Schița de curs

Introducere

Configurarea instrumentelor pentru Kotlin

    Utilizarea instrumentelor din linia de comandă Instalarea JDK-ului pentru Kotlin Instalarea și configurarea IDE-ului: IntelliJ Instalarea pluginurilor

Noțiuni introductive cu Kotlin și sintaxa Kotlin.

    Învățarea arhitecturii Kotlin Învățarea sintaxei Kotlin Utilizând caracteristicile cheie ale Kotlin

Orientat pe obiecte Programming cu Kotlin

    Prezentare generală a Programming cu obiecte Crearea unei clase Adăugarea de metode la clase Definirea constructorilor de bază Folosind parametrii numiți și valorile implicite Utilizarea claselor deschise pentru a permite moștenirea Utilizarea claselor abstracte Crearea și utilizarea interfețelor Manipularea suprascrierii Crearea claselor de date Folosind elemente simple și obiecte însoțitoare Folosind Enumerări Gruparea claselor în pachete Folosind importuri Implementarea informațiilor Ascunderea Folosind getters și setters Implementarea modificatorilor de vizibilitate Înțelegerea genericelor Implementarea unei stive generice Folosind funcții generice

Dezvoltarea aplicațiilor Android folosind Kotlin

    Configurarea instrumentelor pentru Android Dezvoltare Instalarea Android Studio Pornirea unui proiect nou Configurarea emulatorului Configurarea bibliotecii
Configurarea Kotlin în Android
  • Lucrul cu Hello Android Framework și Android SDK Tools
  • Dezvoltarea unei aplicații Android folosind Kotlin Folosind ListActivity și ListView
  • Utilizarea intențiilor și a filtrelor de intenții
  • Lucrul cu vizualizări personalizate
  • Utilizarea managerilor de aspect
  • Manipularea Web Services și API-uri
  • Se ocupă cu Android Servicii
  • Lucrul cu SQLite Baza de date
  • Utilizarea furnizorilor de conținut
  • Adaptoare de scriere
  • Implementarea dialogurilor și a alertelor (Toasts)
  • Proiectarea opțiunilor de interfață și a meniurilor contextuale
  • WebView
  • Implementarea Android Notificări
  • Crearea unei aplicații Android receptive personalizate folosind Kotlin
  • Publicarea aplicației dvs. Android în Google PlayStore
  • Dezvoltarea aplicației iOS folosind Kotlin
  • Prezentare generală a caracteristicilor și arhitecturii XCode 9 Prezentare generală a Swift 4 caracteristici și arhitectură Compararea asemănărilor și diferențelor dintre Kotlin și Swift Basics Arrays Dicționare
  • Lucrul cu Web Services
  • Efectuarea datelor Management

      Lucrul cu variabile, constante și Swift tipuri de date
    Optimizarea iOS experienței utilizatorului prin UX și UI Design
  • Adăugarea interacțiunii utilizatorului pentru o experiență îmbunătățită a utilizatorului
  • Optimizarea Performanței
  • Depanarea unei aplicații iOS.
  • Crearea unei aplicații iOS receptive personalizate folosind Kotlin
  • Publicarea aplicației dvs. iOS în Apple AppStore
  • Depanare
  • Rezumat și Concluzie
  • Cerințe

    • Experiență în programare Java
    • Experiență de bază sau familiaritate cu dezvoltarea Android
    • Experiență cu programarea Swift
      35 ore
     

    Mărturii (5)

    Cursuri înrudite

    Categorii înrudite