Schița de curs

Modulul 1: Introducere în SharePoint 2016Acest modul descrie componentele arhitecturale de bază ale unui mediu SharePoint Server și, de asemenea, ajută la identificarea noilor caracteristici depreciate și eliminate în SharePoint 2016.Lecții

  • Componentele de bază ale arhitecturii SharePoint 2016
  • Caracteristici noi, depreciate și eliminate în SharePoint 2016
  • Edițiile SharePoint 2016 și SharePoint Online

Modulul 2: Introducere în scenariile hibride pentru SharePoint 2016Acest modul descrie principalele caracteristici hibride din SharePoint 2016 și vă ajută să vă pregătiți pentru o implementare hibridă SharePoint 2016.Lecții

  • Explorarea caracteristicilor hibride în SharePoint 2016
  • Pregătirea pentru o implementare hibridă SharePoint 2016

Modulul 3: Proiectarea strategiilor de gestionare a continuității afaceriiAcest modul explică modul în care se selectează o configurație adecvată a serverului de baze de date pentru a satisface cerințele de disponibilitate. De asemenea, descrie cum se proiectează o arhitectură fizică și o infrastructură pentru a îndeplini cerințele de înaltă disponibilitate. În cele din urmă, acest modul explică cum să dezvolte și să implementeze o strategie de backup și restaurare.Lecții

  • Proiectarea topologiilor bazelor de date pentru disponibilitate ridicată și recuperare în caz de dezastru
  • Proiectarea unei infrastructuri SharePoint pentru disponibilitate ridicată
  • Planificarea pentru recuperarea în caz de dezastru

Modulul 4: Planificarea și implementarea Business Connectivity Services și Secure Store ServiceAcest modul explică cum se configurează Business Connectivity Services (BCS) și descrie cum se configurează și se gestionează aplicația Secure Store Service. De asemenea, explică modul în care puteți configura și gestiona modelele BCS. lecții

  • Planificarea și configurarea BCS
  • Configurarea serviciului Secure Store
  • Gestionarea modelelor BCS

Modulul 5: Configurarea serviciilor de productivitate pentru o implementare SharePoint 2016Acest modul descrie arhitectura SharePoint Add-in. Acest modul explică, de asemenea, cum să provizionați și să gestionați aplicațiile SharePoint și cataloagele de aplicații. În plus, acest modul descrie cum să provizionați Microsoft Access Services, Visio Services, Word Automation Services, PowerPoint Automation Services și SharePoint Translation Services. lecții

  • Înțelegerea arhitecturii SharePoint Add-in
  • Aprovizionarea și gestionarea aplicațiilor și a cataloagelor de aplicații
  • Aprovizionarea serviciilor de productivitate

Modulul 6: Gestionarea soluțiilor în Microsoft SharePoint 2016Acest modul descrie scopul și structura funcțiilor și soluțiilor SharePoint 2016. În plus, se explică modul de gestionare a soluțiilor sandbox în Microsoft SharePoint 2016.Lecții

  • Înțelegerea arhitecturii soluției SharePoint 2016
  • Gestionarea soluțiilor sandboxed

Modulul 7: Conectarea oamenilorAcest modul explică modul de gestionare a profilurilor de utilizator și cum să planificați și să configurați site-ul meu și funcțiile sociale. Acest modul descrie, de asemenea, cum se configurează site-urile comunitare.Lecții

  • Gestionarea profilurilor de utilizator
  • Activarea interacțiunii sociale
  • Crearea de comunități

Modulul 8: Planificarea și configurarea gestionării conținutului webAcest modul explică modul de planificare și configurare a unei infrastructuri de gestionare a conținutului web pentru a satisface cerințele de afaceri. Acest modul descrie, de asemenea, cum se configurează navigarea gestionată și site-urile de catalog de produse și cum se configurează suportul pentru site-urile multilingve. În plus, se explică și cum să se planifice și să se gestioneze proiectarea și personalizarea pentru site-urile de publicare și cum să se planifice și să se configureze suportul pentru utilizatorii mobili. lecții

  • Planificarea și implementarea unei infrastructuri de gestionare a conținutului web
  • Configurarea site-urilor de navigație gestionată și de catalog
  • Sprijinirea mai multor limbi și localități
  • Activarea proiectării și personalizării
  • Sprijinirea utilizatorilor mobili

Modulul 9: Planificarea și configurarea conținutului întreprinderii ManagementAcest modul explică cum se planifică gestionarea conținutului și a documentelor, precum și cum se planifică și se configurează eDiscovery. În plus, descrie cum se planifică gestionarea și conformitatea înregistrărilor.Lecții

  • Planificarea conținutului întreprinderii Management
  • Planificarea și configurarea eDiscovery
  • Planificarea gestionării înregistrărilor

Modulul 10: Planificarea și configurarea soluțiilor de business intelligenceAcest modul explică cum se planifică arhitectura de business intelligence (BI) pentru SharePoint 2016 și cum se implementează și se gestionează serviciile de BI. În plus, acest modul explică modul în care se planifică și se configurează instrumentele avansate de analiză. lecții

  • Planificarea arhitecturii BI
  • Planificarea, implementarea și gestionarea serviciilor BI
  • Planificarea și configurarea instrumentelor avansate de analiză

Modulul 11: Planificarea și configurarea productivității și a colaborăriiAcest modul explică cum se planifică și se configurează caracteristicile de productivitate și colaborare. Acest modul explică, de asemenea, cum se planifică și se configurează soluții compozite în SharePoint 2016. lecții

  • Planificarea și configurarea funcțiilor de colaborare
  • Planificarea și configurarea materialelor compozite

Modulul 12: Actualizarea și migrarea la SharePoint 2016Acest modul explică modul de pregătire pentru actualizarea sau migrarea la SharePoint 2016. În plus, se explică cum se gestionează colecțiile de site-uri sunt cum să le actualizați la SharePoint 2016. În cele din urmă, modulul descrie cum se actualizează conținutul avansat de la SharePoint Server 2013 la SharePoint 2016. lecții

  • Pregătirea pentru o actualizare sau o migrare
  • Actualizare la SharePoint 2016
  • Planificarea și gestionarea unei actualizări a unei colecții de site-uri

Cerințe

Candidatul ideal pentru acest curs trebuie să aibă cel puțin un an de experiență în implementarea și administrarea mai multor ferme SharePoint Server 2013 într-o întreprindere mare. Candidatul trebuie să fi absolvit cursul 20339-1A: Planificarea și administrarea Microsoft SharePoint 2016 sau trebuie să demonstreze competențe echivalente 

Înainte de a participa la acest curs, studenții trebuie să demonstreze următoarele abilități:

  • Cel puțin un an de experiență în cartografierea cerințelor de afaceri în proiecte tehnice atât logice, cât și fizice.
  • Cunoștințe de lucru privind proiectarea rețelelor, inclusiv securitatea rețelelor.
  • Experiență de gestionare a software-ului într-un Windows Server server de întreprindere 2012 R2 sau Windows Server mediu 2016.
  • Implementarea și gestionarea aplicațiilor în mod nativ, virtual și în cloud.
  • Administrarea IIS.
  • Configurarea AD DS pentru utilizarea în autentificare și autorizare și ca depozit de utilizatori.
  • Gestionarea unei aplicații de la distanță prin utilizarea Windows PowerShell 2.0 sau o versiune ulterioară.
  • Conectarea aplicațiilor la SQL Server.
  • .
  • Implementarea securității bazate pe revendicări.
  • .
  35 ore
 

Mărturii (2)

Cursuri înrudite

Planning and Administering SharePoint 2016 (authorized training course MS 20339)

  35 ore

SharePoint Hybrid Deployment and Migration (MS-050T00)

  35 ore

Categorii înrudite