Schița de curs
Introducere în Design Thinking pentru clienții interni
- Repetarea principiilor și etapelor Design Thinking
- Focalizarea pe Empatize și Define în contextul clienților interni
- Cum această abordare îmbunătățește colaborarea și eficiența operativă
Etapa 1: Empatize (Punct de focalizare principal)
- Tehnici de ascultare activă și comunicare empatică
- Exerciții de empatie: punerea în locul clienților interni
- Jocuri de rol: simulări ale conversațiilor cu clienții interni
- Activitate colaborativă: conectarea punctelor dure la nevoile reale prin hărți de empatie
Etapa 2: Define (Aplicată nevoilor reale)
- Din puncte dure la nevoi: transformarea insigh-turilor în acțiune
- Ateşament de grup: redesfacerea problemelor din perspectiva clienților
- Elaborarea declarațiilor probleme clare și acționabile (POVs)
Resistența la schimbare și construirea relațiilor
- Înțelegerea și abordarea rezistenței din partea clienților interni
- Simulare: gestionarea scenariilor de rezistență cu empatie și claritate
- Strategii pentru promovarea colaborării și acceptării soluțiilor noi
Aplicare practică și ateşament de grup
- Activitate de co-creare: redesenarea unui proces bazat pe nevoile identificate
- Elaborarea colaborativă a oportunităților de îmbunătățire
- Sesiune de feedback în plenar: prezentarea insigh-turilor și angajamentelor
Inchidere și următorii pași
- Angajamente individuale și ale echipei pentru aplicarea empatiei în munca zilnică
- Strategii pentru menținerea dialogului orientat pe client și urmăririi
Cerințe
- Înțelegere de bază a lucrului în echipă și comunicării la locul de muncă
- Dorința de a participa la exerciții practice și colaborative
Audiență
- Trupe de servicii și operațiuni
- Lideri de echipă și manageri
- Profesioniști cu față internă către clienți (aciziune, IT, RH, facilități)
Mărturii (1)
Am apreciat cel mai mult formatorul, cu siguranță cel mai bun pe care am avut până acum plăcerile de a-l asculta. Are o cunoaștere și experiență foarte mari, creând un climat bun în timpul formării. Nu m-am simțit niciodată intimidați sau teamă să vorbesc, am avut discuții foarte bune. Mă plac mult faptul că am încercat să bazăm tot ce am discutat pe experiențele noastre, nu doar profesionale, ci și educaționale și personale. De asemenea, m-am bucurat de cantitatea de metode prezentate și faptul că am încercat să folosim fiecare dintre ele. Mă bucură și faptul că formarea a fost la distanță, ceea ce a făcut mult mai ușor pentru oamenii care lucrează un job de zi cu zi să fie în timp și activi. Mulțumesc pentru recomandarea cartii! Cu siguranță o voi încerca :).
Bartek Michalak - Politechnika Lodzka
Curs - Design Thinking Fundamentals
Tradus de catre o masina