Schița de curs

🔹 Modulul 1 – Introducere în Dynamics 365 Business Central (BC)

  • Prezentare generală a Microsoft Dynamics 365 BC ERP
  • Module cheie și capacități ale sistemului
  • Navigare de bază și interfață de utilizator

🔹 Modulul 2 – Elemente fundamentale ale gestionării depozitului în Business Central

  • Concepte WMS în contextul ERP
  • Configurarea structurilor de depozit, zone, rafturi și unități de măsură
  • Procese de intrare și ieșire: recepție, depozitare și expediere
  • Operațiuni de stoc: numărare ciclică și mișcări interne

🔹 Modulul 3 – Integrare cu Warehouse Insight

  • Prezentare generală a Warehouse Insight și integrarea acestuia cu BC
  • Configurare și utilizare cu dispozitive mobile și scanere de coduri de bare
  • Executare practică a operațiunilor prin dispozitive portabile (Datalogic, Zebra, Honeywell)
  • Operațiuni suportate: recepție, colectare, depozitare, ambalare, expediere
  • Interfață consistentă în mai multe configurații de depozit

🔹 Modulul 4 – Plăcuțe de Licență și Urmărire Avansată

  • Conceptul Numărului de Placă de Licență (LPN)
  • Crearea și gestionarea LP-urilor pentru paleți, cutii și containere
  • Tipărire etichete și rapoarte de arhivare
  • Urmărire articole mixte cu LPN-uri unice
  • Reducerea scanărilor manuale și creșterea preciziei de citire

🔹 Modulul 5 – Calibrarea Echipamentelor și Suport pentru Calitate

  • Integrarea proceselor de control al calității în WMS
  • Urmărirea programelor de calibrare și a stării echipamentelor
  • Înregistrarea inspecțiilor și neconformităților în ERP
  • Generarea de alerte pentru nevoile de întreținere și calibrare

🔹 Modulul 6 – Cerere de Testare (ST) și Fluxuri de Lucru Operaționale Personalizate

  • Modelarea procesului de Cerere de Testare (ST) în Business Central
  • Automatizarea fluxurilor de lucru de aprobare și notificări (opțional prin Power Platform)
  • Panouri de bord și instrumente de raportare pentru urmărirea stării testelor și echipamentelor

🔹 Modulul 7 – Cele mai bune practici, Configurare & Depanare

  • Practici recomandate pentru configurarea depozitului și LP-urilor
  • Roluri ale utilizatorilor și controlul accesului
  • Compatibilitate și considerente de upgrade (de ex., upgrade la v23)
  • Depanare comună și rezolvare a problemelor
  • Integrări cu alte instrumente din ecosistemul Microsoft (Power BI, Power Automate)

Rezumat și Pași Următori

Cerințe

  • Experiență în lucrul cu sisteme ERP sau WMS
  • Înțelegere a operațiunilor de depozit și stocuri
  • Familiaritate cu instrumentele din ecosistemul Microsoft (Power Platform, Power BI, etc.)

Publicul țintă

  • Manageri de depozit și profesioniști în logistică
  • Administratori și consultanți de sisteme ERP
  • Personalul de operațiuni și asigurare a calității
 21 Ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite