Schița de curs
PREZENTARE GENERALĂ A ITIL 4®
- Introducere la ITIL®
- Concepte cheie ale ITIL®
FRAMEWORK-UL ITIL®
- Cele patru dimensiuni ale Managementului Serviciilor
- Sistemul de Valoare al Servicielor ITIL®
PRINCIPIILE DE GHIDARE ALE ITIL®
- Focul pe valoare
- Porniți de unde sunteți
- Progres iterativ cu feedback
- Colaborați și promovați vizibilitatea
- Gândiți-vă și lucrați holistico
- Meniți-l simplu și practic
- Optimizați și automatizați
SISTEMUL DE VALOARE AL SERVICIILOR ITIL®
- Governanță
- Lanțul de valoare a serviciilor
- Îmbunătățirea continuă
PRACTICILE CHEIE ALE ITIL®
- Îmbunătățirea continuă
- Gestionarea nivelurilor de serviciu
- Gestionarea schimbărilor
- Gestionarea incidentelor
- Gestionarea cererilor de servicii
- Supportul la serviciile de serviciu (Service Desk)
- Gestionarea problemelor
ALTE PRACTICI ALE ITIL® ȘI PREPARAREA LA EXAMENUL DE CERTIFICARE
- PRACTICILE DE MANAGEMENT GENERAL
- PRACTICILE DE MANAGEMENT AL SERVICIILOR
- PRACTICILE DE MANAGEMENT TEHNIC
Cursurile de instruire ITIL® oferite pe acest site sunt prezentate de NobleProg Polska sp. z o.o. - ATO de către AXELOS Limited. ITIL® este un marca înregistrată a AXELOS Limited. Toate drepturile rezervate.
Cerințe
NA
Mărturii (7)
Aceste păreri mici de informații din poveștile reale care se conectează direct cu subiectele din curs, mi-au facilitat înțelegerea conceptelor.
Andrei Codrea
Curs - ITIL® Foundation V4
Tradus de catre o masina
el este foarte bine informat și a avut răspunsuri la toate întrebările.
Andrian Anisoi
Curs - ITIL® Foundation V4
Tradus de catre o masina
Mi-a plăcut foarte mult cursul; structura a fost foarte clară, iar exemplele au fost excelente – acestea mi-au ajutat la înțelegerea mai bună a anumitor termeni și proceduri
Bianca Silaghi
Curs - ITIL® Foundation V4
Tradus de catre o masina
Cum instructorul a explicat fiecare subiect, exemplul furnizat, cum s-a interactuat cu noi.
Paula-Maria Chirica
Curs - ITIL® Foundation V4
Tradus de catre o masina
Instrucțor cu energie pozitivă și experiență
Maciej Fajer - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Curs - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Tradus de catre o masina
Exerciții și comunicare
Aneta Mikos Augustynowicz - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Curs - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Tradus de catre o masina
Detalii în explicația noilor fraze
Kamil - Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
Curs - ITIL Foundation V4® ( szkolenie akredytowane przez AXELOS z egzaminem PeopleCert )
Tradus de catre o masina