Schița de curs

Ziua 1

Introducere

Good și denumire standardizată

-numele pachetelor, fișierelor, claselor, golurilor și funcțiilor, precum și variabilelor trebuie să aibă nume semnificative derivate din scopul lor

- ar trebui să fie lizibil

- ar trebui să fie căutat

- luați în considerare spațiul de nume pe care îl generăm; are sens?

Clase, obiecte și structuri de date

-există o diferență între obiectele care fac ceva și structurile care pur și simplu conțin date

-când să folosiți structurile de date și de ce

-când să folosiți obiectele și de ce

-OOD și abstracție

-getters/setters și de ce

-mai bine sa ai multe clase mici, cu multe goluri si functii mici

Good comentarii

-sunt comentarii bune si rele;

-trebuie să știm să generăm comentarii bune și să uităm de restul

 

Ziua 2

Funcții

-un singur lucru

-mic

-argumente (bine și rele)

- efecte secundare nedorite

Eroare de manipulare

-când să gestionezi erorile, când să le lași să bule

-dacă ne ocupăm de o excepție, ce facem cu ea și de ce

-clase personalizate de tratare a erorilor

Formatarea codului: cum putem forma mai bine codul

Test-Driven Design: Discuție deschisă despre ideea unchiului Bob că programele ar trebui să fie TDD

 

Cerințe

Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.

 14 ore

Mărturii (2)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite