Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Introducere în Unreal Engine
- Prezentare a caracteristicilor și capacităților Unreal Engine
- Înțelegerea fluxului de lucru de rendering în timp real
- Diferențele cheie dintre fluxurile de lucru 3ds Max și Unreal Engine
Importarea de active din 3ds Max
- Exportarea modelelor 3D, animațiilor și activelelor din 3ds Max
- Importarea de active în Unreal Engine
- Optimizarea setărilor și configurațiilor active pentru Unreal Engine
Materialele și texturile în Unreal Engine
- Introducere la editorul de materiale al Unreal Engine-ului
- Crearea și personalizarea materialelor și texturilor
- Aplicarea shaderelor și a efectelor speciale pentru rendering realist
Iluminat și rendering în Unreal Engine
- Configurarea iluminării dinamice și a iluminării globale
- Ajustarea setărilor de iluminat pentru diferite scenarii
- Optimizarea setărilor de rendering pentru performanța în timp real
Scripting vizual cu Blueprint-uri
- Prezentare a scripting-ului vizual cu Blueprint-uri în Unreal Engine
- Crearea de comportamente interactive și mecanici de gameplay
- Implementarea interacțiunilor utilizatorului și controlurilor
Tehnici de optimizare
- Optimizarea activelelor pentru performanța în timp real
- Streaming-ul nivelului și tehnicile LOD pentru gestionarea eficientă a scenelor
- Profilarea și strategiile de optimizare a performanței
Proiecte și studii de caz din lumea reală
- Explorarea proiectelor și exemplificărilor din lumea reală
- Analiza celor mai bune practici și tehnicilor de optimizare folosite în proiectele profesionale
- Exerciții practice și proiecte pentru consolidarea învățării
Rezumat și următoarele pași
Cerințe
- Competențe în Autodesk 3ds Max pentru modelare 3D, animație și redare
- Înțelegere de bază a conceptelor de redare în timp real
- Cunoștințe generale despre formatele de fișiere comune pentru active 3D (de exemplu, FBX, OBJ)
Audiență
- Artiști 3D
- Dezvoltatori de jocuri
- Visualizați arhitectural
- Creatori de conținut VR/AR
21 ore