Schița de curs

Introducere în Make pentru Automatizarea Marketingului

  • Prezentare generală a Make și aplicațiile sale în marketing
  • Conectarea Make cu instrumente populare de marketing
  • Configurarea mediului de automatizare

Automatizarea Campaniilor de Marketing

  • Crearea fluxurilor de lucru pentru marketing prin email cu Mailchimp
  • Automatizarea programării și postărilor pe social media
  • Urmarirea și gestionarea performanței campaniilor

Cultivarea Calificărilor Potențiale și Implicarea Clientului

  • Proiectarea fluxurilor de lucru automate pentru cultivarea calificărilor potențiale
  • Personalizarea interacțiunilor cu clienții prin Make
  • Segmentarea și ținta eficientă a calificărilor potențiale

Sincronizarea Datelor Între Platforme

  • Integrarea HubSpot cu alte instrumente pentru fluxul de date seamless
  • Automatizarea actualizărilor și sincronizării CRM
  • Gestionarea datelor clientilor în mod sigur și eficient

Optimizarea Călătoriilor Clientului

  • Maparea călătoriilor clientului cu Make
  • Automatizarea răspunsurilor bazate pe comportamentul clientului
  • Îmbunătățirea personalizării prin insights date-drivene

Monitorizarea și Depanarea Fluxurilor de Lucru

  • Utilizarea tabloului de bord Make pentru monitorizarea fluxurilor de lucru
  • Depanarea erorilor și optimizarea fluxurilor de lucru
  • Măsurarea și îmbunătățirea performanței automatizării

Cele Mai Bune Practici pentru Automatizare Scalabilă a Marketingului

  • Adoptarea șablonelor reutilizabile pentru fluxurile de lucru din marketing
  • Asigurarea siguranței datelor și a conformității
  • Scalarea automatizării pentru nevoile crescute de marketing

Rezumat și Următorii Pași

Cerințe

  • Cunoștințe de bază despre fluxurile de lucru din marketing și instrumentele CRM
  • Experiență în utilizarea platformelor precum Mailchimp, HubSpot sau instrumente similare
  • Familiaritate cu instrumentele de automatizare și conceptele asociate

Public țintă

  • Marketingeri digitali
  • Specialiști în automatizarea marketingului
  • Manageri de CRM
 14 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Mărturii (3)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite