Schița de curs

Ziua 1:

  1. Concepte OOPS
  2. Ce este software-ul
  3. Camere organizate vs. neorganizate
  4. De ce Software
  5. De ce iOS
  6. Istoria Apple
  7. Istoria iOS
  8. Punctul de distinctivitate al Apple (USP)
  9. Ce e famos Apple
  10. UX vs. UI
  11. IDE?
  12. XCode
  13. Instalarea XCode
  14. De ce Objective C și acum de ce Swift?
  15. Factoare de wow în Swift 
  16. Noțiuni de bază despre Swift
  17. Variabile
  18. Constante
  19. Hello World în Swift
  20. Creearea unui label prin cod
  21. ImageView
  22. Animații ImageView
  23. NSTimer
  24. Șirul de răspuns - metode touchBegan, touchMoved, etc.
  25. Delegate principal UIApplication
  26. Ciclu de viață al aplicației
  27. Ciclu de viață al view-ului
  28. Any
  29. Optionals
  30. internal, public, private
  31. init
  32. deinit
  33. Playground

Aplicație de făcut: Jocul Dots: https://apps.apple.com/app/the-dots-free/id850315430

Ziua 2:

  1. Animații UIView
  2. Extensii
  3. UITable View
  4. Cell personalizat în Table View
  5. Metode delegate și data source în Delegates
  6. Antet, subsol, înălțime, etc. a Table View-ului
  7. Scurtă prezentare a Collection View-ului
  8. Deque în table view
  9. Mark
  10. Optionals
  11. didSet
  12. willSet
  13. Guard
  14. Concepte 2x și 3x
  15. Navigare de la un view la altul
  16. UINavigation Controller
  17. Afișarea unui controller
  18. StoryBoards
  19. Xibs
  20. Constrângeri (Constraints)
  21. Clase de dimensiune (Size classes)
  22. Protocoale - obligatorii și opționali
  23. Gestionarea memoriei

Aplicație de făcut: Aplicația Note : Adăugare, ștergere și actualizare notă

Ziua 3:

  1. Gesturi
  2. Closure
  3. Grupuri și foldere
  4. Gesture recognizers
  5. Parsare XML
  6. NSJSONSerialization
  7. Convertirea datelor în Json
  8. File Manager
  9. Tuples
  10. Enum
  11. For-in
  12. While
  13. Webservices
  14. URL Session
  15. URLRequest
  16. De ce ecosistemul Apple este cel mai bun
  17. Printable - description
  18. Hashable
  19. UIAlertView
  20. UIActivityIndicatorView

Aplicație de făcut: Obținerea datelor de la server dintr-o API deschisă și crearea unui table view, popularea cu date și afișarea detaliilor acestora.

Ziua 4:

  1. Încărcarea lazy a imaginilor
  2. Proprietăți lazy
  3. NSOperationQueue
  4. GCD (Grand Central Dispatch)
  5. Conceptul de director și securitatea aplicațiilor NSSearchDomain
  6. Tab Bar controller
  7. Localizare
  8. Key Chain
  9. User Defaults
  10. PLists
  11. FileManager
  12. SQlite
  13. Extensii
  14. Integrarea cu social media: crearea de conținut partajabil propriu
  15. UITextField
  16. UITextView
  17. UISegementControl
  18. UISlider
  19. UiSwitch
  20. UIProgressBar
  21. UIPageControl
  22. UIStepper
  23. UIScrollView
  24. UIPicker
  25. UIActionSheet
  26. UIWebView
  27. SearchBar
  28. Noul target: Apple Watch, Extensii, Tastatură, Astăzi, etc.
  29. NSNotifications în iOS
  30. Adăugarea bibliotecilor terțe părți
  31. Core Data
  32. Distribuția și distribuirea aplicației
  33. Rularea aplicației pe dispozitive reale

Aplicație de făcut: Obținerea datelor de la server dintr-o API deschisă și crearea unui table view, popularea cu date și afișarea detaliilor acestora, precum și afișarea Search Bar-ului pentru căutare și Core.

Ziua 5:

  1. Notificări push - silent și push
  2. Localizare
  3. Scurtă prezentare a Objective C
  4. Proprietăți
  5. Categorii
  6. Sintaxa funcțiilor
  7. Fisiere .h și .m
  8. Atribute ale proprietăților readWrite și readOnly
  9. Atribute ale proprietăților strong, weak și copy
  10. Atribute ale proprietăților atomic și non-atomic
  11. Încărcarea aplicației în App Store

Aplicație de idee proprie

Cerințe

Trebuie să aveți cel puțin o experiență în domeniul limbajelor de programare în trecut.

 35 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite