Schița de curs
Introducere
Prezentarea Kotlin
Configurarea instrumentelor
- Utilizarea unor instrumente de linie de comandă
- Instalarea JDK pentru Kotlin
- Instalarea și configurarea IDE-ului: IntelliJ
- Instalarea plugin-urilor
Începerea cu Kotlin
- Introducere la programare de bază cu Kotlin
- Înțelegerea arhitecturii Kotlin
- Interacțiunea cu Kotlin folosind REPL
- Crearea de variabile în Kotlin
- Înțelegerea tipurilor de date diferite din Kotlin
- Utilizarea șirurilor de caractere în Kotlin
- Înțelegerea imutabilității în Kotlin
- Implementarea expresiilor, instrucțiunilor și atribuiriilor
- Utilizarea variabilelor nule pentru siguranța față de null
- Crearea primului aplicație standalone Kotlin
Implementarea instrucțiunilor condiționale în Kotlin
- Gestionarea fluxului programului condițional cu instrucțiuni "if"
- Gestionarea opțiunilor folosind instrucțiuni "when"
- Explorarea capacităților avansate ale Kotlin pentru instrucțiuni condiționale
- Generarea de numere aleatoare folosind instrucțiuni condiționale
Utilizarea array-urilor și listelor în Kotlin
Implementarea construcțiilor de buclă în Kotlin
- Programarea buclelor "for"
- Programarea buclelor "while"
- Implementarea instrucțiunilor "break"
- Implementarea instrucțiunilor "continue"
- Utilizarea instrucțiunilor "return"
- Utilizarea etichetelor de buclă
- Calcularea sumei numerelor folosind bucle
Utilizarea funcțiilor în Kotlin
- Crearea de funcții
- Declarația de funcții
- Utilizarea parametrilor și returnarea unei valori
- Utilizarea funcțiilor extensie
- Utilizarea funcțiilor inline
- Utilizarea funcțiilor de ordin superior
Programare orientată pe obiecte cu Kotlin
- Prezentarea programării cu obiecte
- Crearea unei clase
- Adăugarea de metode la clase
- Definirea constructorilor de bază
- Utilizarea parametrilor numeți și valorile implicite
- Utilizarea claselor deschise pentru a permite moștenirea
- Utilizarea claselor abstracte
- Crearea și utilizarea interfețelor
- Gestionarea suprascrierii
- Crearea claselor de date
- Utilizarea singleton-urilor și a obiectelor companion
- Utilizarea enumerărilor
- Gruparea claselor în pachete
- Utilizarea importurilor
- Implementarea ascunderea informațiilor
- Utilizarea getter-ilor și setter-ilor
- Implementarea modificatorilor de vizibilitate
- Înțelegerea genericilor
- Implementarea unei stive generice
- Utilizarea funcțiilor generice
Utilizarea diferitelor sisteme de numere
- Utilizarea numerelor hexazecimale
- Utilizarea numerelor binare
- Utilizarea operatorilor bitwise
Implementarea funcționalităților de intrare și ieșire
Utilizarea Java din Kotlin
Utilizarea Kotlin din Java
Utilizarea Spek pentru testare
Depanare
Rezumat și concluzii
Cerințe
- Literacie de bază în informatică
- Nu este necesară experiența anterioară în programare
Mărturii (1)
Alex este un tânăr foarte prietenos și simpatizant. El a făcut pe toată lumea să se simtă la fel de confortabil în lucru împreună și voluntar pentru a oferi soluții.
Kai Bergman - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Curs - Kotlin for Beginners
Tradus de catre o masina