10: Configurarea nivelului de servicii ManagementÎn acest modul, veți învăța cum este implementat nivelul de servicii Management în Service Manager.Lecții

  • Configurarea nivelului de servicii Management.
  • Vizualizarea informațiilor privind acordul de nivel de servicii (SLA) în Service Manager.

Modulul 11: Utilizarea rapoartelor și analizarea datelor în Service ManagerÎn acest modul, veți învăța cum să rulați rapoarte în Service Manager, inclusiv cum să gestionați și să mențineți lucrările și cuburile din depozitul de date pe care se bazează rapoartele. În plus, veți învăța cum să efectuați analize avansate asupra datelor cuburilor utilizând Excel și SharePoint.Lecții

  • Rularea rapoartelor în System Center 2016 Service Manager.
  • Configurarea și rularea Data Warehouse lucrărilor.
  • Depanarea lucrărilor Data Warehouse eșuate.
  • Data Warehouse cuburi.

Modulul 12: Depanare avansată și recuperare în caz de dezastruÎn acest modul, veți învăța unele dintre tehnicile avansate de depanare utilizate pentru a rezolva problemele din Service Manager. De asemenea, veți învăța cum să efectuați recuperarea în caz de dezastru pentru componentele Service Manager care au eșuat, cum ar fi bazele de date Service Manager.Lecții

  • Efectuarea unei depanări avansate în Service Manager.
  • Efectuarea unei recuperări în caz de dezastru în Service Manager.

Modulul 13: Crearea de formulare și elemente în Service Manager utilizând instrumentul de creare Service Manager Authoring ToolÎn acest ultim modul, veți învăța cum să utilizați instrumentul de creare Service Manager Authoring Tool pentru a crea formulare noi și personalizate în Service Manager.Lecții

  • Concepte cheie în crearea și personalizarea formularelor în Service Manager Authoring Tool.
  • Crearea de formulare noi și personalizate cu ajutorul instrumentului Service Manager Authoring Tool.
  35 ore

Mărturii (1)

Cursuri înrudite

Planning and Administering SharePoint 2016 (authorized training course MS 20339)

  35 ore

Advanced Technologies of SharePoint 2016 (20339-2AC)

  35 ore

Windows 10 (MD-100T00)

  35 ore

Cloud & Datacenter Monitoring with System Center Operations Manager (10964-C)

  35 ore

Supporting and Troubleshooting Windows 10 (10982EC)

  35 ore

Virtualizing Enterprise Desktops and Apps (20694BC)

  35 ore

Partner Applied Workshop: What's New in Windows 10 (40332AC)

  7 ore

Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service (MB 230)

  21 ore

MB-300T00: Microsoft Dynamics 365: Core Finance and Operations

  14 ore

Categorii înrudite