Schița de curs

Introducere la Android

  • Android Caracteristici SDK
  • Prezentarea cadrului de dezvoltare
  • Mașina virtuală Dalvik
  • Android Arhitectura aplicației
  • Descărcarea și instalarea Android SDK

O aplicație Android.

  • Crearea unui nou proiect Android.
  • Crearea unui Android Dispozitiv virtual
  • Aplicații în prim-plan și în fundal
  • Android Emulator

Aplicații și Activities

  • Prezentarea fișierului Manifest al aplicației
  • Utilizarea resurselor
  • Android Ciclul de viață al aplicației
  • Înțelegerea priorității unei aplicații și a stărilor procesului acesteia
  • Crearea Activities și a ciclului de viață al activității
  • Fundamental Android Design UI
  • Definirea layout-urilor
  • Crearea de noi fragmente
  • Caseta de instrumente Android Widget
  • Prezentarea adaptoarelor

Definirea și utilizarea stilurilor

  • Elements of Style
  • Unde să aplici un stil
  • Atributele disponibile
  • Moștenirea unui stil

Utilizarea intențiilor și a receptorilor de difuzare

  • Utilizarea intențiilor pentru a lansa Activities
  • Utilizarea intențiilor pentru a difuza evenimente
  • Crearea filtrelor de intenție și a receptorilor de difuzare
  • Ascultarea intențiilor native de difuzare
  • Monitorizarea modificărilor stării dispozitivului folosind intenții de difuzare

Utilizarea resurselor de internet

  • Conectarea la o resursă de internet
  • Folosind Managerul de descărcări
  • Utilizarea Serviciilor de Internet

Folosind fișier, stare de salvare și preferințe

  • Crearea și salvarea preferințelor partajate
  • Preluarea preferințelor partajate
  • Prezentarea cadrului de preferințe și a activității de preferințe
  • Includerea fișierelor statice ca resurse
  • Lucrul cu sistemul de fișiere

Database și Furnizorii de conținut

  • Prezentarea Android Databases
  • Prezentarea SQLite
  • Valori de conținut și cursore
  • Lucrul cu SQLite Databases
  • Interogarea unui Database
  • Crearea furnizorilor de conținut
  • Utilizarea furnizorilor de conținut

Lucrând în fundal

  • Prezentarea Serviciilor
  • Servicii obligatorii la Activities
  • Folosind fire de fundal
  • Utilizarea AsyncTask pentru a rula sarcini asincrone
  • Utilizarea alarmelor

Cum se notifică evenimente

  • Prezentarea barei de acțiuni
  • Crearea și utilizarea meniurilor și a elementelor de acțiune din bara de acțiuni
  • Prezentarea dialogurilor
  • Vă prezentăm Managerul de notificări
  • Crearea notificărilor

Geocodare și servicii bazate pe locație

  • Utilizarea serviciilor bazate pe locație
  • Utilizarea emulatorului cu servicii bazate pe locație
  • Selectarea unui furnizor de locație
  • Găsirea locației dvs. actuale
  • Utilizarea alertelor de proximitate
  • Crearea Activities bazate pe hărți

Cerințe

Participanții ar trebui să aibă cunoștințe de bază despre cum se programează în Java.

  21 ore

Cursuri înrudite

Categorii înrudite