Mulțumim pentru trimiterea solicitării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Mulțumim pentru trimiterea rezervării! Un membru al echipei noastre vă va contacta în curând.
Schița de curs
🔹 Modulul 1 – Introducere în Dynamics 365 Business Central (BC)
- Prezentare generală a Microsoft Dynamics 365 BC ERP
- Module cheie și capacități ale sistemului
- Navigare de bază și interfață de utilizator
🔹 Modulul 2 – Elemente fundamentale ale gestionării depozitului în Business Central
- Concepte WMS în contextul ERP
- Configurarea structurilor de depozit, zone, rafturi și unități de măsură
- Procese de intrare și ieșire: recepție, depozitare și expediere
- Operațiuni de stoc: numărare ciclică și mișcări interne
🔹 Modulul 3 – Integrare cu Warehouse Insight
- Prezentare generală a Warehouse Insight și integrarea acestuia cu BC
- Configurare și utilizare cu dispozitive mobile și scanere de coduri de bare
- Executare practică a operațiunilor prin dispozitive portabile (Datalogic, Zebra, Honeywell)
- Operațiuni suportate: recepție, colectare, depozitare, ambalare, expediere
- Interfață consistentă în mai multe configurații de depozit
🔹 Modulul 4 – Plăcuțe de Licență și Urmărire Avansată
- Conceptul Numărului de Placă de Licență (LPN)
- Crearea și gestionarea LP-urilor pentru paleți, cutii și containere
- Tipărire etichete și rapoarte de arhivare
- Urmărire articole mixte cu LPN-uri unice
- Reducerea scanărilor manuale și creșterea preciziei de citire
🔹 Modulul 5 – Calibrarea Echipamentelor și Suport pentru Calitate
- Integrarea proceselor de control al calității în WMS
- Urmărirea programelor de calibrare și a stării echipamentelor
- Înregistrarea inspecțiilor și neconformităților în ERP
- Generarea de alerte pentru nevoile de întreținere și calibrare
🔹 Modulul 6 – Cerere de Testare (ST) și Fluxuri de Lucru Operaționale Personalizate
- Modelarea procesului de Cerere de Testare (ST) în Business Central
- Automatizarea fluxurilor de lucru de aprobare și notificări (opțional prin Power Platform)
- Panouri de bord și instrumente de raportare pentru urmărirea stării testelor și echipamentelor
🔹 Modulul 7 – Cele mai bune practici, Configurare & Depanare
- Practici recomandate pentru configurarea depozitului și LP-urilor
- Roluri ale utilizatorilor și controlul accesului
- Compatibilitate și considerente de upgrade (de ex., upgrade la v23)
- Depanare comună și rezolvare a problemelor
- Integrări cu alte instrumente din ecosistemul Microsoft (Power BI, Power Automate)
Rezumat și Pași Următori
Cerințe
- Experiență în lucrul cu sisteme ERP sau WMS
- Înțelegere a operațiunilor de depozit și stocuri
- Familiaritate cu instrumentele din ecosistemul Microsoft (Power Platform, Power BI, etc.)
Publicul țintă
- Manageri de depozit și profesioniști în logistică
- Administratori și consultanți de sisteme ERP
- Personalul de operațiuni și asigurare a calității
21 Ore
Mărturii (1)
Am învățat că subutilizăm sistemul pe care lucrám și mi-a plăcut fiecare aspect.
Tracy Rehman - Financial Planning Institute
Curs - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Tradus de catre o masina