Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere în Make pentru Marketing Automatizare
- Prezentare generală a Make și a aplicațiilor sale în marketing
- Conectarea Make cu instrumente de marketing populare
- Configurarea mediului dvs. de automatizare
Automatizarea campaniilor Marketing
- Crearea fluxurilor de lucru pentru marketing prin e-mail cu Mailchimp
- Automatizarea programării și a postărilor pe rețelele sociale
- Urmărirea și gestionarea performanței campaniei
Nutrirea clienților potențiali și implicarea clienților
- Proiectarea de fluxuri de lucru automatizate de hrănire a clienților potențiali
- Personalizarea interacțiunilor cu clienții prin intermediul Make
- Segmentarea și direcționarea eficientă a clienților potențiali
Sincronizarea datelor între platforme
- Integrarea HubSpot cu alte instrumente pentru un flux de date fără probleme
- Automatizarea actualizărilor și sincronizării CRM
- Gestionarea securizată și eficientă a datelor clienților
Optimizarea călătoriilor clienților
- Cartografierea călătoriilor clienților cu ajutorul Make
- Automatizarea răspunsurilor pe baza comportamentelor clienților
- Îmbunătățirea personalizării prin informații bazate pe date
Monitorizarea și depanarea fluxurilor de lucru
- Utilizarea tabloului de bord al Make pentru monitorizarea fluxurilor de lucru
- Depanarea erorilor și optimizarea fluxurilor de lucru
- Măsurarea și îmbunătățirea performanței automatizării
Cele mai bune practici pentru automatizarea Scalable Marketing
- Adoptarea șabloanelor reutilizabile pentru fluxurile de lucru de marketing
- Asigurarea securității și conformității datelor
- Scalarea automatizării pentru nevoile de marketing în creștere
Rezumat și pași următori
Cerințe
- înțelegere de bază a fluxurilor de marketing și a instrumentelor CRM
- Experiență în utilizarea unor platforme precum Mailchimp, HubSpot sau instrumente similare
- Familiaritate cu instrumentele și conceptele de automatizare
Audiență
- Specialiști în marketing digital
- Marketing specialiști în automatizare
- manageri CRM
14 ore
Mărturii (2)
Au existat multe exerciții practice supravegheat și asistate de formator
Aleksandra - Fundacja PTA
Curs - Mastering Make: Advanced Workflow Automation and Optimization
Tradus de catre o masina
Ea a fost capabilă să răspundă cu ușurință la întrebările tuturor...un indiciu clar al expertizei sale.
Yunus - Vodacom
Curs - Digital Marketing
Tradus de catre o masina