Schița de curs
Introducere în Design Thinking
- Principii și beneficii în mediile corporatiste
- Aplicare în colaborarea cu clienții interni
Etapa 1: Empatizare
- Tehnici de ascultare activă și comunicare asertivă
- Construirea încrederii cu clienții interni
- Instrumente: interviuri, observație, hărți de empatie
- Activitate: joc de rol pentru a intra în pielea clienților interni
Etapa 2: Definire
- Identificarea problemelor reale vs. percepții
- Instrumente: „5 De ce”, arbori de probleme, POV (Point of View)
- Studiu de caz practic: identificarea punctelor de frecare în procesele de achiziții și aprovizionare cu echipamente
Rezistența la Schimbare și Managementul Relațiilor
- Înțelegerea rezistenței la schimbare și cum să o abordăm
- Strategii pentru a încuraja acceptarea și colaborarea
- Activitate: simularea scenariilor de rezistență
Aplicare Practică în Unitatea de Servicii
- Atelier de lucru în grup: cartografierea problemelor actuale și a oportunităților de îmbunătățire
- Co-crearea unei declarații clare a problemei
- Sesiune de feedback în plen
Încheiere și Pași Următori
- Angajamente individuale și de echipă
- Cum să aplici cunoștințele în munca zilnică
Cerințe
- Înțelegere de bază a lucrului în echipă și a comunicării la locul de muncă
- Dispoziție de a participa la exerciții practice și collaborative
Publicul țintă
- Echipe de servicii și operațiuni
- Lideri și manageri de echipă
- Profesioniști care interacționează cu clienții interni (achiziții, IT, HR, facilități)
Mărturii (1)
Mi-a plăcut cel mai mult instrucționarul, cu siguranță cel mai bun cu care am avut până acum o privire. Are cunoștințe și experiență foarte mari, a creat o atmosferă bună în timpul instruirei, nu mi-am simțit niciodată teama sau treznița să vorbesc, am avut niște discuții cu adevărat bune. Mi-a plăcut foarte mult faptul că am încercat să bazăm tot ceea ce ne-am învăluit pe experiențele noastre, nu doar profesionale, ci și educaționale, precum și personale. De asemenea, mi-a plăcut cantitatea de metode prezentate și faptul că am încercat să folosim fiecare dintre ele. Îmi-a plăcut și faptul că această instruire era la distanță, ceea ce a făcut-o mult mai ușoară pentru oamenii care lucrează în timpul zilei să poată fi la oră și activi. Mulțumesc pentru recomandarea cărții! Cu siguranță încerc să o citesc :).
Bartek Michalak - Politechnika Lodzka
Curs - Design Thinking Fundamentals
Tradus de catre o masina