Schița de curs
Introducere în Examenul de Administrator Salesforce
-
Prezentare a formatului examenului și tipurilor de întrebări
-
Competențe cheie și domenii de cunoștințe
1. Configurarea Organizației și Gestioneaza Utilizatorii
-
Configurarea profilului companiei și setărilor de interfață utilizator
-
Gestionarea utilizatorilor, profilurilor și seturilor de permisiuni
2. Securitate și Acces
-
Înțelegerea securității la nivel de obiect, înregistrare și câmpuri
-
Configurarea setărilor de împărtășire, roluri și grupuri publice
3. Obiecte Standard și Personalizate
-
Gestionarea obiectelor standard și personalizate
-
Lucrul cu câmpuri, tipuri de înregistrare și pagini de afișare
4. Aplicații pentru Vânzări și Marketing
-
Gestionarea potențialilor clienți (leads) și oportunităților de vânzare
-
Funcționalități de productivitate pentru vânzări, inclusiv Path și Kanban
5. Aplicații pentru Servicii și Asistență
-
Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
-
Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
-
Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
-
Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
7. Gestionarea Datelor
-
Import, export și gestionarea calității datelor
-
Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
8. Analiza și Raportarea
-
Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
-
Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
9. Workflow și Automatizare a Proceselor
-
Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
-
Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
10. Examen de Probă și Revizuire
-
Absolvirea unui examen de probă temporizat
-
Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
Detalii privind Certificarea:
- Configurarea profilului companiei și setărilor de interfață utilizator
- Gestionarea utilizatorilor, profilurilor și seturilor de permisiuni
2. Securitate și Acces
-
Înțelegerea securității la nivel de obiect, înregistrare și câmpuri
-
Configurarea setărilor de împărtășire, roluri și grupuri publice
3. Obiecte Standard și Personalizate
-
Gestionarea obiectelor standard și personalizate
-
Lucrul cu câmpuri, tipuri de înregistrare și pagini de afișare
4. Aplicații pentru Vânzări și Marketing
-
Gestionarea potențialilor clienți (leads) și oportunităților de vânzare
-
Funcționalități de productivitate pentru vânzări, inclusiv Path și Kanban
5. Aplicații pentru Servicii și Asistență
-
Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
-
Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
-
Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
-
Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
7. Gestionarea Datelor
-
Import, export și gestionarea calității datelor
-
Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
8. Analiza și Raportarea
-
Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
-
Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
9. Workflow și Automatizare a Proceselor
-
Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
-
Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
10. Examen de Probă și Revizuire
-
Absolvirea unui examen de probă temporizat
-
Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
Detalii privind Certificarea:
- Gestionarea obiectelor standard și personalizate
- Lucrul cu câmpuri, tipuri de înregistrare și pagini de afișare
4. Aplicații pentru Vânzări și Marketing
-
Gestionarea potențialilor clienți (leads) și oportunităților de vânzare
-
Funcționalități de productivitate pentru vânzări, inclusiv Path și Kanban
5. Aplicații pentru Servicii și Asistență
-
Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
-
Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
-
Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
-
Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
7. Gestionarea Datelor
-
Import, export și gestionarea calității datelor
-
Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
8. Analiza și Raportarea
-
Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
-
Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
9. Workflow și Automatizare a Proceselor
-
Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
-
Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
10. Examen de Probă și Revizuire
-
Absolvirea unui examen de probă temporizat
-
Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
Detalii privind Certificarea:
- Gestionarea cazurilor, escaladarea și automatizarea
- Configurarea cunoștințelor și proceselor de asistență
6. Gestionarea Activităților și Colaborarea
-
Configurarea activităților și funcțiilor de colaborare
-
Lucrul cu Chatter și instrumente de implicare a utilizatorilor
7. Gestionarea Datelor
-
Import, export și gestionarea calității datelor
-
Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
8. Analiza și Raportarea
-
Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
-
Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
9. Workflow și Automatizare a Proceselor
-
Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
-
Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
10. Examen de Probă și Revizuire
-
Absolvirea unui examen de probă temporizat
-
Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
Detalii privind Certificarea:
- Import, export și gestionarea calității datelor
- Instrumente pentru dedublare și curățenie a datelor
8. Analiza și Raportarea
-
Crearea rapoartelor și tablourilor de bord
-
Utilizarea filtrelor, formulelor rezumative și tipurilor personalizate de raportare
9. Workflow și Automatizare a Proceselor
-
Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
-
Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
10. Examen de Probă și Revizuire
-
Absolvirea unui examen de probă temporizat
-
Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
Detalii privind Certificarea:
- Configurarea Regelilor de Workflow, Process Builder și Flow
- Automatizarea proceselor pe baza criteriilor și acțiunilor
10. Examen de Probă și Revizuire
-
Absolvirea unui examen de probă temporizat
-
Revizuirea domeniilor cheie, înșelătorii comune și ultimele sfaturi
Detalii privind Certificarea:
Detalii privind Certificarea:
Acest curs va oferi pregătirea completă pentru examenul de Administrator Salesforce certificat.
Cerințe
Publicul vizat
-
Administratori Salesforce care se pregătesc pentru certificare
-
Utilizatori Salesforce care urmăresc validarea abilităților lor cu credențiala de Administrator
Mărturii (4)
Modalitatea de interacțiune cu studenții
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Curs - Salesforce for Sales and Administration
Tradus de catre o masina
Din fericire, am fost 1 la 1 cu antrenorul meu. Acest lucru a fost foarte bun. Victor a lucrat în ritmul meu, mi-a explicat lucrurile clar și am fost foarte mulțumit de rezultat.
Craig - Superior Minerlas
Curs - Salesforce for End Users
Tradus de catre o masina
scenarii de aplicare introducere
Rachel - ge ren
Curs - Salesforce CPQ for Administrators
Tradus de catre o masina
Stilul și metoda de instruire au fost mai interacțive decât doar ascultarea întreaga perioadă a formării. Ea m-a oferit oportunitatea să aplic în mod practic ceea ce m-a învățat, în timp ce efectuam formairea. Prin urmare, am apreciat foarte mult acest lucru, m-a acordat toată atenția și m-a întrebat unde și ce trebuia să-mi arate. Am învățat multe caracteristici noi și acum am mai multe cunoștințe decât înainte. De asemenea, am câștigat o anumită încredere în realizarea muncii mele și utilizarea Salesforce.
Libuseng Moqoboko - Gemalto Southern African (Pty)Ltd
Curs - Salesforce Lightning
Tradus de catre o masina