Schița de curs
ITIL 4® PREZENTARE GENERALĂ
- Introducere în ITIL®.
- Concepte cheie ale ITIL®
CADRUL ITIL®
- Cele patru dimensiuni ale serviciilor Management
- Sistemul de valori al serviciilor ITIL® (ITIL® Service Value System)
PRINCIPIILE DIRECTOARE ITIL®
- Accent pe valoare
- Începeți de unde vă aflați
- Progresați iterativ cu feedback
- Colaborați și promovați vizibilitatea
- Gândiți și lucrați în mod holistic
- Fiți simpli și practici
- Optimizați și automatizați
SISTEMUL DE VALORI AL SERVICIILOR ITIL
- Governance
- Lanțul valorii serviciilor
- Îmbunătățirea continuă
PRACTICI CHEIE ITIL
- Îmbunătățirea continuă
- Nivelul serviciului Management
- Controlul modificărilor
- Incident Management
- Cerere de servicii Management
- Biroul de servicii
- Problemă Management
ALTE PRACTICI ITIL ȘI PREGĂTIREA PENTRU EXAMEN
- Practici generale Management
- Serviciul Management Practici
- Practici tehnice Management Practici
Cursurile de formare ITIL® de pe acest site sunt oferite de NobleProg Polska sp. z o.o. - ATO by AXELOS Limited. ITIL® este o marcă înregistrată a AXELOS Limited. Toate drepturile rezervate.
Cerințe
NA
Mărturii (10)
Formatorul
Saeed - Bank Albilad
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
trecerea în revistă a întrebărilor pentru a verifica dacă am înțeles materialul; exemplele împărtășite de formator; utilizarea MIRO
Patrycja - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Instruirea a fost condusă de Bartek în așa fel încât nu m-am plictisit și am putut să ascult în mod activ. Mi-a plăcut faptul că am fost implicați în conversație și am rămas în fața camerei. Este bine că există pauze regulate, altfel ne-am putea pierde concentrarea. Exercițiile practice au fost foarte bune, poate că primul ar putea fi un pic mai dificil:). În general, a fost o pregătire excelentă și vă mulțumesc!
Alina - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
energia formatorului !
Hector Goycolea - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Formatorul a fost foarte deschis, a dat mereu exemple din evenimente reale și a făcut ca trainingul să fie interactiv, punându-ne întrebări și oferindu-ne exerciții.
Daiana - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Exemplele reale lfe simple și evidențierea cuvintelor cheie pentru a reaminti termenii
Eliza - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Mi-a plăcut totul
Florentin - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Formarea a fost interactivă, bine prezentată și explicată.
Egon - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Exemple ITIL din viața reală oferite de trainer
Cristian - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina
Că avea un mod amuzant de a te ține atent și concentrat, nu era deloc plictisitor.
Paul - Siemens S.R.L.
Curs - ITIL Foundation V4® ( AXELOS accredited training course with PeopleCert exam and certification)
Tradus de catre o masina