Schița de curs

Introducere

Prezentarea Kotlin

Configurarea instrumentelor

  • Utilizarea unor instrumente de linie de comandă
  • Instalarea JDK pentru Kotlin
  • Instalarea și configurarea IDE-ului: IntelliJ
  • Instalarea plugin-urilor

Începerea cu Kotlin

  • Introducere la programare de bază cu Kotlin
  • Înțelegerea arhitecturii Kotlin
  • Interacțiunea cu Kotlin folosind REPL
  • Crearea de variabile în Kotlin
  • Înțelegerea tipurilor de date diferite din Kotlin
  • Utilizarea șirurilor de caractere în Kotlin
  • Înțelegerea imutabilității în Kotlin
  • Implementarea expresiilor, instrucțiunilor și atribuiriilor
  • Utilizarea variabilelor nule pentru siguranța față de null
  • Crearea primului aplicație standalone Kotlin

Implementarea instrucțiunilor condiționale în Kotlin

  • Gestionarea fluxului programului condițional cu instrucțiuni "if"
  • Gestionarea opțiunilor folosind instrucțiuni "when"
  • Explorarea capacităților avansate ale Kotlin pentru instrucțiuni condiționale
  • Generarea de numere aleatoare folosind instrucțiuni condiționale

Utilizarea array-urilor și listelor în Kotlin

Implementarea construcțiilor de buclă în Kotlin

  • Programarea buclelor "for"
  • Programarea buclelor "while"
  • Implementarea instrucțiunilor "break"
  • Implementarea instrucțiunilor "continue"
  • Utilizarea instrucțiunilor "return"
  • Utilizarea etichetelor de buclă
  • Calcularea sumei numerelor folosind bucle

Utilizarea funcțiilor în Kotlin

  • Crearea de funcții
  • Declarația de funcții
  • Utilizarea parametrilor și returnarea unei valori
  • Utilizarea funcțiilor extensie
  • Utilizarea funcțiilor inline
  • Utilizarea funcțiilor de ordin superior

Programare orientată pe obiecte cu Kotlin

  • Prezentarea programării cu obiecte
  • Crearea unei clase
  • Adăugarea de metode la clase
  • Definirea constructorilor de bază
  • Utilizarea parametrilor numeți și valorile implicite
  • Utilizarea claselor deschise pentru a permite moștenirea
  • Utilizarea claselor abstracte
  • Crearea și utilizarea interfețelor
  • Gestionarea suprascrierii
  • Crearea claselor de date
  • Utilizarea singleton-urilor și a obiectelor companion
  • Utilizarea enumerărilor
  • Gruparea claselor în pachete
  • Utilizarea importurilor
  • Implementarea ascunderea informațiilor
  • Utilizarea getter-ilor și setter-ilor
  • Implementarea modificatorilor de vizibilitate
  • Înțelegerea genericilor
  • Implementarea unei stive generice
  • Utilizarea funcțiilor generice

Utilizarea diferitelor sisteme de numere

  • Utilizarea numerelor hexazecimale
  • Utilizarea numerelor binare
  • Utilizarea operatorilor bitwise

Implementarea funcționalităților de intrare și ieșire

Utilizarea Java din Kotlin

Utilizarea Kotlin din Java

Utilizarea Spek pentru testare

Depanare

Rezumat și concluzii

Cerințe

  • Literacie de bază în informatică
  • Nu este necesară experiența anterioară în programare
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite