Schița de curs

Ziua 1

Stabilirea condițiilor și formalitățile inițiale

Pregătirea materialelor, stabilirea participanților, refreșuri

Modul 1: Încrederea Mea, Scena Mea

Înțelegerea importanței încrederii în sine pentru succesul comunicării publice și expresiei personale.

Activitate 1: Eu Sunt Eu

Participanților li se oferă oportunitatea de a prelua partea frontală pentru a prezenta informații despre ei înscenându-le, cu scopul de a crește încrederea și stima de sine.

Modul 2: Puterea Influenței și Convingerii – Cum Voi Face Ca Oamenii Să Mă Asculte

Discuție despre importanța implicării și prezentării ideilor cu scopul de a influența, inspira și atrage atenția.

Activitate 2: Ghidul Nevidant

Trei participanți din fiecare grup vor încerca să construiască o turn cu blocuri Lego / de construcții de culori alternate, în timp ce doi dintre ei sunt acoperiți cu bandane. Doar un membru al echipei va fi neacoperit și va servi ca capitan. El/ea îi va guida pe cei doi membri cu bandană folosind doar vocea ca sursă de instrucțiuni. Un participant acoperit va construi, în timp ce celălalt participanții acoperiți vor transmite instrucțiunile.

Sesiune de Sinteză

Sumar și discuție despre importanța sesiunilor anterioare.

Modul 3: Comunicarea Publică și Structura Acesteia

Discuție despre structura comunicării publice, tehnici de pregătire și considerente cheie pentru prezentare.

Activitate 3: Povestea Mea Foarte Deșteaptă

Grupurile de participanți vor crea o poveste pornind de la un subiect unic.

Modul 4: Construcția și Prezentarea Discursului

Sesiunea se va concentra pe modalitățile de construire a ideilor pentru discurs, identificarea strategiilor eficiente de prezentare și pregătirea personală pentru prezentare.

Sinteză Finală și Prezentare Temelor

Participanților li se vor oferi una dintre următoarele teme pentru discuție, care va dura maxim 5-10 minute.

Ziua 2

Activitate 1: Prezentarea Temelor Identificate prin Comunicare Publică

Modul 5: Unirea Comunicării Publice și Superstrăzii Internet

Cerințe

  • O înțelegere a competențelor de bază de comunicare, prezentarea ideilor și interacțiunea pe social media.
  • Experiență cu comunicarea cu clienții, relațiile cu consumatorul și comunicarea publică generală și discuțiile.

Public țintă

  • Angajați cu impact direct asupra clienților și relații cu aceștia
  • Manageri începători și lideri de echipă
  • Indivizi care doresc să aibă o prezență socială
 14 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Mărturii (5)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite