Schița de curs
Ce este un sistem încorporat? Definiție simplă Câteva repere Caracteristici De ce să folosiți C++?
Comparație cu C C: Un subset de C++ – aproape
PerformanţăA fost adăugată funcționalitatea „gratuită”.De ce nu folosiți C++?Clasele Membri Variabile Variabile de instanțăVariabile de clasă
Funcții membru Funcții de instanțăFuncții de clasăInitializarea constructorului metodelor implicite
DelegațieDestructorOperator de atribuire de copiere
Mutare semantică – evitând copierea profundă inutilăstruct în C++Pachetul/spațiul de nume
Moștenire IntroducereRealizarePerformanţă
Moștenirea multiplăMoștenirea virtualăPolimorfism IntroducereFuncția virtuală
Virtual DestructorImplementareaInformații despre tipul de rulare, RTTIPerformanţăIntroducere șabloaneȘablon de funcție
Șablon de clasă Șabloane variadiceCod BalonareStrategii de implementareMeta șablon ProgrammingȘablon versus moștenire?Gestionarea erorilor Gestionarea excepțiilorProbleme de performanta
ImplementareaCod inline Când se utilizează?StrategiiPornire Pornire sistem
Partea CPartea C++.Bibliotecă standard Biblioteca standard de șabloane, STLBiblioteca iostreamExtensii majore realizate pe STL datorită C++11: Mutare semantică
Șabloane variadiceConcurențăMemorie Management Modelul de memorie C++ Tipurile stdintTipuri atomice și operațiunile lor
StrategiiVariabileLocație nouă
Memorie definită de utilizator ManagementInteroperarea între C și C++ Name ManglingInițializare staticăMemoria dinamică
struct Conținut POD – Tip de date simplu vechiDesign Patterns RAII – Resource Acquisition Is InitializationI/O mapat în memorieÎntrerupeInițializarea obiectelor statice
Cerințe
Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.