Prezența digitală a unei mărci este esențială pentru supraviețuirea unui business în lumea conectată de astăzi.
Această instruire condusă de un formator, live, este adresată profesionalilor din marketing la toate nivelurile care doresc să consolideze poziționarea online a unei mărci în afaceri, să evalueze performanța marcii și să gestioneze imaginea și reputația acesteia prin conducerea unei Verificări Online de Brand completă.
Suma punctelor de contact multiple online va plasa în cele din urmă modul în care publicul țintă percepe compania dvs. și dacă vor alege sau nu să facă afaceri cu dvs.
O verificare online a mărcii a devenit o practică standard pentru afaceri pentru a evalua și a consolida poziționarea marcii pe un anumit piață.
În plus față de evaluarea punctelor puternice și slabe ale activelelor online proprii ale unei mărci, această verificare va dezbraca modul în care marca dvs. este vorbită pe canale online pe care business-ul nu le deține, pentru a evalua percepția marcii.
La finalul verificării online a mărcii, veți fi în poziție să dezvoltați o strategie de marketing de brand transformator care se aliniază cu obiectivele mai largi ale afacerii.
Deși acest curs cade sub categoria 'Managementul Mărcilor', atinge multe alte discipline din interiorul unei organizații; de la experiența clientului și călile utilizatorului până la descoperirea unor insight-uri pentru strategia și planificarea marketingului.
La finalul acestei instruiri, participanții vor putea:
-
Evalua prezența online a unei mărci pentru puncte puternice și slabe.
-
Descoperi reputația online a unei afaceri și imaginea acesteia.
-
Identifica și consolida poziționarea marcii pe un anumit piață.
-
Construiți o strategie de brand orientată spre rezultate și un plan de comunicare marketing integrat online.
-
Conducerea unei analize competitive ale mărcilor și construirea de hărți perceptuale ale industriei.
-
Conducierea unei verificări SEO.
-
Aflarea noilor reguli SEO în era AI.
-
Descoperirea unor insight-uri valoroase despre modul în care diferite grupuri de clienți percep afacerea și produsele sau serviciile sale.
-
Administrarea ascultării sociale online.
-
Utilizarea AI pentru a face conducenta rutinei de verificare a mărcii mai eficientă.
Citește mai mult...