Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Să ne înțelegem pe noi înșine și pe ceilalți
- Înțelegerea faptului că atunci când le cerem celorlalți să participe la o întâlnire le impunem lista noastră de priorități
- Ce ne face să ne comportăm așa cum o facem?
- Suntem conștienți de modul în care comportamentul nostru îi afectează pe ceilalți: răspund ei întotdeauna așa cum ne dorim și așa cum ar trebui? Dacă nu, de ce nu...?
Procesul de gestionare a reuniunilor
- De ce este necesară o reuniune; care sunt alternativele; oricare dintre alternative este preferabilă?
- Procesul de convocare, gestionare și pregătire a reuniunilor:
- Crearea unei ordini de zi semnificative care să cuprindă obiectivele reuniunii, subiectul (subiectele) care urmează să fie abordat(e) și calendarul propus
- Invitarea doar a persoanelor potrivite - și a nimănui altcuiva
- Gestionarea reuniunii: permiterea doar a contribuțiilor relevante (dar având grijă să se facă distincția între relevante și irelevante); respectarea ordinii de zi; respectarea timpului
- crearea de rezultate: nu neapărat procese-verbale detaliate, ci, cel puțin, puncte de acțiune
- Organizarea reuniunii (reuniunilor) de monitorizare
Participarea la reuniuni
- Trebuie să particip la toate reuniunile la care sunt invitat?
- Cum decid dacă să particip (sau nu) la reuniuni?
- Ce justificări am pentru a refuza să particip?
- Ce altceva am voie să fac în timpul unei reuniuni în legătură cu participanții, subiectul discutat și timpul alocat?
Alte probleme legate de eficiența personală și de timp Management
- Stabilirea obiectivelor - personale și profesionale - și respectarea acestora
- Prioritizarea muncii
- Cum decid ce trebuie să fac?
- Cum prioritizez aceste activități?
- Timpul impus de angajați: angajații și colegii mei lucrează pentru mine sau eu lucrez pentru ei...?
- Bandiții timpului: ce altceva îmi mai fură din timp și ce pot face în această privință?
- E-mail-uri
- Apelurile telefonice
- Întreruperi neplanificate
- Activități de deplasare: procrastinarea...
- Alte lucruri...
- Delegarea eficientă
- Assertiveness: căutarea unui compromis; învățarea de a spune "nu" în mod eficient
7 ore