Schița de curs

Definirea Business Analiză

Privire de ansamblu asupra disciplinei de analiză de afaceri

  • Roluri și responsabilități cheie
  • Distingerea între analiza de afaceri și alte discipline conexe

Prezentarea cadrului de analiză de afaceri

  • Cadrul și Business Analysis Body of Knowledge® (BABOK®)
  • Cele mai bune practici din industrie de la Institutul Internațional de Business Analiză (IIBA®)

Capturarea Business cerințelor prin elicitare

Colectarea nevoilor de afaceri la nivel organizațional sau de departament

  • Efectuarea analizei nevoilor
  • Alegerea celei mai bune tehnici de elicitare
  • Solicitarea analizei contextuale la nivel de întreprindere folosind instrumente strategice, tactice și operaționale

Identificarea celor nouă tehnici de elicitare

  • Verificarea pașilor necesari pentru a culege informații
  • Înregistrarea și confirmarea rezultatelor elicitației

Efectuarea analizei întreprinderii

Analizând peisajul afacerilor

  • Categorizarea și prioritizarea nevoilor și problemelor de afaceri folosind diagrame de afinitate
  • Evaluarea capacităților și a lacunelor de afaceri

Detectarea problemelor și găsirea oportunităților

  • Expunerea cauzelor fundamentale ale problemelor
  • Găsirea oportunităților de creștere
  • Identificarea elementelor domeniului soluției inițiale
  • Dezvoltarea de inițiative de afaceri orientate spre acțiune pentru a răspunde nevoilor și oportunităților de afaceri

Măsurarea fezabilității opțiunilor

  • Grilă de analiză 2x2
  • Matrice de prioritizare
  • Anticiparea beneficiilor și costurilor proiectului

Documentarea parametrilor critici ai proiectului

  • Construirea obiectivelor proiectului SMART
  • Specificarea elementelor și livrabilelor critice ale proiectului

Planificarea și Monitorizarea Procesului de Analiză Business.

Planificarea analizei cerințelor

  • Documentarea ipotezelor, regulilor de bază și șabloane
  • Elaborarea unui plan de dezvoltare a cerințelor pentru a ghida și gestiona procesul
  • Construirea planului de comunicare

Efectuarea analizei părților interesate

  • Identificarea părților interesate cheie
  • Analizarea impactului pe care părțile interesate îl au asupra unui proiect

Dezvoltarea unui proces de management al schimbării

  • Punerea de bază a planului dvs
  • În urma procesului de management al schimbării definit
  • Gestionarea procesului de control al schimbării

Gestionarea și comunicarea cerințelor

Analizarea cerințelor

  • Verificarea, prioritizarea și organizarea cerințelor
  • Specificarea documentului de cerințe
  • Identificarea relațiilor cheie folosind trasabilitatea

Executarea planului de comunicare

  • Abordarea capcanelor comune întâlnite de obicei în timpul dezvoltării cerințelor
  • Validarea documentului de cerințe cu părțile interesate cheie
  • Gestionarea acordurilor cu părțile interesate și a conflictelor

Evaluarea și validarea soluțiilor

Alocarea cerințelor

  • Optimizarea valorii afacerii
  • Evaluarea dependențelor dintre cerințele individuale

Evaluarea pregătirii organizaționale

  • Identificarea lacunelor în capacitatea organizațională
  • Definirea impacturilor organizaționale de afaceri și tehnice

Dezvoltarea Business Competențe de analiză

  • Godincolo de mecanica analizei
  • Aplicarea cadrului de competențe de analiză IIBA® Business.

Cerințe

Acest curs se adresează tuturor celor interesați să dobândească o cunoaștere amplă a principalelor sarcini și tehnici implicate în analiza afacerilor sau tuturor celor care trebuie să analizeze în mod eficient opțiunile și rezultatele afacerilor.

  21 ore
 

Mărturii (1)

Cursuri înrudite

Business Analysis, BABOK V3.0 and IIBA Certification Preparation

  21 ore

Categorii înrudite