Schița de curs
1. Introducere în Google Ads - caracteristici, structura contului, tipuri de campanii 2. Rețeaua Google Search (GSN) - Campaniile de bază și structura acesteia (campanie/grup de anunțuri/grupuri de anunțuri/ cuvinte cheie). - Cercetarea cuvintelor cheie. - Configurarea unui exemplu de campanie GSN. - Discuții despre Quality Score. - Campanii dinamice în motoarele de căutare. - Bune practici de optimizare. 3. Rețeaua Google Display Network (GDN) - Configurarea unui exemplu de campanie GDN. - Discuții despre plafonare și excluderi de conținut. - 4. Targetare comportamentală (inclusiv remarketing) și contextuală la GDN - detaliată. descriere / caracteristici. - Crearea de anunțuri responsive. - Bune practici de optimizare. 4. Anunțuri YouTube (YT) - Tipuri de campanii video - descriere detaliată și caracteristici. - Configurarea campaniilor video. - Asemănări și diferențe față de GDN. 5. Google Shopping - Discutarea structurii campaniilor de cumpărături și a Google Merchant. Center tool. - Configurarea campaniei Shopping. - Orientări de optimizare. 6. Analiza rezultatelor campaniei Google Ads - ce trebuie să căutăm în continuare? 7. Q&A - Consultare cu formatorul.
Cerințe
Cunoștințe de bază de marketing pe internet.
Mărturii (2)
Am considerat că toate cele două zile de instruire au fost foarte informative și educaționale, dar conținutul abordat în ziua 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, precum și Strategia și Planificarea) a fost cel mai valoros pentru mine, deoarece se referă direct la activitatea mea actuală.
Sithabiso - Vodacom
Curs - Digital Marketing
Tradus de catre o masina
Ideea că puteam să pun orice întrebare și să trec de la un subiect la altul și faptul că instruirea a fost stabilită la nivelul potrivit pentru ceea ce aveam nevoie să știu.
Christian - Informa
Curs - B2B Brand Management
Tradus de catre o masina