Cursuri Communication

Cursuri Communication

Cursuri locale de instruire în comunicații live în Moldova.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Communication Subcategories

Communication Course Outlines

Numele cursului
Durata
Sinoptic
Numele cursului
Durata
Sinoptic
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
21 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
21 hours
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
35 hours
Abilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.

Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
14 hours
This instructor-led, live training in Moldova (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members.

By the end of this training, participants will be able to:

- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 hours
Lucrarea într-o echipă vine cu provocări în comunicare, muncă în echipă și eficiență. Deși tehnicile pentru a depăși aceste provocări nu sunt complicate, implementarea lor în viața reală necesită angajament și practică.

Această formare directă, condusă de instructori (online sau on-site) este destinată liderilor echipei și membrilor echipei care doresc să îmbunătățească modul în care comunică, colaborează și se relaționează unul cu celălalt. Prin urmarea unei serii de practici, echipele pot îmbunătăți aceste abilități, ducând la o muncă mai productivă și la o viață de lucru mai fericită.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Identificați și rezolvați problemele comune în modul în care comunică și răspunde la alții la locul de muncă. Îmbunătățește eficiența cu care se desfășoară activitatea ca echipă. Înțelegeți individul, precum și nevoile colective ale unei echipe pentru a-și gestiona și a-și direcționa mai bine eforturile. Înțelegeți semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
Public

Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:

- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este "furat" de alte persoane
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de lucru din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciază necesitatea de a gestiona întrunirile în mod eficient - respectând presiunile în timp ale celor pe care aceștia le invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciați mai larg unele dintre modalitățile de gestionare și de timp mai eficient: să lucrați mai inteligent și nu mai greu ...
7 hours
This instructor-led, live training in Moldova (online or onsite) is aimed at trainers, consultants, leaders and communicators in any fields who wish to apply the Art of Hosting methods to facilitate online meetings more effectively on different virtual platforms (Zoom, Google Meet, Slack, etc.)

By the end of this training, participants will be able to:

- Understand the concepts, methods, and mindset behind Art of Hosting or Participatory Leadership.
- Learn how to facilitate effective online meetings for remote participants by applying the Art of Hosting techniques.
- Create a safe and engaging virtual environment for Art of Hosting by setting the right tone and mindset.
- Manage the online Art of Hosting sessions more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations through interactive tools (live chat, whiteboard, breakout rooms, etc.)
- Build deeper connections with participants and other practitioners in order to learn collectively and gain valuable insights.

Last Updated:

Sfarsit de saptamana Communication Cursuri, Seara Communication Training, Communication Camp, Communication Cu instructor, Sfarsit de saptamana Communication Training, Seara Communication Cursuri, Communication Coaching, Communication Instructor, Communication Trainer, Communication Cursuri, Communication Clase, Communication Pe pagina, Communication curs privat, Communication one on one training

Reduceri pentru cursuri

No course discounts for now.

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Moldova!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions