Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
Introducere în Design Lenticular
- Prezentare generală a tehnologiei de imprimare lenticulară
- Tipuri de efecte: 3D, flip, morph și mișcare
- Eseuțele esențiale pentru pregătirea fișierelor în proiectele lenticulare
Pornirea cu Psdto3D101
- Instalarea și configurarea software-ului
- Prezentare generală a interfeței și al uneltele cheie
- Pregătirea și gestionarea proiectelor
Crearea de efecte 3D
- Pregătirea stratului pentru adâncimea 3D
- Lucrul cu hărțile de adâncime și paralaxă
- Antevizualizarea și reflecționarea ieșirii 3D
Efecte Flip și Morph
- Pregătirea imaginilor pentru secvențele flip
- Crearea tranzițiilor morph fluide
- Optimizarea setărilor fișierelor pentru calitatea efectelor
Efecte de mișcare
- Proiectarea secvențelor de imagini pentru mișcare
- Ajustarea ratelor de cadre și fluiditatea
- Testarea și revizuirea efectelor de mișcare
Exportarea și pregătirea pentru imprimare
- Formatele de ieșire și specificațiile
- Configurarea opțiunilor de interlașare
- Exportarea fișierelor lenticulare finale
Depanare și cele mai bune practici
- Problemele comune în pregătirea fișierelor și modul de a le rezolva
- Asigurarea calității în ieșirile lenticulare
- Sfaturi pentru gestionarea eficientă a proiectelor complexe
Rezumat și următorii pași
Cerințe
- Cunoștințe de bază ale unor instrumente digitale pentru design
- Familiarizare cu editarea imaginilor și formatele de fișiere
- Interes pentru design 3D și lenticular
Audiență
- Designeri grafici
- Profesionali în producția de imprimare
- Profesionali din marketing și creativitate care lucrează cu proiecte lenticulare
7 ore
Mărturii (2)
Aprenderea despre softul de calculatoare
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina