Schița de curs

🔹 Modulul 1 – Introducere în Dynamics 365 Business Central (BC)

  • Prezentare generală a ERP-ul Microsoft Dynamics 365 BC
  • Mouluri cheie și capacitatea sistemului
  • Navigarea de bază și interfața utilizatorului

🔹 Modulul 2 – Fundamentele Depozitului Management în Central Business

  • Concepte WMS în contextul ERP
  • Structuri de depozit, zone, bin-uri și configurarea unităților de măsură
  • Procesele intrare/ieșire: primirea, stocarea și expedierea
  • Operațiuni cu stoc: numărarea ciclică și mișcările interne

🔹 Modulul 3 – Integrare cu Warehouse Insight

  • Panorama generală a Warehouse Insight și integrarea sa cu BC
  • Configurarea și utilizarea cu dispozitive mobile și scanere de coduri de bare
  • Executarea manuală a operațiunilor prin intermediul dispozitivelor transportabile (Datalogic, Zebra, Honeywell)
  • Operațiuni suportate: primirea, selecția, depunerea în stoc, împachetarea și expedierea
  • Interfață constantă pentru mai multe configurații de depozit

🔹 Modulul 4 – License Plating și Tracabilitate Avansată

  • Conceptele Numărului de Placă de Licență (LPN)
  • Creați și gestionați LP pentru palette, cutii și conținute
  • Imprimarea etichetelor și archivarea rapoartelor
  • Urmarirea elementelor mixte cu LPNs unice
  • Micșorarea scanelărilor manuale și creșterea preciziei citirii

🔹 Modulul 5 – Calibrare Echipamente și Suport Calitate

  • Integrarea proceselor de control de calitate în WMS
  • Urmarirea programelor de calibrare și stării echipamentului
  • Inregistrarea inspectiilor și nedisconformităților în ERP
  • Generarea alarmelor pentru întreținerea și calibrarea necesară

🔹 Modulul 6 – Cerere de Testare (ST) și Fluxuri de Lucru Personalizate

  • Panorama generală a procesului Cererii de Testare (ST) în Central Business
  • Automatizarea fluxurilor de aprobare și notificări (opțional prin intermediul Power Platform)
  • Tableau și instrumente pentru raportare pentru urmărire stocuri și echipamente

🔹 Modulul 7 – Practici Optime, Configurare & Soluționarea Problemelor

  • Practici recomandate pentru configurarea depozitului și LPN
  • Roluri utilizatorului și controlul accesului
  • Compatibilitatea cu versiuni și considerente de actualizare (de exemplu, actualizarea la v23)
  • Soluționarea problemelor comune și rezolvarea conflictelor
  • Integrări cu alte instrumente din ecosistemul Microsoft (Power BI, Power Automate)

Rezumat și următoarele pași

Cerințe

  • Experiență în lucru cu sisteme ERP sau WMS
  • Înțelegerea operațiunilor de inventar și magazie
  • Familiaritatea cu uneltele ecosistemului Microsoft (Power Platform, Power BI, etc.)

Audiență

  • Gestionarii de magazie și profesioniștii din logistica
  • Administrația sistemelor ERP și consulțiile
  • Persoanele de operatii și asigurarea calității
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite