Schița de curs
Introducere
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- Prezentarea caracteristicilor și avantajelor Blenderului
Începuturile
- Instalarea Blenderului
- Concepte de bază ale modelării
- Navigarea în interfața utilizatorului (UI)
Noțiuni de bază despre editare
- Tipuri de editori
- Comutarea între modele de editare și obiecte
- Vârfurile, marginile și fețele (vertices, edges, and faces)
- Editarea datelor de rețea și a obiectelor (mesh data and objects)
Modelarea rețelelor (Meshes)
- Mode de modelare
- Structurarea rețelelor (meshes)
- Adăugarea primitivelor (primitives)
- Selectarea și editarea rețelelor (meshes)
- Datele obiectului, grupurile de vârfuri și datele personalizate (object data, vertex groups, and custom data)
- Hartele UV și dezvoltarea lor (UV maps and unwrapping)
- Analiza rețelelor și retopolozirea (mesh analysis and retopology)
Sculptarea și pictarea modelelor 3D
- Activarea mascației de selecție (selection masking)
- Utilizarea instrumentului pârdos (brush tool)
- Formarea modelelor în modul de sculptură (sculpt mode)
- Metode de sculptură adaptive (adaptive sculpting methods)
- Editarea texturilor UV și a imaginilor (UV textures and images)
Renderizarea scenelor 3D
- Motoruri de renderizare în Blender (Render engines in Blender)
- Eevee, cycles și workbench (Eevee, cycles, and workbench)
- Utilizarea camerelor, obiectelor de iluminat și materialelor (Using cameras, light objects, and materials)
- Nodurile de umbră și gestionarea culorilor (shading nodes and color management)
- Renderizarea non-fotorealistică Freestyle (Freestyle non-photorealistic, NPR rendering)
- Utilizarea stratelor și pașilor (Using layers and passes)
- Renderizarea și previzualizarea animațiilor (Rendering and previewing animations)
Exportul fișierelor
- Formatele media suportate (Supported media formats)
- Exportul fișierelor în Alembic (Exporting files to Alembic)
- Utilizarea modulului Collada (Using the Collada module)
- Exportul fișierelor ca USD, SVG și PDF (Exporting files as USD, SVG, and PDF)
Depanarea problemelor (Troubleshooting)
Rezumat și următorii pași (Summary and Next Steps)
Cerințe
- Experiență de bază cu utilizarea computerului
- Familiarizare cu modelarea 3D
Publicul țintă
- Artiști
- Dezvoltatori de jocuri video
- Sioniți completi
Mărturii (4)
Aprenderea despre softul de calculatoare
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
Mi-au plăcut faptul că toate întrebările pe care le-am pregătit anterior au fost răspunse; de asemenea, provocarea de 90 de minute pentru a crea un joc mic la final a fost o distracție bună!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Curs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Tradus de catre o masina
 
                     
                    