Schița de curs

Curbe și Suprafețe

  • Unelte și structură
  • Bézier și NURBS
  • Transformarea obiectelor
  • Forme și spline-uri

Metabaloane și Particule de Păr

  • Unelte și structură
  • Adăugarea și editarea obiectelor meta
  • Utilizarea creionului gras
  • Modificarea particulelor

Animație și Rigging

  • Keyframes și seturi de keying
  • Utilizarea armaturii pentru rigging
  • Aplicarea grilajului (lattice)
  • Constrângeri, acțiuni și driver-uri

Markeri, chei de formă și căi de mișcare

Modelare Non-Destructivă

  • Introducere în nodurile geometrice
  • Introducere în nodurile de animație

Renderizarea Scenelor 3D

Motorul de renderizare în Blender pentru animații

  • Eevee, Cycles și Workbench
  • Utilizarea camerelor, obiectelor lumină și materialelor
  • Nodurile de umbră și gestionarea culorii
  • Renderizare NPR (non-photorealistic)
  • Utilizarea stratelor și pașilor
  • Renderizarea și previzualizarea animațiilor

Exportarea Fișierelor

  • Formate de mediu acceptate
  • Exportarea fișierelor la Alembic
  • Utilizarea modulului Collada
  • Exportarea fișierelor ca USD, SVG și PDF

Depanare

Rezumat și Următoarele Pași

Cerințe

  • Experiență de bază în utilizarea computerului
  • Familiarizare cu modelarea 3D

Public țintă

  • Arțiști
  • Dezvoltatori de jocuri
  • Începători completi
 14 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Mărturii (4)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite