Schița de curs
Definirea Business Analiză
Privire de ansamblu asupra disciplinei de analiză de afaceri
- Roluri și responsabilități cheie
- Distingerea între analiza de afaceri și alte discipline conexe
Prezentarea cadrului de analiză de afaceri
- Cadrul și Business Analysis Body of Knowledge® (BABOK®)
- Cele mai bune practici din industrie de la Institutul Internațional de Business Analiză (IIBA®)
Capturarea Business cerințelor prin elicitare
Colectarea nevoilor de afaceri la nivel organizațional sau de departament
- Efectuarea analizei nevoilor
- Alegerea celei mai bune tehnici de elicitare
- Solicitarea analizei contextuale la nivel de întreprindere folosind instrumente strategice, tactice și operaționale
Identificarea celor nouă tehnici de elicitare
- Verificarea pașilor necesari pentru a culege informații
- Înregistrarea și confirmarea rezultatelor elicitației
Efectuarea analizei întreprinderii
Analizând peisajul afacerilor
- Categorizarea și prioritizarea nevoilor și problemelor de afaceri folosind diagrame de afinitate
- Evaluarea capacităților și a lacunelor de afaceri
Detectarea problemelor și găsirea oportunităților
- Expunerea cauzelor fundamentale ale problemelor
- Găsirea oportunităților de creștere
- Identificarea elementelor domeniului soluției inițiale
- Dezvoltarea de inițiative de afaceri orientate spre acțiune pentru a răspunde nevoilor și oportunităților de afaceri
Măsurarea fezabilității opțiunilor
- Grilă de analiză 2x2
- Matrice de prioritizare
- Anticiparea beneficiilor și costurilor proiectului
Documentarea parametrilor critici ai proiectului
- Construirea obiectivelor proiectului SMART
- Specificarea elementelor și livrabilelor critice ale proiectului
Planificarea și Monitorizarea Procesului de Analiză Business.
Planificarea analizei cerințelor
- Documentarea ipotezelor, regulilor de bază și șabloane
- Elaborarea unui plan de dezvoltare a cerințelor pentru a ghida și gestiona procesul
- Construirea planului de comunicare
Efectuarea analizei părților interesate
- Identificarea părților interesate cheie
- Analizarea impactului pe care părțile interesate îl au asupra unui proiect
Dezvoltarea unui proces de management al schimbării
- Punerea de bază a planului dvs
- În urma procesului de management al schimbării definit
- Gestionarea procesului de control al schimbării
Gestionarea și comunicarea cerințelor
Analizarea cerințelor
- Verificarea, prioritizarea și organizarea cerințelor
- Specificarea documentului de cerințe
- Identificarea relațiilor cheie folosind trasabilitatea
Executarea planului de comunicare
- Abordarea capcanelor comune întâlnite de obicei în timpul dezvoltării cerințelor
- Validarea documentului de cerințe cu părțile interesate cheie
- Gestionarea acordurilor cu părțile interesate și a conflictelor
Evaluarea și validarea soluțiilor
Alocarea cerințelor
- Optimizarea valorii afacerii
- Evaluarea dependențelor dintre cerințele individuale
Evaluarea pregătirii organizaționale
- Identificarea lacunelor în capacitatea organizațională
- Definirea impacturilor organizaționale de afaceri și tehnice
Dezvoltarea Business Competențe de analiză
- Godincolo de mecanica analizei
- Aplicarea cadrului de competențe de analiză IIBA® Business.
Cerințe
Acest curs se adresează tuturor celor interesați să dobândească o cunoaștere amplă a principalelor sarcini și tehnici implicate în analiza afacerilor sau tuturor celor care trebuie să analizeze în mod eficient opțiunile și rezultatele afacerilor.
Mărturii (1)
focusing on applying the course on my real work