Schița de curs

Introducere

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Prezentarea caracteristicilor și avantajelor Blenderului

Începuturile

  • Instalarea Blenderului
  • Concepte de bază ale modelării
  • Navigarea în interfața utilizatorului (UI)

Noțiuni de bază despre editare

  • Tipuri de editori
  • Comutarea între modele de editare și obiecte
  • Vârfurile, marginile și fețele (vertices, edges, and faces)
  • Editarea datelor de rețea și a obiectelor (mesh data and objects)

Modelarea rețelelor (Meshes)

  • Mode de modelare
  • Structurarea rețelelor (meshes)
  • Adăugarea primitivelor (primitives)
  • Selectarea și editarea rețelelor (meshes)
  • Datele obiectului, grupurile de vârfuri și datele personalizate (object data, vertex groups, and custom data)
  • Hartele UV și dezvoltarea lor (UV maps and unwrapping)
  • Analiza rețelelor și retopolozirea (mesh analysis and retopology)

Sculptarea și pictarea modelelor 3D

  • Activarea mascației de selecție (selection masking)
  • Utilizarea instrumentului pârdos (brush tool)
  • Formarea modelelor în modul de sculptură (sculpt mode)
  • Metode de sculptură adaptive (adaptive sculpting methods)
  • Editarea texturilor UV și a imaginilor (UV textures and images)

Renderizarea scenelor 3D

  • Motoruri de renderizare în Blender (Render engines in Blender)
  • Eevee, cycles și workbench (Eevee, cycles, and workbench)
  • Utilizarea camerelor, obiectelor de iluminat și materialelor (Using cameras, light objects, and materials)
  • Nodurile de umbră și gestionarea culorilor (shading nodes and color management)
  • Renderizarea non-fotorealistică Freestyle (Freestyle non-photorealistic, NPR rendering)
  • Utilizarea stratelor și pașilor (Using layers and passes)
  • Renderizarea și previzualizarea animațiilor (Rendering and previewing animations)

Exportul fișierelor

  • Formatele media suportate (Supported media formats)
  • Exportul fișierelor în Alembic (Exporting files to Alembic)
  • Utilizarea modulului Collada (Using the Collada module)
  • Exportul fișierelor ca USD, SVG și PDF (Exporting files as USD, SVG, and PDF)

Depanarea problemelor (Troubleshooting)

Rezumat și următorii pași (Summary and Next Steps)

Cerințe

  • Experiență de bază cu utilizarea computerului
  • Familiarizare cu modelarea 3D

Publicul țintă

  • Artiști
  • Dezvoltatori de jocuri video
  • Sioniți completi
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite