Schița de curs
Introducere în Unreal Engine 5 (UE5)
Configurarea și instalarea UE5
Configurarea mediului de dezvoltare și a proiectului
Materiale UE5 și Marketplace
Bazele iluminării UE5 și Lumen Motorul de iluminare
Geometrie virtualizată Nanite
Utilizarea UE5 integrat cu Quixel Bridge și Megascans
Construirea unei lumi virtuale
Proiectarea de materiale vizuale și grafice
Rendering
Crearea efectelor vizuale
Programming și Blueprint Visual Scripting
Mișcarea caracterelor și Animation
UE5 Metahuman Animation
Lucrul cu audio și media
Configurarea unei conducte de producție
Optimizare și testare
Ambalare
Eliberarea și partajarea proiectelor
Rezumat și etapele următoare
Cerințe
- Cunoștințe de bază de dezvoltare de jocuri
Audiență
- Dezvoltatorii de jocuri
- Designeri de jocuri
- Animatori
Mărturii (3)
Totul s-a desfășurat într-un ritm perfect adaptat, într-un mod ușor de înțeles și accesibil, permițând o învățare eficientă și extinderea propriilor competențe. Formatorul este o persoană calificată, capabilă să explice multe aspecte în vederea îmbunătățirii proiectelor desfășurate în timpul cursului. Cu ajutorul unor exemple simple, el demonstrează și analizează aspectele importante care sunt necesare pentru a realiza modele mai avansate. Consider că formarea a fost foarte reușită.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Atmosfera, răbdarea trainerului, exercițiile și cunoștințele vaste atunci când am pus întrebări.
Magdalena - BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
The exercises.