Schița de curs

MODUL 1: POWER BI

În acest modul, vom explica ce oferă Power BI, vom examina produsele disponibile și contribuțiile lor, și vom aborda cum sunt furnizate actualizările pentru Power BI.

Lezioni

  • Ce este Power BI?
  • Examinarea pachetului de produse pentru Power BI
  • Identificarea diferențelor între produse
  • Comprezând actualizările pentru Power BI

Laborator 1: POWER BI

Niciun laborator

După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

  • Comprende Power BI.
  • Comprende diferențele între produse.
  • Comprende actualizările pentru Power BI.

MODUL 2: POWER BI DESKTOP

În acest modul, vom examina pașii necesari pentru instalarea Power BI Desktop, vom explora interfața, vom discuta despre tipurile de fișiere disponibile și sursele de date, și vom aborda cum se configurează setările actualizării datelor. Vom acoperi și tipurile de date disponibile și vom discuta cele mai bune practici în utilizarea acestora.

Lezioni

  • Instalarea Power BI Desktop
  • Explorarea interfeței pentru Power BI Desktop
  • Utilizarea tipurilor de fișiere; PBIX vs PBIT
  • Examinarea sursei de date
  • Discutând actualizările datelor
  • Comprezând tipurile de date

Laborator 2: POWER BI DESKTOP

  • Introducere în Power BI
  • După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
  • Comprende și utilizeze instalarea Power BI Desktop.
  • Comprende și utilizeze tipurile de fișiere PBIX și PBIT.
  • Comprende sursele de date, actualizările datelor și tipurile de date.

MODUL 3: LUAREA ÎN MODIFICARE A DATELOR DIN CSV, TXT ŞI FISIERELE DE LUCRU EXCEL

În acest modul, vom examina importarea datelor, transformarea lor, încărcarea și manipularea datelor folosind CSV, TXT și Excel Fisiere de lucru. Power BI gestionează aceste tipuri de fișiere fără probleme.

Lezioni

  • Importarea datelor
  • Transformarea datelor
  • Încărcarea datelor
  • Operațiuni de adăugare
  • Lucrul cu foldere și fișiere
  • Utilizarea tabelului dinamic (pivot table)

Laborator 3: LUAREA ÎN MODIFICARE A DATELOR DIN CSV, TXT ŞI FISIERELE DE LUCRU EXCEL

  • Importarea, transformarea și încărcarea datelor
  • Operațiuni de adăugare
  • Lucrul cu foldere și fișiere
  • Utilizarea tabelului dinamic (pivot table)

După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

  • Comprende și utilizeze importarea, transformarea și încărcarea datelor.
  • Comprende și utilizeze operațiunile de adăugare.
  • Comprende și utilizeze lucrul cu foldere și fișiere.
  • Comprende și utilizeze utilizarea tabelului dinamic (pivot table).

MODUL 4: CONECTAREA LA BAZILE DE DATE

În acest modul, vom explora procesul de conectare la bazele de date și, de asemenea, relațiile.

Lezioni

  • Lucrul cu datele relaționale
  • Comprezând relațiile
  • Importarea de la SQL Server Analysis Services Multidimensional și Tabular

Laborator 4: CONECTAREA LA BAZILE DE DATE

  • Importarea de la SQL Server și Examinarea Relațiilor
  • Importarea de la SSAS Multidimensional

După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

  • Comprende și utilizeze importarea de la SQL Server și examinarea relațiilor.
  • Comprende relațiile.
  • Comprende și utilizeze importarea de la SSAS Multidimensional.

MODUL 5: COMBINAREA, GRUPAREA, SUMARIZAREA ŞI CALCULAREA DATELOR

În acest modul, vom discuta de ce combinarile au fost dificile în trecut, examinăm cât de ușor sunt de utilizat astăzi și explorăm opțiunile de grupare, sumarizare și calcul.

Lezioni

  • Comprezând problemele cu combinarile
  • Realizarea combinarilor
  • Opțiuni de grupare
  • Sumarizarea
  • Calcularea

Laborator 5: COMBINAREA, GRUPAREA, SUMARIZAREA ŞI CALCULAREA DATELOR

  • Realizarea combinarilor
  • Grupare și sumarizare
  • Calcularea

După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

  • Comprende și utilizeze realizarea combinarilor.
  • Comprende și utilizeze gruparea și sumarizarea.
  • Comprende și utilizeze calculul.

MODUL 6: RAPORTAREA

În acest modul, vom crea un raport și vom examina opțiunile de vizualizare.

Lezioni

  • Crearea Rapoartelor
  • Utilizarea vizualizării Matrix
  • Utilizarea vizualizării Hărți (Map Visualization)
  • Utilizarea vizualizării Carduri (Card Visualization)
  • Utilizarea vizualizării Graficelor (Chart Visualization)
  • Utilizarea Slicers
  • Publicarea pe Power BI Online

Laborator 6: RAPORTAREA

  • Crearea Rapoartelor
  • Utilizarea vizualizării Matrix
  • Utilizarea vizualizării Hărți (Map Visualization)
  • Utilizarea vizualizării Carduri (Card Visualization)
  • Utilizarea vizualizării Graficelor (Chart Visualization)
  • Utilizarea Slicers
  • Publicarea pe Power BI Online
  • După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:
  • Comprende și utilizeze crearea rapoartelor.
  • Comprende și utilizeze vizualizarea matrice (matrix visualization).
  • Comprende și utilizeze vizualizarea hărți.
  • Comprende și utilizeze vizualizarea carduri.
  • Comprende și utilizeze vizualizarea graficelor.
  • Comprende și utilizeze slicers.
  • Comprende și utilizeze publicarea pe Power BI Online.

MODUL 7: POWER BI ONLINE

În acest modul, vom explora ce este Power BI Online și examinăm caracteristicile disponibile, urmând să discutăm opțiunile pentru dispozitive mobile.

Lezioni

  • Introducere în Power BI Online
  • Importarea datelor
  • Crearea rapoartelor
  • Configurarea panourilor de instrumente (dashboards)
  • Partajarea rapoartelor și panourilor de instrumente
  • Explorarea Power BI Mobile

Laborator 7: POWER BI ONLINE

  • Explorarea interfeței Power BI Online
  • Importarea fișierelor Excel (.xlsx sau .xlsm), Valori Separate cu Comă (.csv) și Power BI Desktop (.pbix)
  • Crearea unui Raport
  • Adăugarea filtrului la raport
  • Adăugarea indicatorilor de performanță cheie (KPI) la raport
  • Crearea unui Panou de Instrumente (Dashboard)
  • Fixarea elementelor (pining tiles)

După finalizarea acestui modul, studenții vor putea:

  • Comprende și utilizeze explorarea interfeței Power BI Online.
  • Comprende și utilizeze importarea datelor.
  • Comprende și utilizeze crearea rapoartelor.
  • Comprende și utilizeze adăugarea filtrului la raport.
  • Comprende și utilizeze adăugarea indicatorilor de performanță cheie (KPI) la raport.
  • Comprende și utilizeze crearea unui Panou de Instrumente (Dashboard).
  • Comprende și utilizeze fixarea elementelor (pining tiles).

Cerințe

Oprezirea de bază a lui Excel și Databases

 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (7)

Upcoming Courses

Categorii înrudite