Prezența digitală a unei mărci este esențială pentru supraviețuirea unui business în lumea conectată de astăzi.
Această instruire condusă de instructor, live, este destinată profesionistilor de marketing la toate nivelurile care doresc să consolideze poziționarea online a unei mărci, să evalueze performanța mărcii și să gestioneze imaginea și reputația acesteia prin efectuarea unui riguros Audit Online al Marci.
Suma mai multor puncte de contact online va determina în final modul în care publicul țintă percep compania și dacă vor sau nu să își facă afacerea cu dumneavoastră.
Un audit online al mărcii a devenit practică standard pentru business-uri care doresc să evalueze și să consolideze poziționarea lor pe un anumit piață.
În plus față de evaluarea activelor online proprii ale mărcii pentru puncte puternice și slabe, acest audit va dezvolta modul în care marca este discutată pe canalele externe pe care business-ul nu le deține, pentru a evalua percepcia mărcii.
La finalizarea unui audit online al mărcii, veți fi capabili să dezvoltați o strategie de marketing de brand transformator care se aliniază cu obiectivele mai ample ale business-ului.
Deși acest curs încadră în categoria 'Managementul Mărcilor', atinge și multe alte discipline din cadrul unei organizații; de la experiența clientului și călătoriile online ale utilizatorilor până la descoperirea insidelor pentru strategia și planificarea marketingului.
La finalul acestei instrueri, participanții vor putea:
-
Să evalueze prezența online a unei mărci pentru puncte puternice și slabe.
-
Să identifice și să consolideze poziționarea mărcii pe un anumit piață.
-
Să descopere reputația și imaginea online a business-ului.
-
Să construiască o strategie de brand orientată pe rezultate și un plan integrat de comunicare marketing online.
-
Să efectueze o analiză competitivă a mărcii și să construiască hărți perceptuale ale industriei.
-
Să conducă un audit SEO.
-
Să învețe noile directivale SEO pentru era AI.
-
Să descopere insight-uri valoroase despre modul în care diferite grupuri de clienți percep business-ul și produsele sau serviciile acestuia.
-
Să administreze ascultarea socială online.
-
Să folosească AI pentru a face conductarea rutinieră a auditelor de brand mai eficientă.
Citește mai mult...