Schița de curs
Introducere
Prezentare generală a Kotlin
Configurarea instrumentelor
- Folosind instrumentele liniei de comandă
- Instalarea JDK pentru Kotlin
- Instalarea și configurarea IDE-ului: IntelliJ
- Instalarea pluginurilor
Noțiuni introductive cu Kotlin
- Introducere în codificarea de bază cu Kotlin
- Învățarea Kotlin Arhitectura
- Interacțiunea cu Kotlin Folosind REPL
- Crearea variabilelor în Kotlin
- Înțelegerea diferitelor tipuri de date în Kotlin
- Utilizarea șirurilor în Kotlin
- Înțelegerea imuabilității în Kotlin
- Implementarea Expressionilor, declarațiilor și sarcinilor
- Utilizarea variabilelor nullabile în Kotlin pentru siguranța nulă
- Crearea primei aplicații autonome Kotlin.
Implementarea instrucțiunilor condiționate în Kotlin
- Gestionarea fluxului de program condiționat cu instrucțiuni „if”.
- Opțiuni de manipulare folosind instrucțiuni „când”.
- Explorarea capacităților avansate ale Kotlin pentru instrucțiunile condiționate
- Generarea de numere aleatorii folosind instrucțiuni condiționale
Utilizarea tablourilor și listelor în Kotlin
Implementarea constructelor în buclă în Kotlin
- Codarea buclelor „pentru”.
- Codarea buclelor „while”.
- Implementarea declarațiilor „break”.
- Implementarea declarațiilor „continuare”.
- Folosind instrucțiuni „retur”.
- Utilizarea etichetelor bucle
- Calcularea însumării numerelor folosind bucle
Utilizarea funcțiilor din Kotlin
- Crearea Funcțiilor
- Declararea Funcțiilor
- Utilizarea parametrilor și returnarea unei valori
- Utilizarea funcțiilor de extensie
- Utilizarea funcțiilor inline
- Utilizarea funcțiilor de ordin superior
Object-Oriented Programming cu Kotlin
- Prezentare generală a programării cu obiecte
- Crearea unei clase
- Adăugarea de metode la clase
- Definirea constructorilor de bază
- Utilizarea parametrilor numiți și a valorilor implicite
- Utilizarea claselor deschise pentru a permite moștenirea
- Utilizarea claselor abstracte
- Crearea și utilizarea interfețelor
- Depășirea manevrării
- Crearea claselor de date
- Utilizarea Singletons și Companion Objects
- Utilizarea Enumerărilor
- Gruparea claselor în pachete
- Utilizarea importurilor
- Implementarea ascunderii informațiilor
- Utilizarea Getters și Setters
- Implementarea modificatorilor de vizibilitate
- Înțelegerea genericelor
- Implementarea unei stive generice
- Utilizarea funcțiilor generice
Utilizarea diferitelor sisteme numerice
- Utilizarea numerelor hexazecimale
- Utilizarea numerelor binare
- Utilizarea operatorilor pe biți
Implementarea funcționalităților de intrare și ieșire
Folosind Java din Kotlin
Folosind Kotlin din Java
Utilizarea Spek pentru testare
Depanare
Rezumat și Concluzie
Cerințe
- Cunoștințe de bază în domeniul informaticii
- Nu este nevoie de experiență anterioară în programare
Mărturii (1)
Alex este un tânăr foarte prietenos și simpatizant. El a făcut pe toată lumea să se simtă la fel de confortabil în lucru împreună și voluntar pentru a oferi soluții.
Kai Bergman - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Curs - Kotlin for Beginners
Tradus de catre o masina