Schița de curs

  • Ce este un Sistem Inclus?
    • Definiție simplă
    • Anumite etape importante
    • Caracteristici
    • De ce să folosim C++?
  • Comparație cu C
    • C: Un subansamblu al lui C++ – aproape
    • Performanță
    • Funcționalitate adăugată “Gratuit”
    • De ce nu să folosim C++?
  • Clase
    • Variabile membre
      • Variabile de instanță
      • Variabile de clasă
    • Funcții membre
      • Funcții de instanță
      • Funcții de clasă
    • Metode implicite
      • Constructor
        • Inicializare
        • Delegare
      • Destructor
      • Operator de atribuire prin copiere
    • Semantica de mutare – evitarea copierii profunde neesențiale
    • struct în C++
    • Pachet/Spațiu de nume
  • Mostenire
    • Introducere
    • Realizare
    • Performanță
    • Mostenire multiplă
    • Mostenire virtuală
  • Polimorfism
    • Introducere
    • Funcție virtuală
    • Destructor virtual
    • Implementare
    • Informații de tip la rulare, RTTI
    • Performanță
  • Sabloane
    • Introducere
    • Sablon funcție
    • Sablon clasă
      • Sabloane variadice
    • Bloat de cod
    • Strategii de implementare
    • Programarea meta sabloane
    • Sabloane versus moștenire?
  • Gestionarea erorilor
    • Gestionarea excepțiilor
    • Probleme de performanță
    • Implementare
  • Cod inline
    • Când să se folosească?
    • Strategii
  • Pornire
    • Pornirea sistemului
    • Partea C
    • Partea C++
  • Biblioteca standard
    • Biblioteca Standard Template, STL
    • Biblioteca iostream
    • Extensii majore aduse la STL datorită C++11:
      • Semantica de mutare
      • Sabloane variadice
      • Concurență
  • Gestionarea memoriei
    • Modelul de memorie C++
      • Tипurile stdint
      • Tипuri atomice și operațiile lor
    • Strategii
    • Variabile
    • Placement new
    • Gestionare a memoriei definită de utilizator
  • Interoperabilitatea între C și C++
    • Nume mangling
    • Inițializarea statică
    • Memorie dynamică
    • Conținutul struct
      • POD – Tip de date simplu, Plain Old Data type
  • Pattern-uri de design
    • RAII – Acuzarea resurselor este inițializare
    • I/O memorie mapeată
    • Interupțiile
    • Inițializarea obiectelor statice

Cerințe

Nu există specificații specifice necesare pentru a participa la acest curs.

 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (2)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite