Prezența digitală a unui brand este esențială pentru supraviețuirea unei afaceri în lumea conectată de astăzi.
Această instruire conducerea, live training, se adresează profesioniștilor din marketing la toate nivelurile care doresc să consolideze poziționarea online a unui brand, să evalueze performanța de brand și să gestioneze imaginea și reputația brandului prin efectuarea unei complete Audituri Online de Brand.
Suma punctelor de contact multiple online va defini în cele din urmă cum au șilor doriți să percepe compania dumneavoastră, precum și dacă vor sau nu să facă afaceri cu dumneavoastră.
Un audit online de brand a devenit practică standard pentru întreprinderi în efortul de evaluare și consolidare a poziționării de brand pe un piață dată.
În plus față de evaluarea punctelor forte și slabe ale propriilor canale online ale brandului, acest audit va analiza modul în care brandul dumneavoastră este vorbit pe canalele online pe care afacerea dumneavoastră nu le controlă, pentru a evalua percepția de brand.
La finalizarea unui audit online de brand, veți fi împodobați să dezvoltați o strategie marketing de brand transformator care se aliniază cu obiectivele mai largi ale afacerii.
Deși acest curs cade în categoria 'Gestionarea Brandului', atinge și multe alte discipline din cadrul unei organizații; de la experiența clientului și căile utilizatorilor online până la dezvoltarea de insights pentru strategia și planificarea marketingului.
La finalul acestei instruiri, participanții vor putea:
-
Evalua prezența online a unui brand pentru puncte forte și slabe.
-
Dezvăluiți reputația și imaginea online a unei afaceri.
-
Identificați și consolidați poziționarea de brand într-un anumit piață.
-
Construiți o strategie de brand orientată spre rezultate și un plan integrat de comunicare marketing online.
-
Efectuați o analiză competitivă a brandului și construiți hărți perceptuale ale industriei.
-
Efectuați un audit SEO.
-
Aflați cele mai recente ghiduri de SEO în era AI.
-
Dezvăluiți insight-uri valoroase despre cum percep diferite grupuri de clienți o afacere și produsele sau serviciile sale.
-
Administrați ascultarea socială online.
-
Folosiți AI pentru a face procesul de audit de brand mai eficient.
Citește mai mult...